• 13.094 nieuwsartikelen
  • 169.712 films
  • 11.134 series
  • 31.885 seizoenen
  • 630.525 acteurs
  • 196.370 gebruikers
  • 9.180.240 stemmen

Begraven, cremeren of iets anders, en welke muziek erbij?

zoeken in:

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Naar aanleiding van mijn berichtje van mijn aller beste plaats, zei ik in een lollige bui welke muziek ik op mijn crematie zou draaien, "Love of my Life" om precies te zijn

Wat willen jullie, cremeren begraven of iets anders, en welke muziek zou je daarbij willen laten afspelen?

Ik zou zelf graag gecremeerd willen worden omdat ik dan niet hoef te ontbinden (om het netjes te zeggen) onder de grond, en omdat er dan alleen as van je overblijft en dat je dan uitgestrooid kunt worden en mooi één kunt worden met de natuur...

(Ik hoop wel dat ik nog zo'n zestig jaar mee ga)

Leno

• 5897 berichten
  • 4304 stemmen

Moet dit nou echt op deze site??

kappeuter (crew films)

• 74391 berichten
  • 5925 stemmen

Dit hoort meer thuis op MusicMeter.

En een discussie over begraven en cremeren vind ik meer iets voor algemene discussiesites. Niet iets voor MovieMeter.

kos

• 46430 berichten
  • 8643 stemmen

Nee, dat kan op musicmeter. Hier bijvoorbeeld.

slotteke .

-edit- kapp was sneller.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.