- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Omg. 
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1703 stemmen

aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
PEEP filmpje!
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Kreeg deze net door via sms.
Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rond het overlijden van M. Jackson? Sms dan Michael Jacks ON .. 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Wil jij dit stamhoofd op je mobiel?
Sms dan Indi Aan...
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Kreeg deze net door via sms.
Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rond het overlijden van M. Jackson? Sms dan Michael Jacks ON ..
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Geen joke maar probeer maar eens te lezen.
Ons dialect tilburgs
Dees las ik in een blaaike hier in Tilburrug. De sollicitatiebrief van Ferry:
Geachte heer,
Mèn naom is Ferry van de Zaande èn ik moes van de soosjaalen dienst bij uw bedrèèf sòllisiteere. Wè hebt u 'n leuk bedrèèf, zèg. Echt hil leuk. Ik wil er dan ok hil gèère wèèreke. Want dieje mees daor ha gezeej dèk onderhaand es moes gòn wèèreke, want et is al twintig jaor geleje dèk òp et febriek hèb gestaon. Witte waor dè was? Dè was bij de aaw Vademestru Afvalstoffenrecycling en Diervoeders B.V. òn de Ringbaon Wèst. Daor hèk òn de lôopenden baand gestaon. Mar òp 'n gegeve momènt moes ik daor wèg, omdèk er êene op zene tèbbes ha geslaon. Mar jè hij hagget wèl zèllef ötgelòkt. Mar dès een hil verhaol. Ik zal irst iets over menèège vertèlle.
Ik hèb veul èrvaring meej et slope van allerhaande dinger. Ik hèb ok 'n èège bedrèfke in aaw metaol èn aandere spulle. Mèn hobbies zèn rije in grôote waoges èn òp zene tèèd 'n pilske vatte. Ik doe ok tuiniere bij mèn òp zulder. Ik löster aaltij nòr goeie Nederlandstaolige muziek, want ik hou nie van boutmuziek. Nèè, daor hèb ik enen hekel aon. Ik hèb trouwes zowiezo enen hekel òn vervelende dinger. Babah! Nèè, daor moette bij mèn nie meej ònkoome, meej vervelende dinger. Dè hoeft vur mèn nie. Dus ik wil bist bij uw leuke bedrèf kome wèèreke, mar ge moet mèn gin boutkerwaaikes laote doen. Want dè verrèk ik euweg. Witte wè ik dan zèg? Dan zèg ik; 'Ge doegget zèllef mar, òf zuukt mar enen aan dere joker, mar nie bij mèn ònkoome. Dus dan wittet vast.
Ik kwaam trouwes binne bij et ötzendbero meej mene seeveeketel òp mene rug. 'Waor is dè naa wir veur?'zeej. Ik zèg; Gullie had tòch gezeej dè ik mene seevee meej moes neme? Van die dinger dus. Ik zèg al, ik koom wel wèèreke bij uw bedrèèf, mar et leeter mar nèt aon wè dèk moet doen. Ik hèb nie zonne snappert hierbove, mar ik zèè goed meej men haande. Dus ik heur et wèl. Ik wòcht gewoon aaf èn dan kèèk ik wèl òf ik tèèd hèb. Ik zit tenslòtte òp jou nie te wòchte. Meej oew zèèkbedrèèf. Ik hèb zat aander dinger te doen.
Houdoe eej!
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Aardige variatie op 100 andere filmpjes. YouTube staat geloof ik vol met live action RPGs enzo.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Kan het ff niet laten
Dit is gewoon hilarisch 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Er komt een man bij de dokter.

Hij is nu al leuk.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Een vrouw van 46 krijgt een hartaanval en ligt in het ziekenhuis.
Terwijl ze op de operatietafel ligt, dichtbij de dood, krijgt ze een
visioen. Ze ziet God en vraagt: 'Is mijn uur gekomen?' God antwoordt:
'Nee, je hebt nog 43 jaar, 2 maanden en 8 dagen tegoed' Bij het ontwaken
uit de verdoving besluit ze een facelift en een liposuctie
te laten doen, haar lippen te laten opspuiten met collageen, haar
borsten te laten corrigeren...
Nu ze weet dat ze nog lang te leven heeft, loont het ruim de moeite. Na
haar laatste operatie komt ze totaal gerenoveerd uit het ziekenhuis en
wordt bij het oversteken van de straat gegrepen door een ambulance.
Dood.
In de hemel aangekomen vraagt ze aan God:
'Ik dacht dat ik nog meer dan 40 jaar tegoed had! Waarom heb je me omver
laten rijden door die ambulance?'
Zegt God:
'MEID, IK HAD JE HELEMAAL NIET HERKEND!!!!
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Brand geblust met afstandsbediening
De brandweer in Zwitserland is vandaag uitgerukt voor een brandende televisie. De brand werd snel geblust, namelijk met een druk op de knop van de afstandsbediening.
Een bejaarde vrouw belde het alarmnummer omdat haar tv in brand stond. Toen de brandweer arriveerde stonden ze nogal raar te kijken. Er kwamen namelijk helemaal geen vlammen of rook uit het toestel.
De televisie bleek ingesteld te zijn op een Duitse zender die langdurig een brandende open haard liet zien. De brandweer heeft de bejaarde vrouw bevrijd door de tv uit te zetten.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Brand geblust met afstandsbediening
De brandweer in Zwitserland is vandaag uitgerukt voor een brandende televisie. De brand werd snel geblust, namelijk met een druk op de knop van de afstandsbediening.
Een bejaarde vrouw belde het alarmnummer omdat haar tv in brand stond. Toen de brandweer arriveerde stonden ze nogal raar te kijken. Er kwamen namelijk helemaal geen vlammen of rook uit het toestel.
De televisie bleek ingesteld te zijn op een Duitse zender die langdurig een brandende open haard liet zien. De brandweer heeft de bejaarde vrouw bevrijd door de tv uit te zetten.
Daarom wou ik brandweerman worden!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De Telegraaf bewijst weer eens een niveauloos blad te zijn. Kijk, verbaas en lach ze uit.
Oranje zeehonden in de Dollard - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De foto is veranderd, hier zie je nog de oorspronkelijke: De Telegraaf zoekt een Photoshopper - bootsman.org
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Triest, de foto is idd veranderd. Er stond dus een foto van een gephotoshopte zeehond met daaronder de tekst dat ie er wel eens zo had uit kunnen zien. Kinderniveau journalistiek. Maar helaas al aangepast.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ok.
Tja Telegraaf is sowieso niet echt een krant die je serieus neemt. Het feit dat uitgerekend de Telegraaf de grootste krant van Nederland is waar procentueel de meeste mensen hun nieuws en informatie vandaan halen is op zichzelf al een argument tegen de democratie.