- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Kolkka viel nog goed in zondag.
Owh niet meer meegekregen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
In het begin dacht ik ook over de Guzman: 'Daar hebben we weer een overschat talentje in de basis'.
Maar die is heel goed gebleken.
Zuiverloon vond ik in de wedstrijden dat ie meedeed al vrij sterk en het verbaasde me ook dat ze hem weg deden en Tiendalli die zeker niet beter is dan hem te kopen.
Ik heb in die tijd genoeg analytici gehoord die het onbegrijpelijk vonden dat Feyenoord van Persie zo behandelde. Lastige voetballertjes zijn er in overvloed.
Dat ie op de flanken werd gezet ipv in de spits. Tja, bij Arsenal bewijst hij dat ie op de flanken ook van wereldklasse is.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Tiendalli maakt op dit moment veel meer fouten als Steinsson. En ik geloof dat Koevermans er al 6 heeft inleggen. En Charisteas nog maar 1, dus ja Charisteas is zeker slechter als Koevermans.
Feyenoord wou destijds Dembele hebben en konden ze halen, alleen twijfelde ze nog over hem (evenals PSV) en AZ heeft hem toen snel gehaald met een kort contract.
En zeg nou zelf zoveel geld heeft AZ toch niet individueel uitgegeven aan die spelers.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
AZ heeft idd. heel goed ingekocht, daar kan Feyenoord nog veel van leren. Ook bijv. Schaars, De Zeeuw vorig seizoen, die zijn nu helemaal doorgebroken. De scouting van Feyenoord is gewoon rampzalig slecht.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Hij is misschien een betere spits dan die jij opnoemt (Vincken is niet eens een spits) maar Charisteas vind ik wel completer dan Dembélé.
Dembele kan ook op de flank en dan is hij nog steeds beter dan Vincken.
Charisteas completer dan Dembele??????? Sorry maar die link kan ik dus echt niet leggen.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Tja, bij Arsenal bewijst hij dat ie op de flanken ook van wereldklasse is.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
AZ heeft idd. heel goed ingekocht, daar kan Feyenoord nog veel van leren.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Dat was een goede aankoop geweest maar AZ was erg slagvaardig. Hij is misschien een betere spits dan die jij opnoemt (Vincken is niet eens een spits) maar Charisteas vind ik wel completer dan Dembélé. Huysegems vind ik een prima speler, past goed bij Feyenoord.
Sorry hoor maar nu Charisteas opeens een keer heeft gescoord is het gelijk een complete spits.
Dembele brengt toch veel meer.
Toen hij werd gekocht werd hij door elke Zuid supporter uitgekotst.
Wat Huysegems betreft ben ik het wel met je eens.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Als je als nieuwe speler in een goed draaiend elftal komt is het ook wel heel wat makkelijker dan in een desastreus lopend elftal.
Maar vorig seizoen was het helemaal niet zo desastreus bij Feyenoord, dat is pas dit seizoen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Nou ik heb Charisteas niet zoveel kansen zien benutten als Koevermans en hij heeft toch wel aardig kansen gekregen. Zowel bij Feyenoord als bij Ajax. Bij ajax was hij al een ster in het missen van veel kansen.
Trouwens Dembele wees onder ander Feyenoord en PSV af. Dus Feyenoord had geen reden tot handelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij wees ze niet af, AZ was als eerste echt concreet en hij hapte toe. Waar jij het vandaan haalt dat hij ze afwees 
Charisteas heeft amper bruikbare ballen gehad, dus ook weer een statement waarvan ik niet weet waar je het vandaan haalt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar vorig seizoen was het helemaal niet zo desastreus bij Feyenoord, dat is pas dit seizoen.
Toen was het ook een desastreus elftal, dat werd alleen gemaskeert door Kuyt en ook in mindere mate door Kalou.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sorry hoor maar nu Charisteas opeens een keer heeft gescoord is het gelijk een complete spits.
