- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Aan blijven kloten terwijl je heel goed weet dat het toch geen zin meer heeft getuigt anders ook niet van moed.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Inderdaad. Al trekt hij die conclusie toch wel erg snel vind ik.
Er moet wel iets meer achter zitten.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dus voor een keer is leuk, maar je gaat niet week in-week uit naar het stadion om teams te zien spelen waar je niks mee hebt.
Nee inderdaad. Als ik kaartjes kan krijgen voor een wedstrijd of ik ben bij een vriend in de buurt dan vind ik het wel leuk om een voetbalwedstrijd te bezoeken. Anders zou het er op neer komen dat een neutrale voetballiefhebber nooit een stadion in mocht.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Hier verdraai je de content wel. Het ging mij om de zogenaamde supporters die eerst bij Ajax zaten en door succes in een ander stadion gaan zitten.
Ok, ik dacht dat je met "niet clubgebonden" iedereen bedoelde. Maar als je zo makkelijk van club naar club hopt dan moet je inderdaad niet gaan roepen dat je die hard fan bent.
--
Apart trouwens van Lodeweges, zo slecht deed NEC het toch ook weer niet?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Suarez misschien niet van de partij tegen Feyenoord, dat zou mooi zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was ook behoorlijk ongenuanceerd, ik snap de verwarring wel. Snap die Lodeweges ook niet zo, wel erg vroeg.
Vannacht gaat de NBA eindelijk beginnen met een pracht season opener. Cleveland versus Boston en wordt weer als vanouds uitgezonden door Sport1 (half 1 vannacht op het hoofdkanaal). De komende dagen mijn Bulls tegen de Spurs en dan ook weer Boston. Ik heb er weer zin in
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik ga er ook voor zitten.
En dan morgen de eerste wedstrijd van de world series.
Worden weer onregelmatige nachtjes ben ik bang 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben er ook bang voor
en ook voor de World Series ga ik weer zitten. Al gok i kwel op NY, vind Alex Rodriguez echt weergaloos deze postseason.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ja, ze zijn wel akelig goed dit jaar. En vergeet vooral CC Sabathia niet. De volledige play-offs gedomineerd tot nog toe, tegen toch niet de minste slagploegen. Net zoals Lee Bij PHI, dus dat wordt een mooi pitching duel morgen!
Boston heeft het tegen Anaheim slap weggegeven, maar ik troost me met de gedachte dat ze NYY toch niet hadden aangekund waarschijnlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sabathia was ook ijzersterk, beste pitcher va nde MLB imho. Doet me soms erg denken aan Oaklands voormalige ster Zito. Erg jammer van Boston, sympathieke ploeg maar tegen dit NY ware nze denk wel gesweeped in deze playoff.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Suarez misschien niet van de partij tegen Feyenoord, dat zou mooi zijn.
Ik had er al op gehoopt, net als Gio. 
Helaas mist Feyenoord Tomasson, Cissé, de Guzman en Fernandez.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tsja Ajax zonder Suarez, dat is een wereld van verschil natuurlijk. Dan zie ik ze niet zo snel winnen van Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dream on. Suarez trainde vandaag al weer licht mee. Hij zal waarschijnlijk donderdag rust krijgen zodat hij zondag volledig fit is.
Idem met Sulejmani, wiens blessure ook mee valt. Die zullen gewoon spelen van 't weekend.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tsja Ajax zonder Suarez, dat is een wereld van verschil natuurlijk. Dan zie ik ze niet zo snel winnen van Feyenoord.
Lekker onrealistische denkwijze dit. Net of wij zonder Suarez plots de mindere van Feyenoord zijn. Ook dan verwacht ik dat we duidelijk de betere zijn. Dan spelen Sulejmani en Rommedahl voorin met ons powermiddenveld daarachter.
Maar goed, Luis zal zondag gewoon spelen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Amper aanvallende impulsen zonder Suarez. Ik zeg niet dat Ajax dan minder is, of Feyenoord beter maar zeker gelijkwaardig. Bovendien speelt Ajax met drie verdedigende middenvelders. Zonder Suarez wordt het lastig scoren voor Ajax, zonder meer. Zoveel beter is Ajax niet zonder Suarez.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ik had er al op gehoopt, net als Gio. 
Helaas mist Feyenoord... Cissé...
De andere drie genoemde, uiteraard, maar niks te helaas bij Cisse. Een nietsnut, een redelijk snelle loper die niet kan voetballen is onbruikbaar, vooral in de vorm van zo'n chagrijnig kijkend mannetje die geen bal weet te raken. Niks dan ergernis die vent.
