• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.244 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Aliens ben ik nog niet tegengekomen, of bedoel je gewoon die genetische gemanipuleerde beesten?

Overigens vind ik de ondergrondse levels ook erg mooi. Veel details en best aardig leveldesign.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Ja die beesten dan

Voor de rest weet ik ook niet precies meer of er nog andere wezens inzitten.

De grotlevels zijn mooi, maar ik knal liever in het zonnetje

Als je deze game vet vindt moet je Crysis ook in de gaten houden. Van dezelfde makers ( Crytek) en ook weer op een eiland. Tevens de eerste game die in 2007 gebruik gaat maken van het nieuwe Windows Vista en DirectX10.

En ja, dan heb je wel een dikke bak nodig.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Er is wel een mogelijkheid om te quicksaven/loaden bij Far Cry. Erg simpel eigenlijk, maar kan me niet meer voor de geest halen hoe het werkte. Kwestie van wat met de console rommelen geloof ik.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Dat zou inderdaad goed kunnen, maar dan is het cheaten, en daar doe ik niet aan .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Niks cheaten, moeten ze er maar een quick-save functie inbouwen .

Maar ik heb het ook alleen gebruikt helemaal op het einde.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Ik had de quicksave functie ook gebruikt. Gewoon /savegame in console intypen dacht ik ofzo. Ik cheat nevernooit maar dit vind ik niet echt cheaten. Meer bescherming tegen mezelf Minder frustratie, meer fun

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Grappige actie voor voetbalmanagerfreaks: klik

.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Hehe, ook de reactie is geweldig.

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Meesterlijk!

mathieudc

• 46 berichten
  • 461 stemmen

Vraagje, is Gran Turismo 3 of 4 te koop voor op computer? The Getaway jammer genoeg niet, 'k vind het nochtans de max van een spel, maar ik kan niet goed werken met die baskes van de playstation .

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Gran Turismo is er niet voor de PC nee.

mathieudc

• 46 berichten
  • 461 stemmen

Ok, bedankt voor de info. Spijtig dat al die leuke spellen niet voor PC zijn.

Ravenstein

• 1524 berichten
  • 518 stemmen

Ben momenteel vooral bezig met Second Sight en Project Snowblind. Die tweede is een erg goede First Person Shooter van de makers van het klassieke Deus Ex.

Hannibal

• 9365 berichten
  • 3286 stemmen

Er komt een remake van de eerste Tomb Raider om het 10- jarig bestaan te vieren.

Trailer

Dead01

• 1167 berichten
  • 1983 stemmen

Voor de mensen die fan zijn van rock start,eind 2007 komt de nieuwe gta uit.http://www.rockstargames.com/grandtheftauto4/

Wachten zou ik zeggen.

Ravenstein

• 1524 berichten
  • 518 stemmen

Heb me een DS lite gekocht en ben juist begonnen met Animal Crossing - Wild World.

Als er iemand games kan aanraden voor deze handheld, altijd welkom!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Net Runaway A Road Adventure uitgespeeld. Heb Broken Sword 2 maar weer eens uit de kast gepakt. Ben ook bezig met Call of Juarez, de nieuwe western van Ubisoft.

Ravenstein

• 1524 berichten
  • 518 stemmen

Gisteren via eBay een Gamecube gekocht met enkele erg goeie games erbij: Legend of Zelda - The Wind Waker, Metroid Prime, Mario Party 4, Sonic Mega Collection, Legend of Zelda Collector's Edition, Super Mario Sunshine, F-Zero GX en Mario Kart - Double Dash.

Ik ben dus met andere woorden al volledig klaar voor die lange winteravonden.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Hou je nog wel tijd over voor cheese dan?

Ravenstein

• 1524 berichten
  • 518 stemmen

Voor goeie kaas is er altijd tijd over.

En als er geen tijd voor is, dan moet je er maar tijd voor maken.

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Europese launch details Wii bekend!

Het goeie nieuws: geen ongename verrassingen en we kunnen de console nog voor Kerstmis kopen! Details binnenin.

De belangrijkste launch details werden net bekend gemaakt op het Europese Wii event. De console komt uit op 8 december van dit jaar in de witte editie, voor €250. In het pakket zit ook een Nunchuck met Wiimote, alle kabels die je nodig hebt en een exemplaar van Wii Sports. Software zal tussen €50 en €55 kosten.

Er zullen 15-20 games van third party bedrijven bij de launch verkrijgbaar zijn, waaronder Red Steel, Rayman, NFS, Monkey Ball en Tony Hawk. Ook het Wii play pakket is beschikbaar. Dit pakketje bevat een disc met minigames en een nunchuck/wiimote.

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

RED STEEL

EXCITE TRUCK

TLOZ: TWILIGHT PRINCESS!!!

kom op december!