Dembele brengt toch veel meer.
Toen hij werd gekocht werd hij door elke Zuid supporter uitgekotst.
Wat Huysegems betreft ben ik het wel met je eens.
Elke? onzin natuurlijk.
Charisteas heeft ervaring, is een bepalend persoon op het veld én in de kleedkamer, is ook een meevoetballende spits.
Een spits moet doelpunten maken maar veel denken alleen aan scoren terwijl je echt wel meer moet hebben dan scoringsvermogen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Elke? onzin natuurlijk.
Charisteas heeft ervaring, is een bepalend persoon op het veld én in de kleedkamer, is ook een meevoetballende spits.
Een spits moet doelpunten maken maar veel denken alleen aan scoren terwijl je echt wel meer moet hebben dan scoringsvermogen.
Ja en laat dat nou het probleem zijn. Charisteas kan dus totaal niet meevoetballen. Bij Ajax en nu ook bij Feyenoord. Is hij gewoon een traditionele sta-in-de-weg. Dembele die kan meevoetballen. Wat Charisteas doet is niks. Hij heeft nergens gevoel voor.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
'Dembele kiest alsnog voor AZ'
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 9 april om 12:52
Moussa Dembele maakt waarschijnlijk toch de overstap naar AZ, zo meldt het Brabants Dagblad. De centrumspits van Willem II slaat interesse van HSV, Schalke 04, Celtic, Tottenham Hotspur, Feyenoord en PSV resoluut af.
Bron: voebalzone.com
gotti
-
- 14094 berichten
- 5954 stemmen
Charisteas completer dan Dembele. Het moet toch niet gekker worden... Is clubliefde dan écht blind?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
'Dembele kiest alsnog voor AZ'
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 9 april om 12:52
Moussa Dembele maakt waarschijnlijk toch de overstap naar AZ, zo meldt het Brabants Dagblad. De centrumspits van Willem II slaat interesse van HSV, Schalke 04, Celtic, Tottenham Hotspur, Feyenoord en PSV resoluut af.
Bron: voebalzone.com
Hij zei een paar weken terug bij Sporza toch iets compleet anders. De scouts van PSV, Feyenoord en Real Madrid zaten regelmatig in Tilburg op de tribune, alleen AZ was concreet. Marcel Brands ging in Antwerpen gelijk met hem praten, hij wou nog wat bedenktijd omdat hij toch hoopte dat PSV of Feyenoord nog wat lieten horen. Toen Van Gaal hem opbelde, wist hij het zeker: ik wil naar AZ en tekende dagen later een contract.
Als Dembélé het zegt lijkt me wel wat betrouwbaarder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Charisteas completer dan Dembele. Het moet toch niet gekker worden... Is clubliefde dan écht blind?
Niet completer in het algemeen of gezien in the whole package maar ik denk wel dat Charisteas bepaalde kwaliteiten heeft waar Feyenoord op dit moment veel behoefte aan heeft, die bij Moussa nog ontbreken. Dus voor Feyenoords behoeftes is Charisteas wel completer.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Laten we Charisteas nou eens een kans geven bij Feyenoord. Het is namelijk een aardig goede spits, zeker geen slechte spits. Hij heeft een lange periode bij Ajax achter elkaar gescoord. En dat met vele inval beurten. Geef die jongen een kans om te wennen bij Feyenoord. Hij kan het echt. Ik gun het hem ook echt! 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
(...) Ik denk wel dat Charisteas bepaalde kwaliteiten heeft waar Feyenoord op dit moment veel behoefte aan heeft, die bij Moussa nog ontbreken. Dus voor Feyenoords behoeftes is Charisteas wel completer.
