- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- 2 ticketten Parijs te koop
2 ticketten Parijs te koop
Jan Muys
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hallo, ik weet niet of ik dit op deze site kan plaatsen. Maar ik verkoop 2 tickets Brussel-Parijs met de Thalys op dinsdag 25 juli. Ik woon in België in West-Vlaanderen. Geintereseerd stuur me een email of een PM! Het is halve prijs dus 50 euro!! Spotprijs!
moviefreak#1
-
- 14296 berichten
- 21919 stemmen
En dat plaats je op een filmsite
Jan Muys
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Oja sorry tickets ik kon even niet op mijn woorden komen.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8405 stemmen
Thalys tickets staan toch op naam?
(deze tickets waren trouwens laatst in de aanbieding voor 10 euro )
Jan Muys
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Het zijn smileys die zijn niet op naam. Ik heb er al 3 verkocht. Het zijn gereserveerde plaatsen.
En laatst voor 10 euro, ja ik weet niet waar jij dat gelezen hebt misschien van iemand die ze echt rap kwijt moest. Maar voor 10 euro kun je dat bijna nergens kopen hoor. Misschien waren het heel erg slechte plaatsen, niet in orde. Maar 50 euro voor 2 tickets naar Parijs heen en terug is echt niet veel hoor.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8405 stemmen
Gewoon via de Thalys site besteld
Die actie is weer afgelopen, maar voor 25 euro is nu ook nog een retourtje te boeken.
Jan Muys
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Ja heb ik ook eens gezien dat er een actie was voor minder geld. Dus dat was 10 euro heen en 10 euro terug. Maar toen ik mijn tickets kocht waren die tickets al uitverkocht. Dus dan heb ik smileytickets voor 25 euro heen en voor 25 euro terug gekocht! Dus 50 euro per ticket. En nu verkoop ik ze voor halve prijs. Dus je kan ook 1 ticket heen en terug kopen voor 25 euro.
kappeuter (crew films)
-
- 73598 berichten
- 5854 stemmen
MM is geen marktplaats. Svp een andere site kiezen om de kaartjes te verkopen.
Op MovieMeter wordt alleen gehandeld in 2e hands dvd's.
Slotje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.