menu

Overig / Algemeen / Wat voor horloge(s) dragen de MM-users?

zoeken in:
Onderhond schreef:
(quote)

Je moet er ook wat van kennen uiteraard.

Niet voor niks zijn die kermishorloges altijd diegene met het meeste knopjes en prullen aan.

Mja, Starck is over-rated... hij denkt er zo zelf trouwens ook over.

Design is Dead: The Raw Philippe Starck Interview - BusinessWeek

Onderhond schreef:
Je moet er ook wat van kennen uiteraard.
That makes two of us, blijkbaar. Mjah, weet het nu, Philippe Starck dus. Nee, nooit opgevallen, totaal niet mijn ding.
Niet voor niks zijn die kermishorloges altijd diegene met het meeste knopjes en prullen aan.
Een kermishorloge, hmmm.... Hebben jullie Belgen daar een kermis speciaal voor miljardairs ofzo? Tsjah, anders weet ik ook niet wat je precies probeert te zeggen eigenlijk.

kos
Ooh, ik hou ook erg van mooie horloges. Heb zelf maar een vrij gewoon (relatief natuurlijk) Seikootje, maar ik kan ook geen juwelier voorbij lopen zonder me even te vergapen aan de mooie klokjes.
Jammer dat ze vaak dik 1500 euro kosten.

Waar ik wel een hekel aan heb is de trend (laatste vijf jaar) van wel erg grote horloges.

Idd zo'n stationsklok aan je pols. Sieht nicht aus.

The One Ring schreef:
Dat zal best, maar ik vrees dat onze maatschappij nou eenmaal niet zo werkt.
Je hebt spijtig genoeg gelijk, maar dat is één van m'n vele stuiptrekkingen om onze prestatiemaatschappij het hoofd te bieden.

Halcyon schreef:
Geen. (Heb ook geen GSM trouwens, nooit gehad.)

Lijkt me knap lastig als je nooit weet hoe laat het is... Heb je dan ook geen werk/school?

Tuurlijk heb ik werk .
Ik heb dan wel geen polshorloge, maar dat wil niet zeggen dat ik thuis niet op de display van m'n PC of DVD-speler kan aflezen hoe laat het is.
Bovendien ben ik er na al die jaren zo op getraind dat ik erg goed kan inschatten hoe laat het is. Doorgaans zit ik er maar 10 min. naast.

Lijkt me knap lastig...

Ik moet toch de tijd bij me hebben...

Er zijn mensen die zonder horloge kunnen leven, zoals ik bijvoorbeeld, ik heb een horloge weliswaar cadeau gekregen maar draag hem haast niet. Vind wel spijtig maar is te zwaar op mijn pols en weet doorgaans ook perfect hoe laat het is, dan nog heb ik een gsm die op de seconde juist is.

Mijn bijvoorbeeld slaapt zelfs met zijn horloge aan, zolang ik hem ken (17 jaar) heeft die een horloge dag en nacht aan.

Heeft een tissot t-sport PRS 200

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.j2trading.com/images/tissot-tsport-prs200a.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://ecx.images-amazon.com/images/I/41IDRvBaY3L._SL500_AA280_.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

M.Goodkat schreef:
Vind wel spijtig maar is te zwaar op mijn pols en weet doorgaans ook perfect hoe laat het is, dan nog heb ik een gsm die op de seconde juist is.

Van mobiele telefoons heb ik altijd de ervaring dat ze na verloop van tijd wel afwijkingen vertonen in tijd.

U-96 schreef:
(quote)

Van mobiele telefoons heb ik altijd de ervaring dat ze na verloop van tijd wel afwijkingen vertonen in tijd.
Klopt, had ik met mijn vorige mobiel ook. Die moest ik om de maand een paar minuten minuten terug zetten.

kos
Ik snap niet dat mensen leren of plastic bandjes dragen, dat vind ik echt niks.

kos schreef:
Ik snap niet dat mensen leren of plastic bandjes dragen, dat vind ik echt niks.

Ik snap niet dat mensen metalen bandjes dragen waar bij elke armbeweging een haar of een stuk huid tussen komt te zitten.

kos
. welnee.

Nooit gehad? Of heb je geen haar op je pols?

kos
Dat eerste, het is ook een kwestie van je horloge natuurlijk niet veel te los omdoen.

Oh...

Een horloge strak omdoen vind ik niet fijn, vandaar mijn ongemakken met haren die uit mijn arm getrokken worden.

Hier de mijne dan. Vind horloges persoonlijk erg fijn. Telkens je mobiel uit je zak halen om de tijd te checken vind ik maar niks.

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/justbrands_2052_57452329

Wat is dat nou? Heb al jaren geen behoefte aan een horloge, maar krijg ineens zin om zo'n ding te kopen.

Vind Hannibals model erg leuk. Zou wel voor bruin oid kiezen.

Vind zelf de dutchtuga versie wel mooi! Ah, Diesel zie ik nu. Hoe toevallig maar weer.

Hannibal schreef:
(quote)

Ik snap niet dat mensen metalen bandjes dragen waar bij elke armbeweging een haar of een stuk huid tussen komt te zitten.

Da's absoluut niet waar. Wellicht bij goedkope horloges, maar bij een goede stalen band zal er nooit een haar in blijven steken.

kos schreef:
Ooh, ik hou ook erg van mooie horloges. Heb zelf maar een vrij gewoon (relatief natuurlijk) Seikootje, maar ik kan ook geen juwelier voorbij lopen zonder me even te vergapen aan de mooie klokjes.
Jammer dat ze vaak dik 1500 euro kosten.

Voor die prijs heb je vaak wel goede kwaliteit. Mijn vorige horloge was van die prijs (Omega Semaster quartz) en elk element was nagenoeg perfect. Band en kast goed gepolijst, wijzers en wijzerplaat erg gedetaileerd afgewerkt en sowieso het uiterst nauwkeurige uurwerk e.d. Je moet er maar om geven.

Mooi ding. Is een manufactuur (compleet in-house gemaakt) uurwerk van TAG Heuer.

Hoeveel keer gaat zo'n Breitler over de kop? Stuk of 4 á 5?

horlogemeter.nl nog van die grapjes?

Voor mij toch ook geen metalen bandjes, maar vooral omdat het horlogegedeelte daar meestal zo brak aangewerkt zit en dat soort ronde wijzertjesdingen mij meestal ook niet al te veel aanspreekt.

Hé, HarmJanStegenga, hoeveel heb je eigenlijk voor dat pooierding betaald?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:50 uur

geplaatst: vandaag om 17:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.