menu

Overig / Algemeen / Wat is je piraten naam?

zoeken in:
Black Jack Flint

Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. Like the rock flint, you're hard and sharp. But, also like flint, you're easily chipped, and sparky. Arr!

Zit iets in.

Mad Tom Bonney

Every pirate is a little bit crazy. You, though, are more than just a little bit. You can be a little bit unpredictable, but a pirate's life is far from full of certainties, so that fits in pretty well. Arr!

Diep

Gizzmann schreef:
Yarrr, you stole me pirate name! Now you shall walk the plank!

Dat zal een plons geven. Vind het wel een leuke naam. Misschien gebruik ik hem nog wel ergens als nick.

Maar als jij dezelfde naam hebt vraag ik me af of je dan ook twee keer de Muppets hebt aangevinkt bij de vragenlijst?

Gizzmann schreef:
Maar als jij dezelfde naam hebt vraag ik me af of je dan ook twee keer de Muppets hebt aangevinkt bij de vragenlijst?

Ik heb helemaal geen Muppets aangevinkt. Vraag me niet meer welke, maar geen Muppets. Het zal allemaal wel een beetje 'computerloterij' zijn.

Dirty William Kidd

You're the pirate everyone else wants to throw in the ocean -- not to get rid of you, you understand; just to get rid of the smell. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr!

Ben in ieder geval dirty

Iron Roger Rackham

A pirate's life isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you a tough person. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr!

Hehe best leuk

Ik denk dat er een gans 'nest' van die Rackham's tussenzit. Grote familie blijkbaar.

606
speedy23 schreef:
Ik denk dat er een gans 'nest' van die Rackham's tussenzit. Grote familie blijkbaar.

ja dat zij ik ook al de grootste familie van Nederland.

Red Anne Bonney :
Passion is a big part of your life, which makes sense for a pirate. You can be a little bit unpredictable, but a pirate's life is far from full of certainties, so that fits in pretty well. Arr!

Hmm... realiteit is toch iets anders bij mij

Black Tom Kidd

Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr!

uhm... wat is een piratennaam?

Kijk maar even bij het eerste bericht

Mad Grace Rackham

Every pirate is a little bit crazy. You, though, are more than just a little bit. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr!

Werwolf schreef:
Iron Roger Rackham

A pirate's life isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you a tough person. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr!

Hehe best leuk

Werwolf! Zijn wij famillie (zelfde achternaam)!?

moviegirl2 schreef:
uhm... wat is een piratennaam?

Dat is een naam die doorgaans gegeven wordt aan bakkers en beenhouwers.

FisherKing
Black Jacket Roberts

Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. Two things complete your pirate persona: style and swagger. Maybe a little too much swagger sometimes -- but who really cares? Arr!

Aardige vergelijking, ben het enige in het forum ook...

My pirate name is:
Iron James Bonney

A pirate's life isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you a tough person. You can be a little bit unpredictable, but a pirate's life is far from full of certainties, so that fits in pretty well. Arr!

Captain Tom Cash

Even though there's no legal rank on a pirate ship, everyone recognizes you're the one in charge. You're musical, and you've got a certain style if not flair. You'll do just fine. Arr!

V
Black James Bonney

Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. You can be a little bit unpredictable, but a pirate's life is far from full of certainties, so that fits in pretty well. Arr!

Bonney, niet echt een stoere naam...

Mad Roger Rackham

Every pirate is a little bit crazy. You, though, are more than just a little bit. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr!

Het allitereert in ieder geval wel goed.

Mad Morty Kidd

Every pirate is a little bit crazy. You, though, are more than just a little bit. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr!

AHWA
Black Roger Kidd

Art
Dirty Harry Flint.

"You're the pirate everyone else wants to throw in the ocean -- not to get rid of you, you understand; just to get rid of the smell. Like the rock flint, you're hard and sharp. But, also like flint, you're easily chipped, and sparky. Arr!"

Moest bij de naam even denken aan Larry Flynt

GerwinF
Art schreef:
Dirty Harry Flint.

"You're the pirate everyone else wants to throw in the ocean -- not to get rid of you, you understand; just to get rid of the smell. Like the rock flint, you're hard and sharp. But, also like flint, you're easily chipped, and sparky. Arr!"

Moest bij de naam even denken aan Larry Flynt

Hee ik heet ook Dirty Harry Flint

nou ik heet dus Dread Pirate Vane

Arnoudo de beffer

Black Bess Rackham

Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr!

Mad Roger Vane

Every pirate is a little bit crazy. You, though, are more than just a little bit. You tend to blend into the background occaisionally, but that's okay, because it's much easier to sneak up on people and disembowel them that way. Arr!

Een achterbakse piraat wilde ik altijd al zijn, en ik ben de enige zo te zien!

Iron Jack Kidd

Gast
geplaatst: vandaag om 06:12 uur

geplaatst: vandaag om 06:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.