Laat 'm maar lekker vanaf de tribune naar zo'n wedstrijd kijken, leert ie misschien nog eens wat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou het niet onderschatten. Met Rommedahl, Sulejmani, De Zeeuw etc zijn er genoeg aanvallende impulsen. Alleen is het feit dat de allerbeste speler van de eredivisie niet mee zou spelen wel erg jammer dan jah. Kost je toch creativiteit en zeker 1 gegarandeerde goal. Maar goed, Luis zal zondag gewoon spelen. Of er moet iets heel geks nog gebeuren.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ajax zonder Suarez vind ik echt niet beter dan Feyenoord. Veel fouten, veel te rommelig middenveld, weinig fatsoenlijke aanvallen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Valt wel mee, We creeeren zo 10 tot 15 kansen minimaal per duel. Suarez schiet de meeste kansen er ook niet in. Stel je eens voor als hij wel de meeste kansen zou benutten....
Ook zonder hem vind ik Ajax een behoorlijke ploeg. Maar met hem heb je wel duidelijk wat beters ja.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Suarez mist wel eens een kans maar hij creëert wel bijna elke mogelijkheid.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Zoals Kos en Naomi zeggen: met 2 fitte selecties, op Suarez na, zijn Feyenoord en ajax aardig gelijkwaardig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zoals Kos en Naomi zeggen: met 2 fitte selecties, op Suarez na, zijn Feyenoord en ajax aardig gelijkwaardig.
Bepaald niet mijn mening. Vind er nog wel aardige verschillen in zitten. Maar goed, ga er geen discussie over aan. Ieder zn eigen mening.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
veel te rommelig middenveld
Het middenveld van Ajax is juist de afgelopen tijd, met name door de komst van de Zeeuw, veel gestructureerder en heel degelijk. Ook zeker niet alleen maar verdedigende middenvelders, wat Naomi zegt. De vaste middenvelders laatste tijd de Zeeuw en Emma, hebben redelijk wat aanvallende impulsen. Aanvallend mist Ajax wel kwaliteit vind ik, Rommedahl, Sulejmani, Cvita en Pantelic: allemaal aardig maar (nog) niet top.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Van Dijk - Stekelenburg 1 -0
Dani Fernandez - Van der Wiel 1-1
Bahia - Alderweireld 2-1
Vlaar - Vertonghen 2-2
Van Bronkhorst - Anita 3-2
El Ahmadi - Enoh 4-2
Slory - Rommedahl 5-2
Fer - De Zeeuw 5-3
De Guzman - Emanuelson 6-3
Tomasson - Pantelic 7-3
Cisse - Sulejmani 7-4
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Toch apart dat de 2 spelers die na het WK in Oranje spelen verliezen: Vlaar en Fer. Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat Stekelenburg beter is dan van Dijk en Enoh beter is dan El Ehmadi. Dit komt niet eens door het spel van Enoh, maar vooral door het slechte spel van El Ehmadi. Hij wordt niet voor niets de postbode genoemd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Al is Fer imo wel beter dan De Zeeuw en Vlaar ook dan Vertonghen. Steek is wel beter dan van Dijk maar Darley is weer beter dan Steek.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Van Dijk - Stekelenburg 0-1
Dani Fernandez - Van der Wiel 0-2
Bahia - Alderweireld 0-3
Vlaar - Vertonghen 0-4
Van Bronkhorst - Anita 0-5
El Ahmadi - Enoh 1-6
Slory - Rommedahl 2-7
Fer - De Zeeuw 2-8
De Guzman - Emanuelson 3-8
Tomasson - Pantelic 4-8
Cisse - Sulejmani 5-8
2 gelijkspelletjes, Makkie Ajax
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat Stekelenburg beter is dan van Dijk en Enoh beter is dan El Ehmadi.
Jaja, Stekelenburg pakt echt niet zo veel punten als Van Dijk hoor, integendeel zelfs. En El Ahmadi speelt de laatst tijd niet echt goed, maar is nog altijd een betere voetballer dan Enoh.
(Ik vind Lorenzo Davids nog beter dan Enoh).
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik heb de hoop een beetje opgegeven bij El Ahmadi. Hij haalt elke snelheid uit een aanval, brengt de bal naar zijn medespeler (of tegenpartij) en hij speelt voor een verdedigende middenvelder met veel te veel risico; achter het standbeentje langs > kans voor de tegenpartij.
Ik denk dat Vlaar niet hoeft te verliezen van Vertonghen. Als Vlaar zo blijft spelen, vind ik hem zelfs een stuk beter. Fer kan beter worden dan de Zeeuw (gaat ook zeker gebeuren), maar het zijn toch 2 totaal verschillende voetballers. Fer is nog iets te onrustig aan de bal.
En van Dijk pakte afgelopen zaterdag punten, maar hij heeft er ook een aantal verspeeld. Hij is gewoon een middelmatige keeper, die een paar goede wedstrijden voor Feyenoord heeft gekeept.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.