• 17.328 nieuwsartikelen
  • 182.459 films
  • 12.574 series
  • 34.807 seizoenen
  • 656.542 acteurs
  • 200.485 gebruikers
  • 9.469.248 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Materny schreef:

Het einde van blind zal wel zijn zodra Ajax ze er in de Cl wordt uitgemieterd en als ze die resultaten van nu nog n paar weken doorzetten.

Wie verwacht eigenlijk dat Ajax van Inter zal winnen

Damn, eigenlijk wel jammer dat ik zo cynisch over mijn club ben, maar het is eenmaal nu zo,.

Art

• 13507 berichten
  • 3672 stemmen

Marcos Baghdatis uit Cyprus verrast heel de tenniswereld, wat een held zeg!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Totdat ie tegen Federer komt

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Nalbandian ruimt die Federer natuurlijk wel even op.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Damn, eigenlijk wel jammer dat ik zo cynisch over mijn club ben, maar het is eenmaal nu zo,.

Ik sluit het zeker niet uit.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Materny schreef:

(quote)
.

Het einde van blind zal wel zijn zodra Ajax ze er in de Cl wordt uitgemieterd en als ze die resultaten van nu nog n paar weken doorzetten.

Hmm ik hoop het wel, maar verwacht dat Blind nog wel meer krediet heeft. Hoe die eraan komt, geen flauw idee.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Paoli Di Canio heeft van de Italiaanse voetbalbond een flinke schorsing gekregen. De aanvaller van Lazio werd bestraft voor het brengen van de Romeinse groet in het competitieduel tegen Livorno van 11 december vorig jaar.

Di Canio moet een boete van 10.000 euro betalen en zal daarnaast een wedstrijd vanaf de kant moeten toekijken. Het is niet de eerste keer dat 37-jarige routnier een boete moet betalen voor een Romeinse groet. Ook in december bracht hij deze groet na het gelijkspel tegen Juventus.

Bron: Voetbalzone.

Zijn er nog meer mensen die dit een belachelijk lagen straf vinden?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Doom schreef:

Hmm ik hoop het wel, maar verwacht dat Blind nog wel meer krediet heeft. Hoe die eraan komt, geen flauw idee.

Hij is Ajax altijd trouw gebleven, was een goede aanvoerder, schoot de winnende penaltie erin voor de wereldbeker. Heeft volgens mij ook succes geboekt met de jeugd, en hij kan heel intelligent lullen.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Agony schreef:

feyenoord - Ajax

Ik zeg 4-0 en een rode kaart voor Huntelaar .

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Romeinse groet

Het zal mij niks verbazen als de bond met deze 'flinke' maatregel, proberen de aandacht weg te houden van de recente oerwoudgeluidenkwestie.

Men maakt toch makkelijk de link tussen fascisme en rascisme en denkt dat hiermee dat laatste verholpen is.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

kos schreef:

(quote)
Ik zeg 4-0 en een rode kaart voor Huntelaar .
iets zegt mij dat jij heel bewust de rest van mijn post niet gequote hebt

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Hij is Ajax altijd trouw gebleven, was een goede aanvoerder, schoot de winnende penaltie erin voor de wereldbeker. Heeft volgens mij ook succes geboekt met de jeugd, en hij kan heel intelligent lullen.

Klopt, maar als trainer zelf van een hoofdmacht is die tot nu toe alleen maar teleurstellend geweest.

Ondanks de feiten kloppen die je zegt vind ik het krediet toch iets te veel. Jan Wouters was nu al ontslagen volgens mij

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kim Clijsters moeizaam naar halve finale in Melbourne.

Kim Clijsters heeft zich moeizaam geplaatst voor de halve finale op de Australian Open. De Limburgse haalde het in drie sets van de Zwitserse Martina Hingis, het gewezen nummer één van de wereld. Het werd 6-3, 2-6, 6-4.

Door de overwinning tegen Hingis is Clijsters meteen zeker van de eerste plaats op de wereldranglijst, die ze overneemt van de Amerikaanse Lindsay Davenport. In de halve finale in Melbourne neemt Kim het op tegen de Française Amélie Mauresmo. (LPB & hln.be)

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Zie het wel zitten hoor in de CL. Inter is wel erg afhankelijk van Adriano, en die heeft nou niet echt een constant seizoen. Hoop echt dat Charisteas mag beginnen, zie hem wel presteren tegen grote namen.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Twee vrouwen bij de laatste 4 van Australian Open, daar zijn wij Nederlanders helemaal niet jaloers op.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wij ook niet...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

PartyMarty schreef:

Zie het wel zitten hoor in de CL. Inter is wel erg afhankelijk van Adriano, en die heeft nou niet echt een constant seizoen. Hoop echt dat Charisteas mag beginnen, zie hem wel presteren tegen grote namen.

