- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Op mijn laptop heb ik nu deze al een tijdje:

Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Rustgevend A&L1. Als je te lang er naar kijkt zie je bijna de kaboutertjes rondlopen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hehe, zo is dat. Ik vind natuurwallpapers altijd wel prettig. Neutraal, maar het geeft wel een fijn gevoel. Soms neem ik een eiland. Of een strand.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen

Nu dus deze. Lekker rustgevend. Beetje Hobbitstee-achtig.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
Nu dus deze. Lekker rustgevend. Beetje Hobbitstee-achtig.
Ik had gelijk.
Het lijkt inderdaad wel een still uit The Fellowship of the Ring terwijl die van A&L1 meer weg heeft van een still uit The Two Towers. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Als ik een natuurwallpaper neem is het altijd tropisch strand of eiland. Sommigen nemen ook wel eens een bos (zoals A&L1 in dit geval), sneeuw, bergen, bliksem etc maar dat spreekt me allemaal niet aan. Ik wil kunnen wegdromen
En alle icoontjes block ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als ik een natuurwallpaper neem is het altijd tropisch strand of eiland. Sommigen nemen ook wel eens een bos (zoals A&L1 in dit geval), sneeuw, bergen, bliksem etc maar dat spreekt me allemaal niet aan. Ik wil kunnen wegdromen
Bliksem heb ik ook al gehad. Tijdje terug nog een besneeuwde berg met daarvoor water en een ijsbeer. Ook leuk. Ik hou wel van variatie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik had gelijk.
Het lijkt inderdaad wel een still uit The Fellowship of the Ring.
Resolutie op 1280 bij 1024. Hoe stel ik dat 4:3 gebeuren anders in dan?
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Resolutie op 1280 bij 1024. Hoe stel ik dat 4:3 gebeuren anders in dan?
Door een breedbeeld monitor aan te schaffen. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ik varieer alleen op tropische wallpapers. Heb deze ook al gehad, stuk voor stuk prachtig imo.

En deze poster hangt boven mijn PC, 100 bij 50 gok ik, mooi ingelijst. Ik zie mezelf al liggen 

Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Mijn achtergrond behoeft enige uitleg. Ik heb op mijn PC een mapje met (desktop)foto's van mijn favorietjes als Claire Forlani, Martina Stella, Lacey Chabert, Jamie Lynn Sigler, Nicolette Kluijver en Scarlett Johansson. Tot die tijd had ik deze achtergrondfoto:

Enige tijd geleden kwam ik er achter dat de naam van het mapje genaamd 'desktopchicks' veranderd was in 'hoeren' en bovendien was de desktopfoto vervangen door één of andere suffe Windows-achtergrondfoto. Vanzelfsprekend had ik wel een vermoeden wie daar achter zat. Vervolgens heb ik die eerdere desktopfoto wat aangepast en als nieuwe achtergrond ingesteld:

(Ik weet niet of het zichtbaar is, maar er staat bij 'Ik ben niet een hoer!')
Even later kwam ik thuis, zette de PC aan en zag dat mijn desktopfoto opnieuw veranderd was. Gefoshopt zo u wilt. Nu heb ik dan twee van mijn favoriete vrouwen (Scarlett en mijn eigen) op één foto en dus heb ik dit bureaublad maar gehouden.

Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Brix Brix Brix, je weet wat ik wil zeggen he?
Binnenhalen? 
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
(Ik weet niet of het zichtbaar is, maar er staat bij 'Ik ben niet een hoer!')
Wat is dat voor steenkolennederlands? 'Ik ben geen hoer!' zeggen we dan.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Nieuw record! 
Mijn nieuwe bureaublad foto heeft het nog geen dag uitgehouden, of beter gezegd ík heb het geen dag uitgehouden.
Ik werd helemaal knetter van die ogen die me overal leken te volgen.
Geen privacy in mijn eigen woonkamer meer 
Deze dan maar, die zal zeker langer blijven.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Prachtige wallpaper Brix! Wat zijn en blijven het toch mooie dieren 
Die van mij ziet er zo uit:

Wat is ze toch cool in Sucker Punch
Sowieso vind ik het een hele leuke actrice en daarbij kan ze ook nog geweldig zingen. Kan toch wel zeggen dat ik fan van haar ben geworden 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Vond haar ook al erg leuk in The Uninvited, Sucker Punch nog niet gezien, maar de afbeeldingen en trailers die ik gezien hebben spreken voor zich. Ik ben erg benieuwd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nice. Om toch maar even wat tegengas te geven bij de BabyDoll hype. Ik schipper dus deze twee, maar een goede oplossing gevonden om beiden te nemen. Blondie owned Babydoll
.
Werk:

Thuis:

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoop dat je na het weekend ook voor Team Blondie speelt. Nu ben ik maar een one man army hier
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ze mag er dan wel goed uit zien maar haar rol in de film vond ik erg tegenvallen en eigenlijk ook best een afknapper.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik hoop dat je na het weekend ook voor Team Blondie speelt. Nu ben ik maar een one man army hier
.
Dat ben ik nu al, hoor. Niemand kan tippen aan Blondie.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Jij kan dat natuurlijk anders ervaren 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Waarschijnlijk wel
En ik krijg m'n Hudgens-fix dit jaar ook nog in Beastly, dus dat zit wel snor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze mag er dan wel goed uit zien maar haar rol in de film vond ik erg tegenvallen en eigenlijk ook best een afknapper.
Screentime viel tegen, al kom je over haar karakter wel veel meer te weten. Bovendien vind ik haar "uitbarsting" ook erg overtuigend.