• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.566 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.331 acteurs
  • 199.159 gebruikers
  • 9.381.601 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Fantastische humor. Boxen aan en zet je beeld op full screen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Prachtig filmpje, Speedy.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Grappig, grappig.

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

haahhaaaha, wel grappig hoe ze dat doen

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Geweldig filmpje!

Zag ik ook 1 of 2 maand terug bij Raymann is laat.

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

kom op, ik wil meer leuke filmpjes en moppen horen en zien:D:D

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

ik had er nog een paar: http://www.eviltree.de/zoomquilt/zoom.htm

wel grappig, klik in het scherm en beweeg je muis omhoog en omlaag.

en

http://www.sithsense.com/flash.htm

dark vader raad je ged8te, ook wel grappig.

en dit filmpje: http://www.planet.nl/planet/servlet/nl.gx.siteworks.client.http.GetFile?id=1578363

goed hoe ze hem dat geleerd hebben:D

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

dark vader???

kevin_vs

• 104 berichten
  • 10 stemmen

darth vader. sorry:)

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Eerste link is cool!

Darth Vader had wel érg veel vragen nodig om te weten dat ik aan een stom konijn dacht, en dan nog eerst denken dat het een kip was En zijn commentaar is ergerlijk.

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2869 stemmen

Ik ben al een tijdje fan van http://www.wulffmorgenthaler.com. Zijn erg leuke cartoons

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

U-96

• 11875 berichten
  • 2082 stemmen

Boeing 737:

(afbeelding)

V

• 8369 berichten
  • 3368 stemmen

Dief!!!

U-96

• 11875 berichten
  • 2082 stemmen

Dief ?

V

• 8369 berichten
  • 3368 stemmen

I am a bandwith thief staat bij mij op het scherm

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Smeerlap. En dan nog doen alsof er niks aan de hand is!

Grappige cartoons trouwens, vooral de bovenste drie

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12859 stemmen

Beetje laat kos

kos

• 46702 berichten
  • 8858 stemmen

. verdorie.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Het is al een oude, maar ik vind hem erg goed gemaakt...

(afbeelding)

aegron

• 4030 berichten
  • 1269 stemmen

nog een oudje maar wel erg goed:

" AXIS OF EVIL " by John Cleese

Bitter after being snubbed for membership in the "Axis of Evil", Libya, China and Syria today announced that they had formed the "Axis of Just as Evil", which they said would be more evil than that stupid Iran-Iraq-North Korea axis President Bush warned of in his State of the Union address.

Axis of Evil members, however, immediately dismissed the new Axis as having, for starters, a really dumb name. "Right. They are just as evil . . . in their dreams!" declared North Korean leader Kim il Sung. "Everybody knows we're the best evils . . .best at being evil . . . we're the best."

Diplomats from Syria denied they were jealous over being excluded, although they conceded they did ask if they could join the Axis of Evil. "They told us it was full," said Syrian President Bashar al-Assad.

"An axis can't have more than three countries", explained Iraqi President Saddam Hussein. "This is not my rule, it's tradition. In World War II you had Germany, Italy, and Japan in the evil Axis. So, you can only have three, and a secret handshake. Ours is so wickedly cool."

International reaction to President Bush's Axis of Evil declaration was swift, as within minutes, France surrendered.

Elsewhere, peer-conscious nations rushed to gain triumvirate status in what has become a game of geopolitical chairs. Cuba, Sudan and Serbia announced that they had formed the "Axis of Somewhat Evil", forcing Somalia to join with Uganda and Myanmar in the "Axis of Occasionally Evil", while Bulgaria, Indonesia and Russia established the "Axis of The Generally Disagreeable".

With the criteria suddenly expanded and all the desirable clubs filling up, Sierra Leone, El Salvador, and Rwanda applied to be called the "Axis of Countries That Aren't the Worst But Certainly Won't Be Asked to Host the Olympics".

Canada, Mexico and Australia formed the "Axis of Nations That Are Actually Quite Nice But Secretly Have Some Nasty Thoughts About America", while Scotland, New Zealand and Spain established the "Axis of Countries That Want Sheep to Wear Lipstick". "That's not a threat, really, just something we would like to do", said Scottish Executive First Minister Jack McConnell.

While wondering if the other nations of the world weren't perhaps making fun of him, a cautious Bush granted approval for most axes, although he rejected the establishment of the "Axis of Countries Whose Names End in 'Guay", accusing one of its members of filing a false application. Officials from Paraguay, Uruguay, and Chadguay denied the charges.

Israel, meanwhile, insisted it didn't want to join any Axis, but privately world leaders said that's only because no one asked them.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

IcU schreef:

Het is al een oude, maar ik vind hem erg goed gemaakt...

Hangt intussen al twee jaar aan mijn slaapkamerdeur

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

aegron schreef:

" AXIS OF EVIL " by John Cleese

aegron

• 4030 berichten
  • 1269 stemmen

bij mij heeft hij totdat ik ging verhuizen in de wc gehangen.

the Axis of Countries That Want Sheep to Wear Lipstick. "That's not a threat, really, just something we would like to do"

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

speedy23 schreef:

Fantastische humor. Boxen aan en zet je beeld op full screen.

te laat dajando

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ik mis al Sahaf .

U-96

• 11875 berichten
  • 2082 stemmen

De jongeman was bloednerveus voor de eerste keer dat hij met zijn vriendinnetje naar bed zou gaan, omdat hij ervan overtuigd was dat zijn penis te klein was. Uiteindelijk besefte hij dat hij het niet eeuwig kon blijven uitstellen en zenuwachtig nodigde hij haar bij hem thuis uit. Aarzelond begon hij zijn kleren uit te trekken en hij dimde daarna het licht. Voorzichtig begon hij haar uit te kleden en te strelen. Nerveus vlijde hij uiteindelijk zijn erectie in haar hand en hoopte dat ze niet in de gaten had hoe klein die was. 'Nee bedankt', zei ze, 'ik rook niet'.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

hahahaha erg leuk

'Er komt een man op z'n werk met een blauw oog, dus dat valt op. Een van de collega's vraagt dus: Hoe komt dat dan?

Nou, zegt die vent, m'n vriendin stond gebukt bij de vriezer om patat te pakken. Ik dacht dat dat voor mij wel een kans zou kunnen zijn. Dus ik trek m'n rits los en haar rokje omhoog, daarna haar slipje omlaag en ik steek em erin.

Ow, vraagt een van die collega's, vond ze dat niet lekker dan?

Jawel, maar niet in de Aldi'

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Er zit een man met een hazenlip in het ziekenhuis. Hij werd geopereerd aan z'n lip, maar omdat het nog niet hersteld is, mag hij alleen koude thee drinken. Maar niet door z'n mond. Het wordt gegoten in een trechter door zijn anus.

Maar die man is erg ongeduldig. Dus om de 10 minuten vraagt hij steeds: 'Susster, sussterr, ikh hebv so'n dorst'

Dus de middag dienst luistert braaf en giet elke keer koude thee door de trechter.

Uiteindelijk komt de avonddienst, maar die zijn niet zo geduldig.

En die man weer: 'Susster, susster, ikh hebv so'n dorst'. Dat gaat zo maar door. Dus op een gegeven moment komt een boze zuster met kokend hete thee en giet het in de trechter. Op dat moment laat die vent een enorme scheet.

Waarop de zuster vraagt: 'Meneer Jansen, wat doet u nu?'

Ja, susster, alss het heeth is, magh ik toch wel efen blazen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.