- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Niet beschikbaar jeroentjuhhhhhhhhhhhhhhhh.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Pfff uploaden duurt ook echt onnodig lang, na even wachten deed 'ie 't bij mij wel. Zal straks opnieuw posten
.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Laat de mensen ondertussen genieten van rapper Hef
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nu moet 't goed zijn
.
Zelf weer eens iets (buiten Hardstyle om natuurlijk) aan 't maken. Ben wel benieuwd wat sommig er tot nu toe van vinden
.
Met opzet erg toegankelijk en melodisch gehouden, daar hou ik wel van
.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Klinkt niet slecht, jeroentjuh. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Postmen luisterde ik altijd graag. Vind het nu nog steeds goede muziek. Sowieso mag de reggae wel wat meer terugkomen.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Gisteren naar het optreden van The Black Keys in 013 geweest. Erg tof. Ze speelden erg strak in een razend tempo, had van mij nog wel een paar uur door mogen gaan!
DeWolff in het voorprogramma was zeker ook niet mis. Tot gisteren nog nooit van gehoord, maar daar is snel verandering in gekomen.
kos
-
- 46814 berichten
- 8938 stemmen
Black Keys gaaf live he? Lekker gruizig. Als ze er volgend jaar weer zijn ga ik er ook weer heen. DeWolff heb ik op Pinkpop gezien, ook lekker inderdaad.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Nice man The Black Keys zwz top! En die jongens van Dewolff zijn ook goed opweg. Btw die nieuwe ontdekking Warpaint: WOW!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1719 stemmen
Thanx Don
Maar liefst 20 minuten gitaargeweld *wow* 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
@Maerk
Thanks voor de tip, dat Warpaint kende ik niet. Klinkt goed zeg!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3092 stemmen
Daar sluit ik me bij aan, toptip! De band is opgericht door onder andere Shannyn Sossamon, ik ga haar steeds meer waarderen
.
@ riesma: ik neem aan dat je de film "Once" al hebt gezien? Zo niet, aanradertje.
Nee nog niet, ik zet 'm direct in mijn zien-lijst! Thanks voor de tip!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Laat de mensen ondertussen genieten van rapper Hef
.

Duidenlijk zijn er hier weinig echte muziekfans 
Nou vind ik de NL-hip hop niet het beste hoor, mijn voorkeur ligt toch echt bij de hiphop uit de jaren 90.
Tegenwoordig is het veels te commercieel en scoort helaas alleen nog maar hip-hop dat te luide beats heeft, wat alleen maar over hoeren en geld gaat, en waar hopenlijk nog een één of andere popartiest aan mee doet ook. Zo is hip-hop nooit bedoelt. luister ATCQ e.d
Maar van sommige hedendaagse kan ik zeker nog wel genieten hoor ( NL/France/UK voornamenlijk )
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Even een greep uit de keuken van de Cunninlynguists:
'' .....''
Dat was even een YouTube overkill...
Thanks, zitten zeker een paar goede tracks bij !!
Maar beter ? nee dat zou ik nooit zeggen.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3092 stemmen
De laatste tijd verschijnen er weer rap/hip-hopbands die terug gaan naar de 90's sound. En lyrics, geen bling motherfucker bling bang. De sfeer van de 90's zelf zullen ze niet meer kunnen pakken, het is ten slotte niet meer... 1990. Maar gelukkig is er nog genoeg te ontdekken wat het luisteren waard is!
PS. Met "beter" dacht ik dat je bedoelde dat het genre nu "ziek" was (met commerciële meuk), niet "beter dan". 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3092 stemmen
Nog eentje van Warpaint, errug fijn:
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Die tijd ligt alweer ver achter ons. Zelfs de meeste commerciële hiphop gaat al dieper dan dat.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hier nog een dope Nederlandse track !
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Ik heb hem vanmiddag gezien. De film zelf stelt niet veel voor, onvoldoende naar mijn mening. Maar het gaat stiekum toch alleen om de muziek!
Het gaat voornamelijk om de muziek, het verhaal is dun, klein, maar zeker niet onaardig.
Zeker de scènes in de studio vond ik het kijken en luisteren waard.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Damn over rap gesproken er is nu een film bezig over het leven van Jay-Z @ SBS 6 die overigens nog niet op moviemeter staat. Ik vond Jay-Z nooit echt goed, maar dit werk uit zijn verleden rockt hem toch echt wel hard!
Hier een stukje uit de film.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zag 't net ook toevallig, lol! Totaal geen fan van de beste man, maar hij staat daar wel een stadion vol op z'n kop te zetten...nice.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Had de docu al eens gezien. Apart wereldje. Beyonce lekker bezig op dat podium.