menu

Overig / Algemeen / Cryptozoölogie

zoeken in:
heeft hier iemand al gehoord over cryptozoologie?cryptozoologie bestudeert dingen waarvan ze nog niet weten of ze bestaan.bv bigfoot of jeti

Ik dacht dat dat theologie heette.

Van Nunen
Ik hoorde dat je met die studie niet in aanmerking kan komen voor studiefinanciering.

Hier een serieus antwoord voor je.

Ja ik heb er van gehoord en heb een fijne link.

http://cryptomundo.com/

Fijn weekend.

Ik weet inderdaad wat dat is, ik heb een onwijs leuke serie voor je die in Nderland niet bekend is maar in amerika wel zeker.

Monsterquest, in deze serie gaan ze op een serieuze manier op zoek naar alles wat met het paranormale en cryptozoo;ogoe te maken heeft.
De herkomst van de legende's worden besproken maar ook word er vaak tastbaar bewijs zoals foto's of video's besproken en de echtheid getest....ontzttend spannend vooral als je er in geeintersseerd bent.

In 1 aflevering ging ze achter de "super squids"aan ....super inctvissen dus...diepzeebeelden hiervan hebben het wereld nieuws gehaald...verder zal ik niets zeggen maar het is enorm indrukwekkend.

Serie kun je vinden op het internet, je zult het echter wel moeten downloaden.

Goodfella_90 schreef:
Ik dacht dat dat theologie heette.

Theologie is de studie van geloof als ik me niet vergis.

Oh, en weet je toevallig ook of er een studie van ironie is?

edris.
Nee. :S:S:S:S:S:S:S:S:S

Goodfella_90 schreef:
Oh, en weet je toevallig ook of er een studie van ironie is?

Lekker bijdehand.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:11 uur

geplaatst: vandaag om 13:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.