- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
gaat het vandaag alleen om deze 2?
Vitesse - Groningen 1-0
Ajax - Roda 2-1
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8173 stemmen
Er zijn nog 3 wedstrijden, die staan ietsje hoger in een postje van Mikoz.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Willem II - Ado den Haag 0-1
PSV - RBC Roosendaal 6-0
RKC - FC Utrecht 2-1
Vitesse - FC Groningen 1-2 Nevland 2x 
Ajax - Roda JC 1-2
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Willem II - Ado den Haag 1-1
PSV - RBC Roosendaal 3-0
RKC - FC Utrecht 2-0
Vitesse - FC Groningen 1-0
Ajax - Roda JC 5-1, vier maal Rosenberg 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Wat ik niet helemaal begrijp is dat Roda dat soort spelers verhuurt, net zoals Kone.
Als ze nou een goed bedrag binnenhalen begrijp ik het wel, maar zo'n huurconstructie.. dat wil je toch niet?
Ik zou als supporter van Roda aardig pissig worden.
ja en dat zijn we ook !
wat Roda is geworden is gewoon een ambitieloze club waar het alleen maar om het geld gaat, Koné weg, Filipovic weg, geen directe versterkingen, zwakke schakels mogen gewoon blijven rondhuppelen (sonko, cisse, bodor) op het veld.
Nol Hendriks is een seniele man geworden die weg moet !
je merkt aan alles dat Roda een aflopende zaak is, Stevens zal het seizoen niet afmaken, hij stapt op, wat ik hem ook adviseer overigens, dit gun je de man niet.
bij de bekerwedstrijd zaten 800 man in het stadion haha dat zegt al genoeg.
het seizoenkaarten aantal zal halveren na komend seizoen.
het grootste mankement van Roda is dat het zich bevind in kerkrade, bah wat haat ik dat volk (merendeel) , lag Roda een paar kilometer verder in Heerlen was het een totaal andere club geweest, maar goed het zij zo.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Willem tegen Ado 1-2
PSV tegen RBC 3-0
RKC tegen Utrecht 2-2
Vitesse tegen Groningen 2-1
Ajax - Roda 1-0
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
ik volg het niet eens maarja ik haal het al wel weg
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Overgens wel jammer..
Kom ik bij de winkel met mn SUP.CC zijn de kaarten voor de vakken van 30 euro uitverkocht 
Volgende keer maar wat vroeger op de dag gaan ..
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3597 stemmen
ok maar Boonen is wel WERELDKAMPIOEN 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, erg jammer, echt een anti-climax.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik heb echt een hékel aan dit soort omloopjes.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, ze mogen die WK-parcoursen wel eens wat zwaarder maken en waarom altijd rondjes iid, waarom niet gewoon een ronde van 270km uitzetten met een paar echte beklimmingen erin.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3597 stemmen
Je hebt gelijk !
Maar mijn dag kan niet meer stuk 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen

Ach, als er een Nederlander had gewonnen was ik ook blij geweest. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ja, knap van Boonen, toch had ik liever Valverde gehad, maar ja wat wil je ook als je maar 1 koers hebt gereden na de Tour. En na het schijnt, zal Carlos Sastre morgen een contract gaan tekenen bij Rabobank
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
TOM BOONEN WERELDKAMPIOEN

Of het werk van een ganse ploeg voor één man die het fantastisch afwerkt.

Respekked
-
- 6287 berichten
- 1235 stemmen
heuj het is weer juichtijd voor feyenoord!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
En na het schijnt, zal Carlos Sastre morgen een contract gaan tekenen bij Rabobank
.
Oh ja? Hoe kom je aan die info? Dat is een goede om erbij te hebben (al had ik ook nog wel gehoopt op Pereiro Sio, maar die heeft nu dus al een andere ploeg)! De Spaanse enclave bij Rabobank wordt groter en groter! 
Tom Boonen is een geweldige wereldkampioen. Die jongen kan nu al stoppen, wat valt er nog te winnen voor hem? Aan alle Vlaamse forumbezoekers: jullie boffen maar met zo'n supertalent! 
Wat een voetbalweekend... AZ verloren
Udinese verloren
Liverpool gelijk... Wat een drama.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Griekenland naast Europees kampioen voetbal nu ook Europees kampioen basketbal
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Aan alle Vlaamse forumbezoekers: jullie boffen maar met zo'n supertalent!
Merci. Het klinkt voor Nederlanders misschien raar, maar op zulke dagen zijn we Belgen. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Wij Nederlanders hebben gewoon pech dat Boogerd in elke westijd 2e wordt 
Maar wacht maar tot Thomas Dekker en Pieter Weening een paar jaartjes ouder zijn 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wij Nederlanders hebben gewoon pech dat Boogerd in elke westijd 2e wordt 
Maar wacht maar tot Thomas Dekker en Pieter Weening een paar jaartjes ouder zijn 
Dan kan één van die twee tweede worden in plaats van Boogerd.
:evil
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik zag vanavond in voetbal insite dat het doelpunt van Ado tegen Ajax dus duidelijk buitenspel was, het is toch erg triest te noemen dat deze soort fouten van scheidsrechters wedstrijden zo negatief kunnen beinvloeden.
Neem nou die fout van Collina bij Chelsea - Barcelona, of het het doelpunt van liverpool wat geen doelpunt was tegen Chelsea. Onrechtvaardige penalties, of penalties die juist rechtvaardig zijn en niet gegeven worden, scheidsrechters die niet op de tijd letten (AZ - Sporting) ook al zijn het menselijke foutjes, wel héél erg vervelend..
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8173 stemmen
Is het ooit anders geweest dan? Volgens mij is een scheidsrechter in combinatie met 2 grensrechters gewoon niet voldoende om alles goed te kunnen beoordelen. Ik moet in herhalingen ook zo vaak 3 keer kijken voordat ik een mening over het moment kan vormen. Zeker bij voetbal gaat het echt over honderdsten van seconden. DE oplossing ligt toch echt in de elektronische hulpmiddelen, maar ja...
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik snap het ook niet! Als we niet met onze tijd meegaan moeten we gewoon weer met die bruine leren knikker voetballen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.