- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1065 stemmen
LOL Rujar
Extra betalen voor verse tomaat?
GFM
-
- 1116 berichten
- 1536 stemmen
Kan hier niet om lachen.
Ik wel!! 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Fahrenheit 2004
deze is wel leuk
Hehe, erg leuk! Spijker op z'n kop.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Oke, de Kerry vs. Bush-grappen beginnen behoorlijk oud te worden maar deze video van Boom Chicago vond ik toch wel erg gaaf. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Geweldig. Geniaal in zijn eenvoud...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen

Eindelijk weer eens een Dirk Jan die ik de moeite vind om te plaatsen. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen

Feitelijk gezien zijn ze dat gewoon allemaal.. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mwoah, vond ze de laatste tijd allesbehalve sterk. Degene die hierboven stond was ook erg cliché:
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
De eerste 2 boeken van Dirkjan zijn echt heel erg goed, daarna werd het allemaal minder. Vooral de eerste kabouterstripjes zijn geniaal.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een man met een penis van 40 cm gaat naar de dokter en doet zijn beklag: 'Dokter, wat moet ik doen? Alle vrouwen zijn bang van mij. Kunt u dat ding niet wat verkorten?' De dokter kan daar niet onmiddellijk iets aan doen maar geeft hem het adres van een heks die ergens in het bos woont. Hij dus naar die heks. Hij doet zijn verhaal; de heks begrijpt hem en zegt: 'Ga naar de vijver aan het eind van het bos, daar woont een kikker. Vraag hem of hij met jou wil trouwen en als hij NEE zegt, zal jouw penis met 5 cm verkorten.' Hij dus naar die vijver, vindt inderdaad die kikker en vraagt: 'Wil jij met mij trouwen?''NEE,' zegt de kikker... en plop... 35cm. 'Wil jij met mij trouwen,' vraagt hij nog eens. 'NEE,' zegt de kikker... en plop... 30cm. Dat gaat goed,' denkt de man en vraagt nog eens: 'Wil jij met mij trouwen?' 'Maar NEE,' zegt de kikker... en plop... 25cm.De man denkt: '25cm dat gaat nogal, maar 20 cm dat is het ideaal. Dus nog 1 keer. Wil jij met mij trouwen?' 'Ben jij doof of wat?' vraagt de kikker, 'ik heb gezegd NEE... NEE, NEE en nog eens NEE!!!'
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De eerste 2 boeken van Dirkjan zijn echt heel erg goed, daarna werd het allemaal minder. Vooral de eerste kabouterstripjes zijn geniaal.
Ik moet zeggen dat de laatste 2 wel weer wat leuker zijn (toevallig vorige week gekocht om de collectie compleet te houden...). Maar die eerste twee inderdaad... ge-ni-aal.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3277 stemmen
.....ik heb gezegd NEE... NEE, NEE en nog eens NEE!!!'

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als Moviemeter van de wereld verdwijnt, dan zijn heel veel mensen een stuk gelukkiger!
Mijn vrouw en mijn dochter onder andere...
Zeer goed gevonden... 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Hahaha.... Vast een gebande user ofzo.
Zie het als een compliment 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Ik heb een groot vermoeden wie hier achter zit.