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

Ravenstein schreef:

Gisteren via eBay een Gamecube gekocht met enkele erg goeie games erbij: Legend of Zelda - The Wind Waker, Metroid Prime, Mario Party 4, Sonic Mega Collection, Legend of Zelda Collector's Edition, Super Mario Sunshine, F-Zero GX en Mario Kart - Double Dash.

Ik ben dus met andere woorden al volledig klaar voor die lange winteravonden.

ik anders ook, maar niet met games die ik alweer enige jaren in m'n bezit heb, en in de winkels langzaam verdwijnen om plaats te maken voor de nieuwe console; de Wii!. ik speel met de lange winteravonden liever Twilight Princess dan het tegenvallende Wind Waker, die in mijn ogen (en andere ogen) meer in de buurt komt bij Ocarina Of Time, of zelfs overtreft. of Metroid Prime 3: Corruption, Sonic, Excite Truck en natuurlijk Red Steel.

de gamecube is nog wel een goeie console, maar om deze tegenwoordig nog aan te schaffen lijkt me zonde. de cube heeft z'n beste tijd gehad, en is trouwens niet bepaald Nintendo's best console ever. daar vond ik de N64 zelfs nog veel beter bij. je koopt in princiepe een dode console met games waarvan de opvolgers, zoals Zelda Twilight Princess en Mario Galaxy, toch veel vernieuwender gaan worden lijkt me.

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

Ik vind het juist wel een goede aankoop! De cube heeft weliswaar alweer zn beste tijd gehad, maar de spellen die erbij zitten zijn erg de moeite waard, en een paar worden inmiddels absoluut gezien als klassiekers. The Wind Waker, vond ik afgezien van het slappe einde een prachtig spel, en hoewel The twilight princess overduidelijk op alle vlakken dit spel gaat overtreffen, is het nog een must om WW te spelen.

(oja, by the way, eind dit jaar komt The twilight princess ook gewoon op de cube, dus kun je m ook gewoon spelen).

Om al dit moois voor een zacht prijsje te kopen, in plaats van veeeeel meeeeer geld uit te geven aan nieuw spul, is dus gewoon een hele goede beslissing!

Tip. Op de gamecube heb je ook nog eens een keer de beste versie van het beste spel van deze console generatie, Resident Evil 4 natuurlijk

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5759 stemmen

Ik heb deze + de uitbreidingsset (met stunts & special effects). Zeer verslavend spelletje. Uren vlogen gister letterlijk voorbij. Stunts zijn erg leuk.

Spel zelf ook. Altijd uitdaging al je sterren en films in de toplijsten te krijgen. Meestal lukt dit wel bij films; bij sterren gaat het erg lastig. Vooral wanneer je de 12 scènes script hebt. Dan duurt filmen ongeveer 2 tot 3 jaar.

Heb nog nooit cheats kunnen vinden.

Ben nu al 14 uur bezig geweest aan een new game en zit in het jaar 1995 (je begint bij 1920)

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Ik wist niet dat de uitbreidingsset al te koop was

Waar heb je die gekocht??

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik had hem meteen toen die uitkwam gekocht, maar mijn pc was te traag. Even later een nieuwe pc gekocht, en daar doet hij het helemaal niet op.

Dat is dus niet zo goed van de makers.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Maar wanneer kwam hij uit dan?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Volgens mij eind vorig jaar.

megaman

• 1484 berichten
  • 229 stemmen

veeeeel meer geld? valt aardig mee hoor. De Wii wordt zowieso de goedkoopste van de 3 next-gen consoles. als je een Wii zou aanschaffen kun je zowel cube games als Wii games er op af draaien.

ik moet toegeven dat de cube een aardige console was maar zeker geen hoogtepunt in het algemeen. daar deed de N64 het bv veeeeel beter qua spel aanbod en de variatie hier in. kijk bv naar exclusiefe shooters voor de cube, dan kom je alleen uit bij het matige Geist.

voor de N64 had je destijds Goldeneye, Perfect Dark, Turok 1, 2, 3 en Rage Wars enz. maar ook Zelda OOT was gewoon veel beter dan Wind Waker. Mario Sunshine werd minder gewardeerd dan Mario 64 en terrecht. en zo kunnen we nog wel ff doorgaan.

Resident Evil 4 was inderdaad een heel mooi spel. net als Soul Calibur II, F-Zero GX, 1080 Avalanche, Timesplitters 2 en 3, SSB Melee en SW Rebel Strike. ik heb heel wat cube games in m'n bezit. maar het aantal memorabele klassiekers is gewoon minder dan de N64 destijds had.

de bedoeling van de Wii is denk ik ook de schade inhalen van de cube, maar ook revolutionaire gameplay neerzetten. voor een beetje meer geld heb je straks een alles in één console. je kunt je favo cube games er op af draaien en natuurlijk de Wii toppers!

en om niet te vergeten de talloze NES, SNES, N64, Commodore 64 (en nog twee consoles) games. 8 december is de dag! ik heb hem al gereserveerd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.