- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Oude vrouwen achter het stuur...
Oude vrouwen achter het stuur...
U-96
-
- 11869 berichten
- 1887 stemmen
Wat is het toch met oude vrouwen achter het stuur? Ik heb als fietser nooit problemen met auto's, maar als ik bijna aangereden word of ik zie ergens een (meestal zeer grote en nieuwe) auto ergens waggelen, dan gluur ik altijd even naar binnen om te zien wat voor 'n projectiel achter het stuur zit. Af en toe betreft het een idioot met pet en oorbel in een gepimpte VW Golf, maar vrijwel ALTIJD is het een oude vrouw. Ok, iedereen maakt fouten, maar bij deze groep valt het gewoon erg op.
Net ook weer he... Rij ik netjes op het fietspad, probeert zo'n ouwe taart haar gloednieuwe Toyota in te parkeren. Ze keek me via haar spiegel gewoon recht met haar rimpelige ogen aan, dus ze wist gewoon dat ik eraan zou komen. En wat doet ze? Juist, net op het moment dat ik naast haar rij, geeft ze vol gas en snijdt me compleet af. Ik had echt geen 30 centimeter verder moeten zijn, anders lag ik dus compleet op m'n plaat. Mja, ik hoop dat ze een hoop lol heeft gehad in haar auto.
Ik kan zo nog tig andere voorbeelden noemen, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben waarbij bepaalde dit verschijnsel gewoon opvalt??
Terecht dat de overheid strenger is geworden ten opzichte van jongeren achter het stuur, maar please... Oude vrouwen zijn nog gevaarlijker. Laat hen maar lekker nogmaals hun rij-examen doen!
Zo, nu eerst even naar de Bingo.
neo
-
- 15411 berichten
- 9694 stemmen
Volgens mij past dit meer in het ergenis topic, waar je het ook al over vrouwen met kinderwagens had enzo....
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik word bijna altijd aangereden door marokkanen .
Waarschijnlijk met opzet .
Goodfella_90
-
- 10403 berichten
- 2540 stemmen
Met opzet? Ben je de plaatselijke huisgeert of iets dergelijks?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Oude mannen zijn ook geen pretje.
Zwijg stil. Stel je voor dat ik achter een stuur zit! Ik kan goed rijden, maar alleen rechtdoor.
Ik word bijna altijd aangereden door marokkanen ..
Wij doen dit in Vlaanderen ook, maar dan met Nederlanders.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1708 stemmen
En daar dan vanaf 2008 ook nog eens E60,- per maand voor laten betalen door die arme nederlanders... Mooi dat onze JP daar een stokje voor gestoken heeft
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
En daar dan vanaf 2008 ook nog eens E60,- per maand voor laten betalen door die arme nederlanders... Mooi dat onze JP daar een stokje voor gestoken heeft
Of onze Yves, 't is maar hoe je het bekijkt .
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Ze keek me via haar spiegel gewoon recht met haar rimpelige ogen aan,
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1792 stemmen
haar reactievermogen was waarschijnlijk zo traag dat ze niet besefte dat jij daar reed.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Natuurlijk (met de nadruk op lijk). € 60 opruimingskosten per omvergereden Nederlander is toch niet te veel.
kappeuter (crew films)
-
- 74044 berichten
- 5899 stemmen
Sorry, dit topic gaat ver buiten de reikwijdte van MovieMeter.
Er zijn algemene discussiefora zat waar je over allerlei algemene zaken kan discussieren.
Slotje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.