- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat zeggen nog een paar muziekbarbaren op mm heb ik al gemerkt. Heerlijk die oude nummers. Helemaal goed en leuk gepresenteerd. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
En dan hebben we nog dat verschrikkelijk deuntje... Maar dat bewaar ik voor een ander topic 
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4940 stemmen
Heerlijk die oude nummers. Helemaal goed...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Eens, volgorde is soms krankzinnig,maar ik luister alles dus er komen genoeg schitterende nummers voorbij. Hotel California vind ik persoonlijk een nummer van niks.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Caro Emerald op nr. 22 ? 
Hoewel, eerder: 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tsja dat krijg je nou eenmaal soms bij die toplijsten. Op moviemeter is het niet anders. Ook vreselijke films in de top 250 en ook in verkeerde volgordes. Meeste stemmen gelden nou eenmaal. Ik geniet in ieder geval van de top 2000, jaar in jaar uit. 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
5. Led Zeppelin - Stairway to heaven

Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4940 stemmen
Hotel California vind ik persoonlijk een nummer van niks.
Zie nu ook dat de beste plaat van o.a. David Bowie, New Order en Simple Minds er niet in staat en o.a. OMD helemaal niet in de lijst te bekennen is. Maar gelukkig komen er van tijd tot tijd inderdaad genoeg mooie platen langs, ja.
Wel mooi dat 'Nights in White Satin' nog aardig hoog staat, maar die had ook weer stuk of 20 plekken hoger gemoeten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
November rain blijft maar zakken elk jaar.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
November rain blijft maar zakken elk jaar.
En terecht, het is echt een verschrikkelijk nummer. Guns 'n Roses is echt het slechtste wat de muziekwereld (voor zover je van muziek kunt spreken) ooit heeft voortgebracht! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vind het nog steeds een schitterend nummer. Clip erbij blijf ik ook mooi vinden. En die gitaarsolo.
Nee die verdient mijn inziens altijd in de top 10 te staan.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Die veronica top 1000 aller tijden is 1 grote grap. Hetzelfde geldt voor de top 2000. De beste toplijst is natuurlijk die van The Rolling Stones Magazine
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
En terecht, het is echt een verschrikkelijk nummer. Guns 'n Roses is echt het slechtste wat de muziekwereld (voor zover je van muziek kunt spreken) ooit heeft voortgebracht!
Oké, oké... het slechtste op Meatloaf na dan.

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou komen erg veel nummers voorbij uit die Rolling Stones Magazine-lijst hoor in de top 2000.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Omdat je geen meat eet zeker 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Paradise by the Dashboard Light heb ik laatst nog keihard staan meeblèren toen ik naar 'Het glazen huis' keek.
Heeerlijk, lekker van links naar rechts springen, om zowel de mannelijke als de vrouwelijke stem te kunnen doen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heel veel mensen in de file nu genieten van al het gezang links en rechts van ze in de auto's. Moet er ook zeer komisch uitzien haha. 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Omdat je geen meat eet zeker
Nee, omdat die lelijke dikzak walgelijke nummers maakt.
Yak en ik hebben een deal dat we direct weggaan van een feestje zodra Paradise By The Dashboard Light wordt gedraaid. En nee, dan missen we niks, want op echt goede feestjes draaien ze dergelijke troep niet. Het is gelukkig nog maar een paar keer voorgekomen. 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
De auto is ook een heerlijke plek om helemaal los te gaan op een nummer. Vanmiddag nog samen met een vriendin een hele rare versie van 'It's raining men' gedaan, toen we een dik kwartier vaststonden omdat een auto geslipt was en niet meer weg kwam. Kregen we ook hele rare blikken, fantastisch. 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Nou komen erg veel nummers voorbij uit die Rolling Stones Magazine-lijst hoor in de top 2000.
Ik vind van niet....daarin zul je geen Marco Borsato of Alain Clark tegenkomen. Of Old and Wise in de top 10 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
November Rain vind ik nog wel te doen, maar ik ben 't compleet met je eens dat G 'n R een kutband is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee die Nederlandse zangers kennen ze idd niet. 
Gewoon niet luisteren dan. Ik geniet er van 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De top 2000 vind ik helemaal niets. Oké er staan drie nummers van Pink Floyd in de top 15. Maar verder? Echt goede alternatieve muziek, zoals The Cure en Morrissey worden uit die lijst geweerd.
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
Wat? A forest en Pictures of you staan er toch hopelijk wel in? Anders allemaal naar De tijdloze van Studio Brussel luisteren! Sowieso wel een leuk en niet zo ellendig lang alternatief.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
En afgaande op de lijst van 2009 veel betere muziek.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zappa is dr op! Das dan wel weer mooi, ja toch.
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Inderdaad, ik was er effe aan toe na al die bagger!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Wat word ik toch altijd ontzettend vrolijk als ik dit nummer hoor:
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Hotel California vind ik persoonlijk een nummer van niks.
Daarbij veel geroemd vanwege zijn geweldige 12-string gitaarsolo. 
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1347 stemmen
Yak en ik hebben een deal dat we direct weggaan van een feestje zodra Paradise By The Dashboard Light wordt gedraaid. En nee, dan missen we niks, want op echt goede feestjes draaien ze dergelijke troep niet. Het is gelukkig nog maar een paar keer voorgekomen.
En nu wegwezen!