Zoals? De enige vaardigheid die Harry wel en Dembele niet heeft is het aanvallend koppen. Maar Dembele is bijvoorbeeld al veel meer balvast en sterker, een kwaliteit die Feyenoord voorin goed kan gebruiken.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Feyenoord kan misschien zulke kwaliteiten voorin best gebruiken maar laten ze eerst maar eens beginnen met de problemen in de verdediging en op het middenveld. Aanvallend komt het allemaal wel goed met een Charisteas en Huysegems.
Wouter
-
- 18753 berichten
- 3105 stemmen
[quote]Spartaan1986 schreef:
Ook nu schijnt Milan het voor hem te willen betalen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Charisteas vind ik wel completer dan Dembélé.
Dembele is vele malen beter dan Charisteas. Dembele behoort nu al tot de 5 á 10 beste spitsen van Nederland. En als Van Gaal er zo verstandig mee blijft omgaan hoort die binnen de kortste keren bij de beste 3. Denk dat het wel eens de belgische hoop in bange dagen kan worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik doelde dan voornamelijk op het soort speler dat Charisteas is, een echte harde werker, erg belangrijk in de kleedkamer, het aanzien wat hij geniet van de jonkies en de invloed die hij op ze heeft, zijn ervaring en de drive die hij heeft en ook qua persoonlijkheid past hij perfect bij de club. Charisteas kan de nieuwe Kiprich worden.
Tuurlijk is Dembélé technisch en qua scorend vermogen wat maatjes groter dan Charisteas. Ik doelde alleen op andere kwaliteiten.
Het NBA Seizoen is vannacht weer van start gegaan en mijn Chicago Bulls hebben de regerend kampioen Miami Heat met 108 - 66 weggespeeld in Miami. 
Dit Wordt een mooi seizoen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
'Harry' lijkt mij eigenlijk toch alles behalve een prater en een leider.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
'Harry' lijkt mij eigenlijk toch alles behalve een prater en een leider.
Inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat dacht ik ook maar dat schijnt toch anders te liggen als ik het zo hoorde van medespelers. Kunnen natuurlijk ook gewoon nice words zijn maar ik ga er vanuit dat het berust op de waarheid.
Een leider op het veld zal het nooit zijn maar daar buiten schijnt hij toch flink begeleidend en mental buildend te zijn.
Dat neemt niet weg als we Dembélé konden krijgen voor Charisteas, dat ik daar akkoord mee zou gaan. Completere voetballer was ietwat verkeerd geformuleerd maar denk wel dat een Charisteas beter in een selectie past die niet echt soepel loopt.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het NBA Seizoen is vannacht weer van start gegaan en mijn Chicago Bulls hebben de regerend kampioen Miami Heat met 108 - 66 weggespeeld in Miami. 
Dit Wordt een mooi seizoen.

Wouter
-
- 18753 berichten
- 3105 stemmen
Dat dacht ik ook maar dat schijnt toch anders te liggen als ik het zo hoorde van medespelers. Kunnen natuurlijk ook gewoon nice words zijn maar ik ga er vanuit dat het berust op de waarheid.
Een leider op het veld zal het nooit zijn maar daar buiten schijnt hij toch flink begeleidend en mental buildend te zijn.
Mmm. Ik maak me nu nog meer zorgen om Feyenoord, want ik ben bang dat dit meer zegt over de rest van Feyenoord dan over de mentale en begeleidende kwaliteiten van Harrie.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Hij zei een paar weken terug bij Sporza toch iets compleet anders. De scouts van PSV, Feyenoord en Real Madrid zaten regelmatig in Tilburg op de tribune, alleen AZ was concreet. Marcel Brands ging in Antwerpen gelijk met hem praten, hij wou nog wat bedenktijd omdat hij toch hoopte dat PSV of Feyenoord nog wat lieten horen. Toen Van Gaal hem opbelde, wist hij het zeker: ik wil naar AZ en tekende dagen later een contract.
Als Dembélé het zegt lijkt me wel wat betrouwbaarder.
Toen was het zo. En nu zegt hij wat anders. Prima wat mij betreft. Niks meer aan doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.