- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Jaja Niethie, hier komt het generatieverschil om de hoek kijken. Vroegah (toen alles beter was) had Paul Haenen (idd Bert (van Ernie)) een geweldige wekelijkse show waarin hij typetjes deed (waaronder Dominee Gremdaat), Dolmans Dolle Donderdag ofzo heette dat. Pas recent kwam ik erachter dat hij op internet nog steeds filmpjes plaatst...
Doel je daarmee op deze site? Heb Dominee Gremdaat vooral meegekregen via Hanneke Groenteman's De Plantage op zondag middag, waar hij ook altijd langs kwam. Heb daar altijd van genoten, zo jong als ik ook was.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja dat is de site maar ze staan dus ook gewoon op YouTube...
nostalgie 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Ongewenste link verwijderd.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Nou vond dan toch die foto van die griet die aan die anus van die geit likt nog schokkender vergeleken met die hillarische link van plorp. (die ik btw al kon) 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mijn nieuwsgierigheid wint het nu... sint kun je mij per pm vertellen waar het over ging (of iemand anders natuurlijk)?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Dat was toch die link met de nieuwe homevideo van Stefan Postma ? (Just a joke...)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
In die categorie zou het zo maar kunnen vallen...
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Vijf Hollanders in een Audi Quattro arriveren bij een Belgische grenspost.Daar worden ze gestopt door beambte Sjefke die zegt:'Het is illegaal om vijf mensen in een Audi Quattro te vervoeren;Quattro betekent vier.'
'Quattro is alleen de naam van de auto,' antwoordt de bestuurder.'Je kunt er best vijf mensen in vervoeren.Wil je de papieren zien!!!!'
'Dat zal weinig verschil uitmaken,' antwoordt Sjefke.'U hebt vijf mensen in uw Quattro en U breekt daarmee de wet.'
De Hollander wordt ongeduldig en zegt:'Zou je je baas kunnen roepen?Ik zou graag met iemand willen spreken die verstand van zaken heeft.'
'Sorry,' antwoordt Sjefke,'Agent Versmulders heeft het nu te druk met twee Duitsers in een Fiat Uno.'
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
zal ook maar is een paar grapjes plaatsen. Ikzelf vond ze niet zo grappig maar ze mogen er wel wezen.
Een oen hoort op de autoradio de verkeersinformatie: "Er is een spookrijder gesignaleerd." "Een?", denkt de oen...
"Ik zie er wel honderd"
Een meisje loopt met haar hond over straat. Roept een vrouw opeens: "Weg met die hond! Weg! Ik voel zo een vlo over mijn been kruipen!" Het meisje trekt aan de riem van haar hond en zegt geschrokken: "oei, die vrouw zit onder de vlooien!"
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
ja he 
Gelukkig was het geen Fiat Cinquecento. 
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
en hoeveel personen kunnen daar in dan 
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Seicento was nog erger geweest
oke en hoeveel is dat dan wel niet
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
en hoeveel personen kunnen daar in dan 
In een Fiat 500? 500 zeker? 
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
In een Fiat 500? 500 zeker? 
dat is te veel ja
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
zat te huilen van het lachen toen ik dit tegenkwam.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Dat filmpje is iets van een 23 miljoen keer bekeken...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Hij heeft later nog een video gemaakt.
Toch grappig hoe iets kan uitgroeien tot een internet hype
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hebben die mensen dan niet door dat ze zichzelf belachelijk maken door dit soort domme dingen op internet te zetten?

Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
nou, mijn respect krijgt hij wel. Dat hij zich zo durft belachelijk maken.