- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat is sowieso als ik een grap vertel. Weet je dat ik nog nooit iemand heb horen lachen om een grap van mij? Zelfs bij de geniaalste moppen zit iedereen me altijd schaapachtig aan te kijken. Schijtziek word ik daarvan.
Ik wil niet kwetsend overkomen, maar het is echt niet aan iedereen gegeven om moppen te vertellen of grappig te zijn.
Als ik in gezelschap voor één maal ernstig ben, komt de helft van de vrienden of kennissen vragen of ik ziek ben. Raar eigenlijk.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Is waar. Ik wil niet grappig zijn, maar een mop zodanig kunnen vertellen dat mensen erom kunnen lachen, is toch wel leuk. Je moet er zoals je al zegt gewoon talent voor hebben.
Hoe bedoel je precies?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hoe bedoel je precies?
Simpel. Ik kan vele honderden moppen en kan ze heel levendig vertellen. Men is het van mij gewoon dat ik de grapjas uithang. Ik denk er echt niet bij na.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Dat betekent dat Speedy nooit anders doet dan de lolbroek zijn. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat denk je, maar ik kan gewoon geen half uur zonder grappig uit de hoek te komen. Let op, wanneer nodig kan ik zeeeeer ernstig zijn.
En dat zijn die momenten dat men mij vraagt of ik ziek ben. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En daar gaan we nog een keer:
Een man komt een café binnen en zegt: 'Voor mij een biertje, geef heel het café iets en drink zelf ook iets.'
Een half uurtje later weer: 'Voor mij een biertje, geef heel het café iets en drink zelf ook iets'.
Dit gaat zo de rest van de avond door maar op een bepaald tijdstip wil de patron toch sluiten en vraagt hij de man te betalen.
De man zegt echter:'Niks van, ik heb geen geld bij en betaal hier just niks.'
'Wablief' zegt die cafébaas 'niet betalen, ge hebt hier de hele avond zitten trakteren voor een vol café, maak maar snel dat het geld op de toog ligt eer ik u een pak rammel geef.
De man zegt: 'Doe wat ge niet laten kunt, kruip den boom in ... ik betaal niet zeg ik u.'
De cafébaas is razend, geeft die kerel het pak rammel van z'n leven, laat hem alle hoeken van 't café zien en gooit hem op straat.
Een week gaat voorbij en plots komt diezelfde kerel, nog steeds met de sporen van het pak rammel de week ervoor, weer 't café binnen.
Zegt de cafébaas: ' Laat me raden: voor u een biertje, voor heel 't café iets en voor mij ook, zeker?'
'Neen' zegt die kerel 'voor U niets meer, gij wordt te agressief als ge gezopen hebt!'
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Leuk concept. En erg goed uitgevoerd ook 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is dit het niveau van de Nederlandse televisie? Twee fouten in één woord. Slimme mensen zeg.

kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Is dit het niveau van de Nederlandse televisie? Twee fouten in één woord. Slimme mensen zeg.

Gezien de vraag eronder, waar het tweede woord "spelfout" moet zijn, geloof ik niet dat dit echt is.
En als het niet echt is, is het ook niet leuk.
Als het toch wel echt is, is het briljant!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als het toch wel echt is, is het briljant!
Het zou om een echt beeld gaan. Maar het kleinste kind kan toch zien dat het woord 'garrantieprijsen' een kemel van formaat is.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Haha, blijkbaar zijn Nederland dus toch dommer dan Belgen, want ik zie nu pas dat het verkeerd is.
Ik dacht dan ook dat je het grappig vond hoe gemakkelijk die opgave was. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Het zou om een echt beeld gaan. Maar het kleinste kind kan toch zien dat het woord 'garrantieprijsen' een kemel van formaat is.
Daarom ook al geloof ik dus dat dit gewoon een flauwe grap is.
Het duidelijk verkeerd gespelde woord, met daaronder een van de opgaven die 'spelfout' moet zijn.
Tja, zo kun je alles belachelijk maken, terwijl dat bij die belspelletjes helemaal niet nodig is, omdat ze van zichzelf al belachelijk genoeg zijn.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Daarom ook al geloof ik dus dat dit gewoon een flauwe grap is.
Het duidelijk verkeerd gespelde woord, met daaronder een van de opgaven die 'spelfout' moet zijn.
Volgens mij heb je gelijk. Uiteraard is dit gewoon een hint doelend op het tweede woordje. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Tuurlijk is die mega spelfout een hint! Het lijkt me echt zeer sterk als dat niet zo was. Dat de presentatrices zo'n fout maken kan ik me nog voorstellen, maar die lui van 'de regie'? Nee, echt niet.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4409 stemmen
Bij Kopspijkers hebben ze vaak zat dergelijke spelvouten laten zien..! Ik zeg dat het onkunde is!
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen

