• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.745 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.610 acteurs
  • 199.202 gebruikers
  • 9.384.129 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

Bas17

• 986 berichten
  • 1010 stemmen

Ow ok wist ik niet, maar beter goed gejat ...... dan slecht gejat

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

IcU schreef:

Hier een enorme flauwe:

(afbeelding)

Droog!

Flipman

• 7117 berichten
  • 1145 stemmen

Op een dag moet Sint Pieter effe heel nodig schijten, en als hij heel nodig moet, vraagt hij een andere Heilige om effe op de Hemelpoort te passen. Er is geen Heilige beschikbaar, behalve Jezus. Hij durfde het eigenlijk niet te vragen, maar Jezus wilde niks liever. "Ben ik weer eens onder de mensen," zegt hij met een Limburgs accent.

Komt er opeens een oude, slechtziende man aanlopen. Jezus vraagt hem: "Wat heeft gij gedaan om het Koninkrijk der Hemelen te mogen betreden?"

Antwoordt de man: "Nou, eigenlijk niet zoveel. Ik ben maar een oude, eenvoudige timmerman, die zijn hele leven hard gewerkt heeft, maar nooit iets bijzonders heeft gedaan of uit de band is gesprongen. Het enige bijzondere aan mijn leven is mijn zoon."

"Uw zoon," vraagt Jezus die het interessant begint te vinden.

"Ja," zegt de man. "mijn zoon, en wát voor een! Hij onderging een hele gedaanteverwisseling en ging eropuit om de mensen te helpen en er zijn nu nog steeds mensen die zielsveel van hem houden."

Het wordt Jezus teveel, hij krijgt tranen in zijn ogen. Hij omhelst de man en roept: "Vader, vader!" Waarop de oude timmerman verschrikt antwoordt: "Pinocchio?!"

JonathanTucker

• 764 berichten
  • 0 stemmen

Loool Flip

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2288 stemmen

Lol

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

http://www.darwinawards.com/

Named in honor of Charles Darwin, the father of evolution, the Darwin Awards commemorate those who improve our gene pool by removing themselves from it.

Er zitten natuurlijk een hoop onzinverhalen bij maar ze zijn toch leuk om te lezen.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2722 stemmen

Leuke site inderdaad. Mijn docent in Wetenschapsfilosofie stopte die site in 1 van zijn colleges.

Hij kwam overigens ook met deze:

http://www.jacquelinestallone.com/rumps.html

Dit is de site van de moeder van Sylvester Stallone. Zij kan je toekomst lezen aan de hand van een foto van je reet. Erg interessant

kos

• 46703 berichten
  • 8861 stemmen

(afbeelding)

.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Een postbode gaat met pensioen en krijgt tijdens zijn laatste ronde van veel mensen een afscheidscadeautje (een fles cognac, bloemen).

Plots komt hij bij een jonge dame en die sleurt hem naar binnen en heeft er een stevige vrijpartij mee. Na afloop zitten ze aan tafel met ean champagneontbijt en opeens geeft die dame hem 1 euro.

Natuurlijk is de postbode verwonderd en vraagt: "Waar is dat voor??"

Antwoordt die vrouw: "Toen we een cadeau moesten bedenken zei mijn man....

F*CK DE POSTBODE, GEEF HEM EEN EURO!!! Maar dat champagne-ontbijt was mijn idee.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3278 stemmen

Dit kwam ik tegen op Nu.nl.

Het is wel een oud bericht, en ook niet echt als 'joke' bedoeld, maar ik moest er toch wel om lachen.

chiquita

• 1109 berichten
  • 1683 stemmen

Read the story before watching the video

This is a car advertisement from Great Britain. When they finished filming the ad, the film editor noticed something moving along the side of the car, like a ghostly white mist. They found out that a person had been killed a year earlier in that exact same spot.

The ad was never put on TV because of the unexplained ghostly phenomenon. Watch the front end of the car as it clears the trees in the middle of the screen and you'll see the white mist crossing in front of the car then following it along the road....Spooky!

Is it a ghost, or is it simply mist? You decide. If you listen to the ad, you'll even hear the cameraman whispering in the background about it near the end of the commercial.

WAARSCHUWING: KIJKEN OP EIGEN RISICO, FILM IS NIET GESCHIKT VOOR IEDEREEN http://www.flamingknightsaz.com/media/GhostlyCarAd.wmv

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7971 stemmen

Dat is inderdaad vrij creepy zeg. Zal wel weer in elkaar geflanst zijn met de computer, maar toch, ziet er verdomd professioneel uit dan.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ik schrok me de tering, wow!

kos

• 46703 berichten
  • 8861 stemmen

m'n arme hartje.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Onderhond

• 87603 berichten
  • 12865 stemmen

Is een variatie op een hoop andere grapjes (Flashspelletjes waarbij je geconcentreerd naar het scherm moet kijken, of die afbeelding waar, als je lang naar zo'n ding staart, dingen in gaat zien). Wel leuk ingekaderd, maar echt schrikken deed ik niet

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7971 stemmen

Sssst, je moet het spelletje meespelen Onderhond Anders schrikken de andere mensen toch niet meer.

V

• 8369 berichten
  • 3369 stemmen

Gelukkig zit ik niet op mijn werk en gelukkig keken collega's me niet raar aan toen ik bijna van mijn stoel flikkerde.

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Ik schrok me echt de pleuris hier!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Haha, als je het niet weet zal je je wel helemaal kapotschrikken ja . Deze ga ik mooi even doorsturen naar mn vrienden.

Alleen het verhaaltje verraad al dat je gaat schrikken. Ik zeg er alleen bij: grappige reclame!

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

(afbeelding)

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

die schreeuw gaat echt overal door heen! ken em al maar bijf het naar vinden hehe

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Leuk zeg. Ik heb al hartaanvallen gehad bij het zoeken naar 7 verschillen, bij het bekijken van mooie vrouwen en bij het bestuderen van een optische illusie, vanaf nu dus ook tijdens autoreclame .

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Ik schrok me echt de pleuris om dat filmpje van chiquita!

chiquita

• 1109 berichten
  • 1683 stemmen

Jewish Rapper. Let op de vragen van Jimmy Kimmel, sommige zijn om te lachen. Rapper heet Matisyahu en hij is echt goed. Heb gelijk een cd gekocht!

Onderhond

• 87603 berichten
  • 12865 stemmen

Filmpje

Magnifiek

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Even bekeken, was best leuk.

Hoewel ik niet zo van die herrie hou, beviel dit me best, ook leuke lichtshow.

Ik heb zelfs na een minuutje even de lampen in mijn kamer uitgedaan, zodat het effect iets beter werd.

Maar, ondanks dat ik er best van kon genieten, zie ik niet wat de 'joke' is.

Is dit een parodie op iets? En zo ja, op wat?

Ik vond het een vermakelijk stukje licht/muziek. Leuk voor één, hooguit twee keer.

chiquita

• 1109 berichten
  • 1683 stemmen

Bij mij doet de link het niet.

Onderhond

• 87603 berichten
  • 12865 stemmen

Is dit een parodie op iets? En zo ja, op wat?

Niet dat ik weet. Ik vind het alleen enorm grappig dat iemand zich de tijd genomen heeft zoveel moeite te steken in zoiets debiels. Verder is het gewoon erg komisch wat voor silly lichtjes die vent aan z'n huis gehangen heeft, en hoe leuk alles op de muziek beweegt.

Is gewoon een lollig filmpje. Kon er in ieder geval hardop om lachen, dus hoort hier volgens mij gewoon thuis. Het kutnummer maakt het alleen maar affer.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.