- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik vond het verdacht stil na mijn gouwe ouwe tracks. Volgens mij zit iedereen de hele dag die 2 tracks op repeat te drukken
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
YouTube - Bloodhound Gang Bad Touch
Put your hands down my pants and I'll bet you feel nuts.
En om het in de filmsferen te houden de volgende regel:
Yes I'm Siskel, yes I'm Ebert and you're getting two thumbs up
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dit vind ik het mooiste:
"Hieroglyphic, let me be Pacific, I wanna be down in your South Seas. But I got this notion that the motion of your ocean means "Small Craft Advisory". So if I capsize on your thighs, high tide, B-5 you sunk my battleship..."
Echt geniale rijm, en bínnen één thema! 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Inderdaad een geniale rijm. Mijn favoriet is toch wel deze. "Then we'll do it doggystyle so we can both watch X-Files". De meeste liedjes van de Bloodhound Gang hebben wel een geniale insteek. Live zijn ze trouwens ook geweldig.
Enkele nummers die ik de laatste tijd veel heb gedraaid:
Chemical Brothers - Out of ...
Barry White - The first, My...
Blink 182 - Everytime i loo...
En erg veel van MGMT, mijn favoriete band van dit moment. Fantastische teksten en prachtige melodieuze muziek, hier enkele favorieten van mij:
MGMT - 4th Dimensional Transition
MGMT - Of Moons, Birds & Mo...
En het geweldige Time to Pretend
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Goed spul allemaal DVD-T!
En vergeet van MGMT Kids en Electric Feel niet!
Luister de laaste tijd trouwens regelmatig naar de White Lies
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1717 stemmen
Ben ook best gecharmeerd van de White Lies, doet me wat denken aan een kruising tussen Joy Division en U2 in hun begin dagen. Farewell to the Palyground is een bijzonder catchy nummertje, best knap voor een paar gastjes die amper 20 jaar oud zijn
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Voor mij gaat het feest niet door geloof ik, LiveNation naait mij enorm hard deze ochtend 
U wel nog succes gehad? 
-
- 7484 berichten
- 1717 stemmen
Live Nation naait iedereen volgens mij... Wat een ongelooflijk K#@ systeem is dat zeg 
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7410 stemmen
Dit is toch ook een prachtig nummer van een schitterend artiest!
B_B
-
- 1969 berichten
- 776 stemmen
Voor mij gaat het feest niet door geloof ik, LiveNation naait mij enorm hard deze ochtend 
U wel nog succes gehad?
Jammer, hadden vrienden van me ook last van met LiveNation. Ik heb kaarten besteld via eventim.nl is wel gelukt
Wel een tijdje op de f5 toets moeten beuken maarja 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dit is toch ook een prachtig nummer van een schitterend artiest!
E. Held. 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Het kan zijn dat ik het al eens eerder heb gevraagt, maar is er hier iemand bekend met Cat Power? De cd Moon Pix ligt hier al dagen achter elkaar op en ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Dat kille monotome geluid in combinatie met die doordringende stem, prachtig!
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Ja Cat Power! Erg mooie muziek. Toevallig had iemand mij een tijdje terug Moon Pix als downloadje verstuurd, maar moet hem nog in zijn volledigheid luisteren. Zal ik binnenkort maar eens gaan doen dan 
Live Nation naait iedereen volgens mij... Wat een ongelooflijk K#@ systeem is dat zeg
-
- 7484 berichten
- 1717 stemmen
AC/DC geen kaartjes en voor U2 hebben we met z'n drieën geprobeerd om als een stel volslagen malloten aan kaartjes te komen wat uiteindelijk een van ons wel lukte gelukkig...
Nee, dan in de goeie ouwe tijd, om 5 uur opstaan om in de rij te gaan staan bij het GWK of gewoon de hele nacht met je slaapzak buiten liggen. Dat was veel gezelliger en dat deden tenminste alleen de echte liefhebbers. Bovendien wist je gewoon zeker dat je dan met kaartjes weer naar huis kon gaan. Dat LiveNation gebeuren zuigt echt enorm.
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Ben nu Mozart's Requiem aan het draaien, waarschijnlijk het mooiste stukje muziek wat ik ooit gehoord heb.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
I loved that song!
Mooi nummer inderdaad. Ik koester warme herinneringen aan het volgende nummer:
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik heb gisteren kaarten voor Placebo op 3 december in Ahoy gekocht. De officiële voorverkoop start morgen, maar er is ook een pré-sale gestart gisteren (die duurt een dag) en dan kun je op je gemak kaarten kopen. Deze is aangekondigd op de officiële Placebo site. Doet Live Nation/Eventim dat vaker?
B_B
-
- 1969 berichten
- 776 stemmen
Doet Live Nation/Eventim dat vaker?
Ja was ook zo bij Muse, alleen kwam er toen helemaal niet door 
-
- 7484 berichten
- 1717 stemmen
Yep, bij Pearl Jam ook maar dat werkte dus net zo goed voor geen ene meter.
-
- 7484 berichten
- 1717 stemmen
Mooie zwemstring heeft ie zeg 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Past totaal niet bij jullie muzieksmaak vermoed ik, maar voor mij is dit op het moment mijn favo nummer, krijg helemaal zin in de zomer ervan! ( En in mijn vakantie volgende week natuurlijk
)
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Kardinall was vroeger wel ok maar nummers met Akon maken is wel erg zielig.
Hiphop kan je het ook niet noemen.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Dat melodietje is zo mooi! 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Beetje saai, zoals eigenlijk alles van Mogwai.
Eén uitzondering: Mogwai Fear Satan. Maar dat is dan ook weer meteen asociaal mooi. Misschien wel het beste niet-elektronisch nummer dat ik ken.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Ook geweldig inderdaad, staat ook op Young Team trouwens.
Vind Mogwai zelf ook niet de beste post rock groep van allemaal, er zijn een hoop nummers die eruit springen maar er zijn er maar weinig die me raken en dat in tegenstelling tot een Godspeed! You Black Emperor, Explosions in the Sky of Sigur Ros (om er maar even een paar te noemen)
Edit: En even iets anders. Heb trouwens ook pas het een en ander van Xiu Xiu geprobeerd, dat had je me een aantal maanden geleden nog eens aangeraden.
Een erg mooie tip was dat!