• 15.916 nieuwsartikelen
  • 178.822 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.390 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Bedoel dat ik die eerder smakeloos vond dan deze.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Ook dat snap ik niet. Wat is er smakeloos aan?

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Gewoon grof en niet grappig

Bas17

• 986 berichten
  • 1010 stemmen

feanaro surion schreef:

Gewoon grof en niet grappig

Sorry hoor maar ik zie het groffe er niet zo aan. Ik denk dat je gewoon valt over het woordje holocaust :S Het is toch ook erger dan een worm in je appel

Nja ik heb mensen onbedoeld tegen het zere been getrapt. Moppen met het woord holocaust, neger, homo, jood etc etc worden te snel als grof gezien, dat is jammer

En misschien was het ook geen 5 sterren mop, maar ik vond het wel lachen omdat hij zo stupide is, en eigenlijk gewoon te waar is.

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12867 stemmen

Met AIDS is daarentegen niks mis, daar rust namelijk geen taboe op.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Bas17 schreef:

Moppen met het woord holocaust, neger, homo, jood etc etc worden te snel als grof gezien, dat is jammer

Die mogen zeker en vast, maar er zat helemaal geen humor in.

Het was net zo humorloos als: 'Wat is er erger dan een worm in mijn appel?'...... Van 10 verdiepingen vallen zonder parachute.

Ik kan er niet mee lachen, omdat gewoon iedereen weet dat het waar is.

Een grap is het creëren van een belachelijke, normaal gezien niet bestaande stuatie.

Bas17

• 986 berichten
  • 1010 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Die mogen zeker en vast, maar er zat helemaal geen humor in.

Het was net zo humorloos als: 'Wat is er erger dan een worm in mijn appel?'...... Van 10 verdiepingen vallen zonder parachute.

Ik kan er niet mee lachen, omdat gewoon iedereen weet dat het waar is.

Een grap is het creëren van een belachelijke, normaal gezien niet bestaande stuatie.

Ik quote ook niet, ik verwacht ook niet dat iedereen het grappig vind (ik bedoel het is geen doordachte mop ofzo ). Alleen wilde ik ff zeggen dat het niet racistisch bedoeld was omdat het woord grof om de hoek kwam kijken Nja volgende grap.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hier is er al eentje.

Er komt een rijke kakmadam (vrouw met capsones) bij de dokter nadat ze gestoken was door een wesp. Vraagt de dokter: "Waar bent u gestoken mevrouw?" "Oh dokter, dat kan ik u niet zeggen, want dan schaam ik me zo."

"Maar ik moet het toch echt weten hoor, anders kan ik u niet helpen."

"Nee dokter, als andere mensen dit weten dan word ik uitgelachen en schaam ik me dood."

"Luister," zegt de dokter, "ik heb een geheimhoudingsplicht, dus ik zal echt tegen niemand zeggen waar u gestoken bent."

"Oke dan," zegt de vrouw: ...... in den Aldi."

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Bas17 schreef:

(quote)

Sorry hoor maar ik zie het groffe er niet zo aan. Ik denk dat je gewoon valt over het woordje holocaust :S Het is toch ook erger dan een worm in je appel

Nja ik heb mensen onbedoeld tegen het zere been getrapt. Moppen met het woord holocaust, neger, homo, jood etc etc worden te snel als grof gezien, dat is jammer

En misschien was het ook geen 5 sterren mop, maar ik vond het wel lachen omdat hij zo stupide is, en eigenlijk gewoon te waar is.

Vond hem niet grappig dat is alles Helemaal niet tegen het zere been getrapt

Bas17

• 986 berichten
  • 1010 stemmen

feanaro surion schreef:

(quote)

Vond hem niet grappig dat is alles Helemaal niet tegen het zere been getrapt

Ow oke dan

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12867 stemmen

Gelukkig is humor een veel breder begrip dan dit.

In Bas17's geval het ingaan tegen gecreeërde verwachtingen (van diegene die de grap hoort). Het is een typisch template grapje dat net iets anders uitpakt. Veel leuker dan Aldigrappen als je het mij vraagt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

speedy23 schreef:

Hier is er al eentje.

Er komt een rijke kakmadam (vrouw met capsones) bij de dokter nadat ze gestoken was door een wesp. Vraagt de dokter: "Waar bent u gestoken mevrouw?" "Oh dokter, dat kan ik u niet zeggen, want dan schaam ik me zo."