Je moet blijkbaar een Belg zijn om hier langer dan een zap-tel naar te blijven kijken 
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2722 stemmen
Bij Kopspijkers hebben ze vaak zat dergelijke spelvouten laten zien..! Ik zeg dat het onkunde is!
Nee hoor. Bij Kopspijkers hadden ze er een handje van om 'fouten' te laten zien waarvan ik zeker wist dat ze expres zo bedoeld waren. 1 van mijn grootste irritaties wat betreft dit overgewaardeerde programma.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ja, dat viel mij ook weleens op. Kopspijkers had leuke delen (medianieuws en cabaret op het eind), maar voor de rest is het een ontzettend overschat programma. Jack Spijkerman kan ook echt niet leuk presenteren. Dan liever Jensen. (met het veel leukere 'Breaking News')
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Wat je over Spijkerman zegt deel ik, maar om dan met die gemaakte ongrappige Jensen aan te komen als alternatief
.
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
ik kan soms best lachen om die Jensen hoor
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Jensen is inderdaad een gemaakt media-icoon, maarrrr, wie is dat nou niet in die branche? Gemaakt of niet, Jensen presenteert beter dan Spijkerman. Zijn gasten zijn 9 van de 10 keer niet om aan te zien/horen, maar de vergelijking tussen beide programma's maakte ik vooral wegens die media-stukjes.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Klaasje, een boerenzoontje, komt beneden voor zijn ontbijt.
Zijn moeder vraagt hem of hij zijn klusjes al heeft gedaan.
"Nog niet", zegt Klaasje.
"Dan krijg je nog geen ontbijt", zegt zijn moeder.
Dus Klaasje is helemaal chagrijnig.
Hij gaat de kippen voeren en geeft een kip een schop.
Dan gaat hij de varkens voeren en geeft een varken een schop.
Dan gaat hij de koeien melken en geeft een koe een schop.
Dan komt hij weer binnen.
Zijn moeder geeft hem een kom droge havermout.
"Waarom krijg ik nu geen eieren en spek? En waarom geen melk in mijn havermout?" vraagt Klaasje verontwaardigd.
"Wel, ik zag je een kip schoppen, dus je krijgt geen eieren voor een week.
En ik zag je een varken en een koe schoppen, dus krijg je ook geen spek en melk voor een week", zegt zijn moeder streng.
Klaasje baalt nog meer.
Dan komt zijn vader binnen, schopt de poes opzij en gaat zitten aan het ontbijt.
Kijkt Klaasje lachend naar zijn moeder en zegt: "Vertel jij het hem of zal ik het doen?"
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuke Speedy
.
Ik probeerde nog een sarcastisch antwoordt erop te verzinnen maar dat lukte niet bij deze... 
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Beste grap sinds jaren is wel de spot waarin Eric Cantona het heeft over fairplay (was te zien in de pauze van NL-EQ)... mijn mond viel open en daarna was ik niet meer te stoppen..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Leuk, en zeker die van Bush en biatlon.