- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ja, ik zat er al een half jaar op te wachten. Viel inderdaad tegen. Ik ben me best aan het doen om een mooie film te maken. Maar het is vrijwel onmogenlijk om een goeie film te maken, die een beetje lijkt op een film van nu. Te weinig kostuums. Te veel van de zelfde scenes. Bale 
(Je kan een voice - over plaatse, dus je hebt een microfoon nodig om ze stemmen te geven.)
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Alleen de mijnenveger van Windows wil ik nog weleens doen. Die van Messenger heb ik in het verleden regelmatig gespeeld, maar echt leuk vond ik het niet.
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
http://www.tetris1d.org/tetris.php dit spel is erg cool
en ook dit retro spel mag er wezen, lekker hooghouden:
http://www.playaholics.com/play/parksoccer/
Verder qua normale games speel ik soms Q4 of Ut2k4 of CoD2. Maar die tijd diei k eraan besteed is te verwaarlozen. Eerst speelde ik wel allemaal FF enzo.
Jordyvs
-
- 46 berichten
- 25 stemmen
Welke console vinden jullie het best? Afgezien van de Xbox 360?
-Xbox
-GameCube
-PlayStation 2,
Ik heb ze alle3 maar vind de xbox het beste, omdat hij de beste graphics heeft, snelle laadtijden heeft, alleen hij is wel super lomp, de ps2 vind ik het slechts samen met GameCube omdat de ps2 super lang nodig heeft om een spel te laden bv: GTA San Andreas alleen de ps2 die ik dan heb (die kleine, platte) is wel de kleinste console, hij past zelfs in mijn kontzak!!!
, en de gamecube omdat er veels te weinig spellen op te koop zijn maar de GameCube heeft de snelse laadtijden maar dat komt denk ik omdat er ook geen spellen zijn die er echt super mooi uit zien op de GameCube, en geen dvd functie heeft...
Jordyvs
-
- 46 berichten
- 25 stemmen
In Overigen > Algemeen > Hebben games ook positieve invloedingen?:
Ik zit in de vierde klas van VMBO op Dingstede en ik moet een sector werkstuk maken (sws) en dat doe ik over de negatieve gevolgen van games, en bij het sws heb ik vier deelvragen en één daarvan is: Hebben games ook positieve invloed?
Dus daar zou ik graag jullie mening over willen hebben!!!
Dus help me en reageer even serieus op deze topic.
Groetjes Jordy
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2825 stemmen
invloedingen is niet eens een woord. Het is invloeden. 
En ik denk dat het weinig goede invloeden heeft, het maakt je alleen maar meer een nerd.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dit hoort niet in ''gebruikers'' plaats.
In algemeen zit ook een games topic , kzou het daar posten.
Jordyvs
-
- 46 berichten
- 25 stemmen
invloedingen is niet eens een woord. Het is invloeden. 
En ik denk dat het weinig goede invloeden heeft, het maakt je alleen maar meer een nerd.
Ja klopt, maar wist niet hoe ik de titel moest veranderen 
Jordyvs
-
- 46 berichten
- 25 stemmen
Topic verplaatst.
Dank je, heb er geen verstand van 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Goede invloed van games: het houd je van de straat, je zal er ongetwijfeld een sneller reactievermogen van krijgen, je kan er nog wat van leren (Civilization reeks bijvoorbeeld), fijne uitlaatklep voor je frustraties.
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Ik heb meerdere keren gelezen over de goede invloeden van games. Zo zou logisch denken gestimuleerd worden, hand/oog coördinatie en nog een aantal zaken. Zal vast iets over te vinden zijn op het internet.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ja De Sims 1/2 hebben positieve invloed op je leven later (A)
Ik vindt dat zo'n spel als sims wel een award mag krijgen voor positieve invloed 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Games invloed op het dagelijkse leven van kinderen ?
Mwha, volgens mij is het iets wat erg overdreven wordt. Gewoon weer iets waaraan men de schuld kan geven door de verhoging van criminaliteit. Je hoort mij niet ontkennen dat het totaal geen invloed heeft maar gewoon ik denk dat het zo klein schalig is dat er eigenlijk niks aan de hand is.
Maar mocht ik het helemaal fout hebben en shooter games heben enorm slechte invloed op kinderen. Hmm, dan hebben goede rustige spellen ook invloed op kinderen, maar dan de positieve kant op.