"Maar ik moet het toch echt weten hoor, anders kan ik u niet helpen."

"Nee dokter, als andere mensen dit weten dan word ik uitgelachen en schaam ik me dood."

"Luister," zegt de dokter, "ik heb een geheimhoudingsplicht, dus ik zal echt tegen niemand zeggen waar u gestoken bent."

"Oke dan," zegt de vrouw: ...... in den Aldi."

Ik snap 'm niet.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

De verwachting is dat ze op een nogal persoonlijke plek gestoken is, maar eigenlijk schaamt ze zich dat ze in de aldi koopt...

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Hmmm, die van de holocaust is leuker.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3278 stemmen

Daar hoef je je toch niet voor te schamen? Als het nou de Wibra was...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Of de LIDL.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Onderhond schreef:

Veel leuker dan Aldigrappen als je het mij vraagt.

Maar van jou had ik echt niet anders verwacht.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Leuk he, een beetje stigmatiserend doen over goedkope winkels . Daar kan ik echt niet tegen, voor veel mensen is dat de enige oplossing en die hebben ook niet de behoefte om daar dan nog mee uitgelachen te worden! Wat is me dat toch, potvolkoffie.

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12867 stemmen

LIDL heeft sinds kort trouwens Thaise groenten/kruiden.

Maar misschien weer on-topic ?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

Wat is me dat toch, potvolkoffie.

Net of wij niet naar die winkels gaan.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3278 stemmen

Dit vroeg ik me ook al af toen ik het bericht hoorde over die floppy's met staatsgeheimen.

(afbeelding)

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Erg sterk Fokke en Sukke zijn meestal erg grappig

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

feanaro surion schreef:

Fokke en Sukke zijn meestal erg grappig

Idd, hebben geweldige humor

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

(afbeelding)

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

Op het geschater op de achtergrond na .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Waarom ik mijn secretaresse heb ontslagen.

Ik werd 's morgens gedeprimeerd wakker, omdat het mijn verjaardag was en ik dacht: Alweer een jaartje ouder.

Nadat ik me had gewassen en geschoren ging ik richting ontbijt met de gedachte dat mijn vrouw me met een dikke kus zou feliciteren.

Aan tafel zat mijn vrouw zoals gewoonlijk de krant te lezen en zei geen woord. Ik schonk me zelf een kop koffie in en dacht bij mijzelf: Ze is het vergeten maar zo meteen komen de kinderen en die zingen samen "Happy Birthday" en komen met een leuk kadootje. Genietend van de koffie wachtte ik op de kinderen. Uiteindelijk kwamen de kinderen: Ook niets!

Het was inmiddels laat geworden. Ik greep mijn jas en verliet nog gedeprimeerder het huis en ging op weg naar kantoor. Op kantoor aangekomen begroette mijn secretaresse me met een glimlach, feliciteerde me met mijn verjaardag en haalde een kop koffie.

Ik begon me al een stuk beter te voelen. Later in de morgen kwam mijn secretaresse op mijn werkkamer en zei : Je bent jarig vandaag, zullen we samen gaan lunchen? Met de gedachte dat ik me dan nog beter zou gaan voelen zei ik: Dat is een goed idee.

We sloten het kantoor af en omdat ik jarig was zei ik tegen mijn secretaresse: waarom gaan we niet naar een leuk tentje buiten de stad in plaats van de gebruikelijke McD. Zo gevraagd, zo gedaan.

We gingen naar een leuk klein restaurantje even buiten de stad. We dronken een paar aperitiefjes en hadden een heerlijke lunch.

Op weg terug naar kantoor zei mijn secretaresse dat het

vandaag niet druk was op kantoor en ze stelde me voor om mee te gaan naar haar flatje om nog wat te drinken. Dat klonk goed, dacht ik en mijn humeur begon aardig op te klaren.

Na een paar drankjes zei ze tegen mij: Neem me niet

kwalijk, ik wil even wat makkelijkers aan trekken, ik ben zo weer terug. Wauw, dacht ik, niet alleen mijn humeur werd opgebeurd.

Na een paar minuten ging haar slaapkamer open, ze kwam binnen met een grote verjaardagstaart en in haar kielzog volgden mijn vrouw en kinderen en een heleboel vrienden en familie.

En ik zat op de bank met alleen mijn sokken nog aan.

Daarom heb ik mijn secretaresse ontslagen...

Flipman

• 7119 berichten
  • 1145 stemmen

Meesterlijk !

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.