menu

Overig / Algemeen / Just a joke...

zoeken in:

kappeuter (crew)
Tijd voor wat verkoeling:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=K7SvpyGq4V8

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

kappeuter schreef:
Tijd voor wat verkoeling:
(embed)

Sorry hoor, maar ik krijg het hier alleen maar warmer van, drukdoenertje en het slaat nergens op.
Iemand zo drukdoenerig zien doen, werkt niet echt verkoelend.

kappeuter (crew)
Panta Rei

Haha sorry. Ik vind het wel grappig.

Speciaal voor jou dan nog een die wellicht wel in de smaak valt:

https://www.youtube.com/watch?v=oxWYQ-bTVOM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

kappeuter schreef:
Panta Rei

Haha sorry. Ik vind het wel grappig.

Speciaal voor jou dan nog een die wellicht wel in de smaak valt:

(embed)

Ik waardeer je goede bedoeling, maar ik heb een bloedhekel aan Jiskefet.
Ik ben meer van de Kooten en de Bie generatie.
Toch bedankt voor de poging.

Als je verkoeling zoekt en een beetje in de sfeer van MM wilt blijven:

https://www.youtube.com/watch?v=7_hfZoe9FHE

https://www.youtube.com/watch?v=D1ZYhVpdXbQ

Ajax&Litmanen1 schreef:

(afbeelding)

Dirk Jan! Natuurlijk! Ik wist dat ik 'm ergens eerder had gezien.

Dat is niet het enige. Hij is ook verantwoordelijk voor de Olympische Spelen, maar heeft de grootste moeite om eenvoudige vragen over het evenement te beantwoorden.
Tokyo Olympics minister shows knack for giving baffling replies:The Asahi Shimbun

Daarnaast heeft hij in een partijvergadering de in de oorlog geïmporteerde seksslavinnen uit Korea beroepsprostituees genoemd, die door 'de propagandamachine' ten onrechte als slachtoffers worden neergezet.

Een kamerlid van dezelfde regeringspartij vraagt zich af of het gepast is om belastinggeld aan homoseksuele burgers te besteden, want ze planten zich immers niet voort.
LDP lawmaker: Gay couples are ‘unproductive,’ shouldn’t get aid:The Asahi Shimbun

We hoeven dus niet te wachten tot de 26e eeuw voor taferelen uit de profetische film Idiocracy (2006).

Chuck Norris moet nog uit de kast komen?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:55 uur

geplaatst: vandaag om 10:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.