- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
We kunnen hier dagelijks zo'n stripje gaan zetten natuurlijk, maar die van vandaag vind ik wel bijzónder hilarisch. Maar ik beloof dat dit de laatste is die ik hier post
.

Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Gedoe met dieren vind ik nooit zo enorm leuk, behalve als het misgaat.
Vooral de reactie daarna 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Haha die strips zijn echt vet goed zeg 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2082 stemmen
Ik werd vanochtend bij Oegstgeest door een Volvo van de KLPD aan de kant gezet, wegens overtreding van de maximum snelheid (ik reed 160 km/u!).
Zo loste ik dat op:
De agent: "Meneer, ik hou u aan wegens te hard rijden. Mag ik uw rijbewijs zien?"
Ik: "Ik heb geen rijbewijs agent."
De agent: "Geen rijbewijs? Heeft u dan wel papieren van deze auto?"
Ik: "Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij. Ik heb hem gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat zag toen ik mijn pistool in het handschoenenkastje legde."
De agent, verbijsterd: "U bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?"
Ik: "Ja, die had ik nodig om die vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen. Haar lichaam ligt in de kofferbak. Ik doe wel vaker van die rare dingen als ik dronken ben."
Het werd de agent nu te veel en hij riep assistentie op.
Binnen de kortste keren werd ik omsingeld door een horde gewapende agenten en de hoofdagent liep naar me toe.
De hoofdagent:"Uw rijbewijs graag".
Ik (terwijl ik mijn rijbewijs overhandig): "Alstublieft agent".
De hoofdagent:"Uw papieren".
Ik (terwijl ik mijn papieren overhandig): "Alstublieft agent".
Vervolgens vroeg de hoofdagent of hij in het handschoenenkastje mocht kijken. Ik stemde daar in toe en uiteraard was er nergens een pistool te bekennen.
Tenslotte vroeg hij of hij in de kofferbak mocht kijken en
vond daar alleen een laptop en een aktetas.
De hoofdagent: "Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een lijk in de kofferbak, dronken in een gestolen auto reed. Hoe kan dit?"
Ik: "Ja dat weet ik niet. Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog vertelde dat ik te hard reed."
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Er is een Italiaanse website met erg leuke flashfilms, niet zo zeer supergrappig maar wel onderhoudend en goed gemaakt. Een kleine (redelijk willekeurige) selectie (zonder gesproken tekst, wees niet bang
):
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Zoek bij www.google.nl[/url] eens naar failure en klik dan op ik doe een gok 
Flipman
-
- 7115 berichten
- 1145 stemmen
Was me al bekend, maar blijft geweldig
!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2082 stemmen
Ik vind het trouwens een rare funktie van Google. Ik verwacht toch wel dat hij steeds random één van de duizenden pagina's oppakt, maar je krijgt steeds dezelfde. (ook bij andere zoekopdrachten natuurlijk)
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
They'd probably vote Mickey Mouse for president
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Op een nacht brengt een jongen zijn vriendin thuis. Ze zoenen elkaar goedenacht en daardoor wordt de jongen erg geil.
In een vlaag van zelfvertrouwen leunt de jongen met z'n hand tegen de muur en glimlacht naar zijn vriendin en zegt: "Schatje, wil je me pijpen."
Geschokt zegt ze: "Ben je gek geworden. Dadelijk zien mijn ouders ons."
"O, kom nou! Wie ziet ons nu op dit tijdstip?" zegt hij, grijnzend...
"Maar nee, alsjeblieft. Wat als ze ons betrappen."
"O, kom op meisje. Er is hier niemand, iedereen slaapt."
"Nee, echt niet. Het is veel te riskant."
"O, alsjeblief, please...Ik hou zoveel van je!"
"Nee, nee en nog eens nee. Ik hou ook van jou, maar ik kan het nu niet."
"O, jawel, je kunt het wel...please?"
"Nee, ik kan het echt niet."
"Ik smeek je..."
Plotseling gaat het licht op de trap aan en de zus van de vriendin komt in haar pyjama naar beneden. Met haar haren in de war en met een slaperige stem zegt ze:
"Papa zegt dat je je gang moet gaan en hem maar moet pijpen. En anders kan ik het wel doen. En als dat niet mocht lukken, wil mama ook nog wel naar beneden komen en het doen. Maar in God's naam...zeg tegen 'm dat ie z'n hand van de intercom haalt!!"
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Komt dat niet uit een reclame? Wel erg grappig trouwens 
.jpg)