- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik snap echt niet hoe mensen kunnen werken met zo'n dock aan de linkerkant zoals Quentin. Heb het een tijdje uitgetest maar ik ben snel terug overgeschakeld naar de classic Ubuntu
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
Docks zijn gewoon overbodig, kwestie van je startmenu en snelkoppelingen goed inrichten lijkt mij. Ben verder niet echt bekend met Ubuntu, kan het installeren en ermee werken maar kan niets meer vinden omdat ik gewoon Windows gewend ben.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Ik snap echt niet hoe mensen kunnen werken met zo'n dock aan de linkerkant zoals Quentin. Heb het een tijdje uitgetest maar ik ben snel terug overgeschakeld naar de classic Ubuntu
Ben ook een van enige Unity fans
. Draai de classic layout op mijn desktop en widescreen laptop, Unity draait op mijn netbook. Heb anders moeite met touchpadbesturing van de menustructuur op zo'n klein scherm.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Mmh, dan begrijp ik het al beter. Ik zit zelf op een 14 à 15 inch dus ik heb geen problemen mee. Ik was wel blij dat ze de optie voor terug te schakelen erin hebben laten staan want anders had ik sowieso moeten downgraden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb trouwens nog altijd Brigitte Bardot, al heeft me dat de bijnaam Brigitte op school geleverd doordat een leerkracht mij aansprak als Brigitte...

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Samen hetzelfde thema wallpaper
. Uniek.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Komt niet vaak voor nee dat we beide erg gek zijn van een serie
Al is mijn wallpaper iets 'netter' 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3219 stemmen
Ik heb trouwens nog altijd Brigitte Bardot, al heeft me dat de bijnaam Brigitte op school geleverd doordat een leerkracht mij aansprak als Brigitte...
(afbeelding)
Samen met Ubuntu, goed bezig 
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Momenteel een grote poster van Sons of Anarchy als wallpaper gebruikt. Vette serie waar ik helaas doorheen ben..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al is mijn wallpaper iets 'netter'
Het verschil moet er wezen
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Denk dat mijn ouders raar staan te kijken als ze die wall zouden zien. Voor degene die zich afvragen over welke wallpaper we het hebben, dat is dus deze:
![]()

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik snap meteen waarom NW de serie ook graag kijkt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Je vorige was leuker met dat rood.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja toch wel? Vind ze beide erg leuk, maar deze is wat minder druk als achtergrond 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Ik zou de laatste liever als achtergrond hebben. Die andere was inderdaad erg druk. Mooie wallpapers wel allemaal! 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Omdat het al meer dan een maand dood is...

Een Libische NTC T-55 in Sirte.
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Haha, Age of Empires en CoD 2 ( het beste deel!) op je desktop 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Ja, dat zijn ongeveer de enige spellen die ik zo nu en dan speel (CoD + uitbreiding en AoE 2 ook).
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
een dikke + voor Age of Empires idd. alleen mis ik Firefox. beetje jammer 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Brigitte is ondertussen ingewisseld door een gitaarspelende Mark Knopfler in het Sportpaleis. Eén van de beste concerten die ik ooit al heb mogen aanschouwen doordat ik enorm grote fan ben van Knopfler en Bob Dylan. Alleen jammer dat we na deze foto al naar ons voeten kregen dat er geen foto's genomen mochten worden met flash want ik had er wel wat met Dylan willen hebben. Ach, een mental picture is ook veel waard en deze is ook een mooie herinnering:

Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
moviemeter linkje wel ff de goede afbeelding plaatsen 
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Lukt mij op de een of andere manier helaas niet 
LimeLou
-
- 2048 berichten
- 777 stemmen
Je gebruikt in ieder geval geen Internet Explorer dus hier zijn je duimpjes: 
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2569 stemmen
Wat heb je tegen internet explorer dan?
Geen aanval hoor. Ik ben gewoon nieuwsgierig, want ik ben daar niet zo in thuis.