- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Grimes die een cover doet (haar stem is zo goed)
Beetje dope
Nog eentje van Nicole, realmusik
Beetje meer neigend naar pop.
Neigt al een beetje naar rock.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
Als eerbetoon aan de eerder deze week overleden popzanger en multi-instrumentalist, en tevens componist van heel wat hits, Hans Vermeulen.
(Overigens ook mijn favoriete Nederlandse popzanger met een unieke dijk van een stem)
Ik koos niet voor een van de grote hits die hij schreef, maar voor een minder bekende song, die ik tot de mooiste van Vermeulen en zijn band Sandy Coast reken.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Into Dust, Mazzy Star - YouTube
Uit de eerste aflevering van The Night Of, prachtig nummer. Werkte ook erg goed in de serie trouwens.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Post Malone
Stoney was al geniaal (wmb album v/h jaar) en de verwachtingen voor z'n nieuwe album zijn hoog!
Warp
-
- 963 berichten
- 3046 stemmen
(embed)
Post Malone
Stoney was al geniaal (wmb album v/h jaar) en de verwachtingen voor z'n nieuwe album zijn hoog!
Geniale Kill Bill geïnspireerde clip. Stoney was inderdaad keigoed, afgelopen zomer heb ik hem nog live gezien op een festival. Beerbongs & Bentleys komt 1 december al mocht je dat nog niet weten 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Stoney was inderdaad keigoed, afgelopen zomer heb ik hem nog live gezien op een festival.
Damn
Jaloers!
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Leuk om dit nummer nog eens te horen in een hedendaagse film. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
"Koeiuh!" Na 50 jaar still going strong...
(Moef-Ga-Ga, 1967)
Ferdydurke
-
- 1353 berichten
- 854 stemmen
Welch & Rawlings. Ik heb het één en ander in de kast staan van ze, en daar komt het niet vaak uit, maar de laatste weken doe ik weinig anders dan integrale concerten op YouTube beluisteren en bekijken. Ongelooflijk hoe krachtig dit is, live. Toch maar eens langsgaan als ze ooit weer in de buurt zijn. Pure ambachtelijke klasse zonder fratsen. Ja, je moet ervan houden, van die akoestische americana/folk/alt-country shit, dat uiteraard wel.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Eén van de leukere ontdekkingen van 2017.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Nice. Benieuwd of het buiten de US ook zal aanslaan.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Hij zit ook bij een interessant label: Dark. Descent.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Met Black Friday nog de hele Dark.Descent discogs gekocht ? Masr zeker ook Traumatic een keer checken (Gents label), daar kende ik Hypoxic van, zitten redelijk in dezelfde lijn.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Zet het op de "to listen" list. Ben me momenteel na een paar jaar minder muziek te hebben geluisterd weer een beetje een weg terug aan het vinden in het elektronische wereldje. Nu vooral into Clark, Amon Tobin, Ochre, Aphex enzo. De bekenden zeg maar, om er in te komen 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dit blijft gewoon het perfecte popliedje. RIP Dolores