Riddick
-
- 434 berichten
- 650 stemmen
-Xbox
-GameCube
-PlayStation 2,
ik blijf bij de Ps2.. daarna de Gamecube en daarna de Xbox.. redens:
Ps2 heeft een super relaxt controller, Gamecube gaat wel maar de Contrl van de Xbox is niks..
Daarnaast vind ik de meeste games van de ps2 leuker.. en Gamecube heeft de Mario ect games..
Xbox is ook de 1ste console van Microsoft.... En de 360 is ook geflopt naar mijn smaak...
Hij is wel goed.. maar niet goed gepromote.. ik weet zeker dat de PS3 Veel! meer succes gaat hebben.. ( dat stomme Bakje van ps3
..:|.. ach ja je kan niet alles willen...
Maar de pc gamed nog steeds het lekkerst
..
Greetzz
Riddick
-
- 434 berichten
- 650 stemmen
Sommige mensen sporten de hele dag anderen kijken tv.. en je hebt ook de Gamers
.. dat games je slecht beinvloeden geloof ik niks van.. In een film zie je ook schietpartijen.. Er stond laatst zelfs in de Spits ( de trein/bus reizers onder ons ) dat je van games betere reflexen krijgt... .. Maar als je verslaafd bent tja.. dat is wat anders want elke verslaving werkt negatief.... behalve chocolade.. maar dat is wat anders...
greetzz..
( ps: ben zelf een fanatieke gamer
.. bf2 )
Jordyvs
-
- 46 berichten
- 25 stemmen
Sommige mensen sporten de hele dag anderen kijken tv.. en je hebt ook de Gamers
.. dat games je slecht beinvloeden geloof ik niks van.. In een film zie je ook schietpartijen.. Er stond laatst zelfs in de Spits ( de trein/bus reizers onder ons ) dat je van games betere reflexen krijgt... .. Maar als je verslaafd bent tja.. dat is wat anders want elke verslaving werkt negatief.... behalve chocolade.. maar dat is wat anders...
greetzz..
( ps: ben zelf een fanatieke gamer
.. bf2 )
Ben zelf ook een (te?) erg fanatieke gamer, en idd mijn reactie vermogen is hoger dan de "normale" onder ons.
Riddick
-
- 434 berichten
- 650 stemmen
Ja precies.. Het hangt we natuurlijk vanaf wat voor genre je speelt.. FPS krijg je goede reflexen van, Rece games leer je het Autorijden juist af en nog helemaal als je een stuur gebruikt.. ( wat overgens wel vet is )..
greetzz.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Weet iemand hoe je het kinderslot van de ps2 kan halen, of waar je de code kunt vinden? Het is namenlijk enorm vervelend, en ik wil er vanaf...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Na een spelletje Carmageddon ook nooit je auto in stappen
.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Als ik een dvd wil gaan kijken moet ik soms een code invoeren. Dat was het geval bij o.a house of 1000 corpses en the whole ten yards. Het is alleen bij dvd's en niet bij games btw...
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
-Xbox
-GameCube
-PlayStation 2,
mijn top 3:
- gamecube
- playstation3
- xbox
ik ben gewoon een nintendo fanboy
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Computers/console top 3:
comodore 64
Amiga 500
NES
Dit zijn wel de spelcomputer waar ik echt de meeste lol aan heb beleeft!
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Als ik een dvd wil gaan kijken moet ik soms een code invoeren. Dat was het geval bij o.a house of 1000 corpses en the whole ten yards. Het is alleen bij dvd's en niet bij games btw...
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Computers/console top 3:
comodore 64
Amiga 500
NES
Dit zijn wel de spelcomputer waar ik echt de meeste lol aan heb beleeft!
meeste lol beleefd:
1- SNES
2- NES
3- Cube
.... o ja...ik was een fanboy dus
Riddick
-
- 434 berichten
- 650 stemmen
whehe
... als je dan nog helemaal in het spel zit niet nee
.. whehe.. een gozer in USA ging wel San Andreas na doen.. Rond rijden in een auto en 3 polities doodgeschoten dacht ik.. die was helemaal gek op GTA..
Dom.. ( wel vet spel )
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
1. PC
2. Sega Mega Drive 
3. Ehm...
Volgens mij ontlopen ze elkaar niet zoveel die consoles, als je tenminste niets geeft om de franchises.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
1. PC
2. NES
3. Gameboy
(laatste alleen door emulatie op de pc trouwens
)