- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Welke sport beoefen jij?
Welke sport beoefen jij?
Mint Clansell
-
- 196 berichten
- 0 stemmen
Dat zijn aardig wat dansstijlen. En dat zit allemaal in dat zumba verwerkt? 
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Oh, zumba. De nieuwe hit op de sportschool. Ik ga niet eens naar de sportschool op die avonden om dat het dan zo rete druk is. 
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Nieuw? da's al een jaar of 2 aan de gang.
En ik juich uiteraard elke sport toe waarin dames hun achterwerk shapen en ondertussen leren dansen.
.
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
zo voor het eerst dit kalenderjaar weer de racefiets pakken.. 
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Ja, ik ga ook deze week voor het eerst weer eens fietsen. Eerst maar weer eens oliën enzo.
Montorsi
-
- 9715 berichten
- 2374 stemmen
het was vrij pittig met deze wind, maar ben eigenlijk wel tevreden. Ging goed.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1737 stemmen
Hardlopen, ik probeer minstens 3x in de week 5 kilometer te lopen.
clockwork72
-
- 2780 berichten
- 1737 stemmen
Ik las net 4 km.
4 of 5 KM 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hahaha, ik heb me ingeschreven voor een fitness ÉN zumba programma bij een sportstudio. Oh god, hoelang ga ik dit volhouden. 
Het fitness-programma bestaat uit 30 minuten intensief sporten in de vorm van een circuit met apparaten op hydraulische aandrijving, dus zonder gewichten.
En dan 1 á 2 uur per week Zumba er bij.
*Reserveert alvast een brancard
*
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
En weer iemand die meedoed met het fenomeen zumba 
En over het fietsen gesproken, zelf doen vind ik erg leuk. Maar rustig met een koel drankje de Tour kijken met wat vrienden.
Heb er nu al weer zin in 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Fiets nu per week zes dagen ongeveer drie kwartier tot een uur intensief, daarnaast nog wekelijks een uurtje rustig joggen en zeer lichte krachttraining.
Vreemd genoeg bleek in de zomer vorig jaar mijn conditie onder het gemiddelde te liggen bij een inspanningstest (88%), ondanks dat ik sinds mijn 8e altijd gesport heb (voetbal, tennis, later cardio + fitness). Waarschijnlijk toch het gevolg van m'n astmatische bronchitis (waar ik zo overigens nooit echt last van had). Na een aantal maanden wat meer gerichte conditietraining heb ik vorige week weer een inspanningstest gehad en zat nu boven het gemiddelde (110%).
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik ben zelf nooit een sportief type geweest. Op de basisschool en middelbare school hield ik ook niet van gym.
Wil niet zeggen dat ik geen conditie heb natuurlijk. Om op m'n werk te komen moet ik sowieso een kwartier heen en een kwartier terug lopen. Tussen de middag loop ik ook een half uur. Bij elkaar dus toch een uur, en sowieso op kantoor de nodige loopjes door het gebouw.
Toen ik nog geen auto had, liep ik ook zo'n 3/4 keer per week naar m'n vriendin, half uur heen, half uur terug.
Anyway, ik doe af en toe aan bowlen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik ben zelf nooit een sportief type geweest. Op de basisschool en middelbare school hield ik ook niet van gym.
Wil niet zeggen dat ik geen conditie heb natuurlijk. Om op m'n werk te komen moet ik sowieso een kwartier heen en een kwartier terug lopen. Tussen de middag loop ik ook een half uur. Bij elkaar dus toch een uur, en sowieso op kantoor de nodige loopjes door het gebouw.
Toen ik nog geen auto had, liep ik ook zo'n 3/4 keer per week naar m'n vriendin, half uur heen, half uur terug.
Anyway, ik doe af en toe aan bowlen.
Waarom maken mensen die niet aan sport doen toch altijd de vergelijking met wandelen/fietsen etc. Het topic gaat toch niet over lichaamsberweging ?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Waarom maken mensen die niet aan sport doen toch altijd de vergelijking met wandelen/fietsen etc. Het topic gaat toch niet over lichaamsberweging ?
Heey mikoz, tijd geleden!! 
Ach, lichaamsbeweging in grote mate (zoals veel wandelen) is naar mijn idee wel een vorm van sport.
Zo heb je natuurlijk ook denksport, zoals biljarten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Psolitsa
-
- 361 berichten
- 140 stemmen
Geen! Maar ik moet wel. Ik wil graag gaan fitnessen.
Ik heb ook 8 jaar lang paardgereden 
hellblazer93
-
- 650 berichten
- 924 stemmen
Zit een jaar of 6 op Shotokan Karate. Heb nu de bruine band (1e Kyu) en ga in mei waarschijnlijk voor de zwarte band. Train meestal 2 a 3 keer in de week. Verder heb ik geen brommer of scooter en fiets ik altijd naar school (13 km). Niet echt supersnel, maar toch ook zeker niet traag.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Lekker eigenwijs als ik ben heb ik me vandaag (op fitness dag 1) niet gehouden aan één keer 30 minuten, maar Eline doet meteen 2 x een half uur.... Met gevolg dat ik nu al spierpijn in mijn billen heb. Dat gaat leuk worden morgen! 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Lekker eigenwijs als ik ben heb ik me vandaag (op fitness dag 1) niet gehouden aan één keer 30 minuten, maar Eline doet meteen 2 x een half uur.... Met gevolg dat ik nu al spierpijn in mijn billen heb. Dat gaat leuk worden morgen!
Als ze gemasseerd moeten worden hoor ik het wel he 
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1567 stemmen
Ik ken het gevoel...
Zeggen ze tegen mij, neem om te starten 20 kg. Neem ik onmiddelijk 50kg. Achja, als dat lukt, waarom dan wachten? 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Haha precies dat gevoel had ik ook, ik dacht echt van ; ik ben toch geen mietje, ik kan dat wel! (Op het einde liep ik wel te hijgen als een hond, maar ach
) Heb gelukkig minder spierpijn dan verwacht, dus dinsdag gewoon weer 2 x 30 minuten.
Je kent je eigen lichaam 't best,
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Sport is pas leuk als het pijn doet
Overigens gaat spierpijn na verloop van tijd wel over, is iets waar je vooral last van hebt als je net begint met sporten.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ja precies, daarom. Ik heb ook goede moed dat ik 't langer vol ga houden dan 3 á 4 weken. 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
Ik speel dus voetbal bij VV Sparta Ursel en zaterdag is de dag van de waarheid. Wij kunnen namelijk nog kampioen worden. Wat moet er dan gebeuren ? Wij moeten winnen tegen Aalter, zou normaal geen probleem moeten zijn en Knesselare moet verliezen of gelijk spelen tegen Belzele. Knesselare en Belzele zijn ongeveer even goed. Alles ligt dus in de handen van een andere wedstrijd, spannend !