Als je het mij vraagt verkeerd Inter op het moment in grote vorm, in eigen competitie spelen ze sterk en bezetten de 2e plaats. Ze hebben zelfs gewonnen van AC Milan.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

En als je het mij vraagt is de overlevingskans van Ajax 0%.

Ze hebben er wel de spelers voor, maar ik kan het geen ''team'' meer noemen. Sfeer is er niet meer, net als het zelfvertrouwen. Komst van Huntelaar maakte me nog blij, maar ik vraag me af of zo een onervaren ''jochie'''Ajax nog kan redden.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Als je het mij vraagt verkeerd Inter op het moment in grote vorm, in eigen competitie spelen ze sterk en bezetten de 2e plaats. Ze hebben zelfs gewonnen van AC Milan.

Maar tegen Siena scoren ze niet bijvoorbeeld. Sowieso veel krappe overwinningen. Tuurlijk is het een grote club uit een grote competitie, maar er zijn wel degelijk kansjes. En van AC Milan winnen... dat kan zelfs PSV nog

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Purmerend schreef:

Twee vrouwen bij de laatste 4 van Australian Open, daar zijn wij Nederlanders helemaal niet jaloers op.

Wacht maar! Binnen een paar jaar domineert onze Micha Krajicek de tour!

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Maar tegen Siena scoren ze niet bijvoorbeeld. Sowieso veel krappe overwinningen. Tuurlijk is het een grote club uit een grote competitie, maar er zijn wel degelijk kansjes. En van AC Milan winnen... dat kan zelfs PSV nog

Hoow, Psv is zeker niet te vergelijken met Ajax, vind ik.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik hoop dat ze in Milaan net zo denken over Ajax als de meeste hierdoen... dan kunnen we nog even stunten.

Serieus, ik acht het zeker niet onmogelijk om van Inter te winnen, vooral nu het er op aan komt in de Champions Leaguae kunnen veel spelers van Ajax zich in de kijker spelen bij internationale topclubs.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Danny Blind schreef:

Ik probeer zoveel mogelijk de vaste elf op te stellen.

Het gehele jaar heeft hij nog niet één keer dezelfde 11 opgesteld. Hij roept dit ongeveer om de drie weken en vandaag kwam de VI weer op de mat vallen en jawel hoor. Hij roept het constant maar maakt het nooit waar.

In totaal heeft Blind volgens de VI in 41 officiele wedstrijden 37 !!! verschillende opstellingen gebruikt.

Danny Blind reageerde hierop met :

Danny Blind schreef:

Als trainer streef ik ernaar dat je met de elf poppetjes die je het veld instuurt, alle kanten op kunt

Tja.. Emanuelson heeft linskback, centraal achterin, linkshalf, centraal middenveld en rechterspits gespeeld.

Nigel de Jong stond op 7 verschillende posities , Maduro en Pienaar op 5 verschillende posities en ook Heitinga word overal neergezet. Vastigheid ? Niet bij Danny Blind dus !

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Lol @ Danny Blind.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Maar toch ook weer een statistiek die Blind een klein beetje steunt :

Na 41 wedstrijden in alle (beker)competities:

Ronald Koeman 95 punten (92 voor , 37 tegen)

Danny Blind 79 punten (80 voor , 47 tegen)

Jan Wouters 77 punten (101 voor , 56 tegen)

Co Adriaanse 68 punten (99 voor, 52 tegen)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nou noem je ook wel zo een beetje de 4 slechtste namen op.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

mikoz schreef:

Nou noem je ook wel zo een beetje de 4 slechtste namen op.

Nee, ik noem de laatste 4 namen op en ik zou Adriaanse niet als slecht willen bestempelen. Vergeet niet dat hij een paar van de grootste Ajax-spelers van de laatste 7 jaar heeft gehaald of laten doorbreken !

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Slecht misschien niet , maar er zijn betere geweest. Nou was Adriaanse ook niet op zn plek in de arena. Wouters en Koemen waren overgens wel drama zelfde geldt voor blind.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Dramatisch overgens 41 wedstrijden en 80 goals.

Een gemmidelde van onder de 2 doelpunten per wedstrijd

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax trekt het niet meer lang.

Als Blind niet heel snel met een goed plan op de proppen komt dan zal het genadeloos worden afgeslacht door Inter in de Cl.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.