- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En dit staat dan weer op een andere roddelsite (V-style)...
Maar ik kan me best voorstellen dat Rooney geen goede vriendjes meer is met Ronaldo..
‘Geen nieuwe club voor C. Ronaldo’
Tommy v. Avermaete
02-07-2006, 15:02
Cristiano Ronaldo gaat nergens heen, dat verzekert de Carlos Queiroz. De assistent-manager van Manchester United heeft naar melden van de Britse sensatiekrant The News of The World garantie gegeven voor een langer verblijf van de Portugese balvirtuoos.
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2879 stemmen
Ik mag Brazilië dan wel als eindoverwinnaar hebben ingevuld maar ik ben blij dat ze eruit liggen!
Wat een inspiratieloos, saai voetballend elftal. 1 miljard mensen voor de buis en dan van hen zo `n wedstrijd. Frankrijk dus terecht door! Het commentaar over Ronaldo was inderdaad hilarisch. Z`n 1ste sprintje van de wedstrijd.
Leuk, dat Europa het zo goed doet! Forca Europa! En nou maar hopen op een finale tussen Italië en Frankrijk.
Japie Mol
-
- 354 berichten
- 1998 stemmen
Ik had nooit gedacht dit te zeggen maar...........Al mijn hoop is nu gevestigd op Frankrijk. Eerst Portugal 2-0 verslaan, en daarna Die Mannschaft oprollen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik had nooit gedacht dit te zeggen maar...........Al mijn hoop is nu gevestigd op Frankrijk. Eerst Portugal 2-0 verslaan, en daarna Die Mannschaft oprollen.
Italië doet ook nog mee 
Die hebben behoudens het eigen doelpunt van Zaccardo nog geen doelpunt tegen gehad !
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Helemaal mee eens.
Duitsland gun ik het gewoon niet , ondanks dat ze leuk en verfrissend voetbal spelen , Italie mag ik ook niet met al die aanstellers en dat verdedigende voetbal en Portugal ... Tsja daar maak ik geen woorden aan vuil.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
1. Duitsland
2. Italië
3. Portugal
4. Frankrijk
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet of dit je voorspelling is maar de wedstrijden zijn in ieder geval Duitsland - Italie en Portugal - Frankrijk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Duitsland gun ik het gewoon niet , ondanks dat ze leuk en verfrissend voetbal spelen
En laat ik dat nu helemaal niet begrijpen. Wordt ik met zoiets naar bed gestuurd? 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Ik weet niet of dit je voorspelling is maar de wedstrijden zijn in ieder geval Duitsland - Italie en Portugal - Frankrijk.
Sorry, had het er eigenlijk bij moeten zetten. Volgorde van landen waar ik het meest achter sta.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is een Nederlands ding. Hoe aantrekkelijk Ajax of Barcelona ook spelen, ik zal ze nooit iets gunnen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ongeluk met een auto is mij verteld.
Inderdaad. Wel erg, maar wat een leuke voetballer!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik gun het de Duitsers zeker niet. Ze maken notabene liedjes over onze verliezen. No way dat ik voor hun ga juichen! Portugal gun ik het ook niet, uit principe. Hoe vuil hun voetbal speelde tegen ons, kán ik gewoon niet goedkeuren. Wat dat betreft ben ik voor Frankrijk. Zelfs nu de Tour de France minder is om naar te kijken.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat is een Nederlands ding. Hoe aantrekkelijk Ajax of Barcelona ook spelen, ik zal ze nooit iets gunnen.
Inderdaad
( Feyenoord en Duitsland in mijn geval )
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Hmm m'n favoriet voor dit wk wordt Portugal , al zal ik niet erg treurig zijn als Frankrijk dit wk wint.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Wat kan voetbal raar zijn! Frankrijk Speelt bagger in de groepsfase, mag door door de beperktheid van de rest van diezelfde groep. Speelt bagger in de 8ste finale, mogen door door voornamelijk de onmacht van de Spanjaarden en een portie geluk. Daarna spelen ze een wedstrijd niet goed, maar ook zeker niet slecht tegen de meest uitgebluste voetballers van dit toernooi op de Angolezen na. Zidane krijgt allerlei positieve kritiek alsof hij werelden heeft verschoven, maar in feite niet zo'n heel geweldige wedstrijd afleverde maar meer één goede / gelukkige trap in huis had voor Henry. Frankrijk reken ik tot nu toe een van de slapst spelende teams van dit toernooi, de enige speler die me bij de fransen aanstaat is de honkenbonkende Ribery, die op de koop toe nog niet eens het volledige vertrouwen krijgt / kreeg van die waardeloze Domenech. Alles aan Frankrijk staat me niet aan, maar toch heb ik symphatie voor die gasten en hoop ik dat ze titel pakken, al is het alleen maar voor het feit dat ik Zidane het zo verschrikkelijk nog eens gun.
Wat kan voetbal raar zijn
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Ik vind het geen mooi wk. Ik vind dat alle ploegen ondermaats spelen. De enige ploeg die op z'n kunnen speelt is, vind ik, is Die Mannschaft. Ze spelen aardig voetbal, met een goed compact team, met middelmatige spelers. Ik kan daarom ook gewoon geen favoriet meer aanwijzen. Er is niet één ploeg die domineert en er is ook niet één verrassing, een underdog. Het valt me dus een beetje tegen.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Opzich zou ik het Zidane ook wel gunnen, wat speelde hij een geweldige wedstrijd tegen Brazilië.
Maar ik hoop natuurlijk dat het of Italië of Portugal wordt, Portugal heeft de beste ploeg op het WK, en hoort eigenlijk te winnen. Ik was behoorlijk onder de indruk dat ze zelfs zonder hun belangrijkste speler Deco die Engelsen versloegen. Zonder Deco is toch altijd wel een probleem voor de Portugezen. Maar nu die weer terug is kan Portugal niet gestuit worden.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Ik vind het geen mooi wk. Ik vind dat alle ploegen ondermaats spelen. De enige ploeg die op z'n kunnen speelt is, vind ik, is Die Mannschaft. Ze spelen aardig voetbal, met een goed compact team, met middelmatige spelers. Ik kan daarom ook gewoon geen favoriet meer aanwijzen. Er is niet één ploeg die domineert en er is ook niet één verrassing, een underdog. Het valt me dus een beetje tegen.
Ik heb het lieve zo, met grote landen in de halve finales,.. dit maal zelfs op een na alle kwart finales toppers.
Opzich wel geinig een underdog,. maar zulke troep als het vorige WK met Turkije en Zuid-Korea zit ik toch niet echt op te wachten na 4 jaar lang wachten op eindelijk weer een WK.
Balen alleen dat Argentinië niet in de halve finale staat ipv Duitsland,.. maar zo heeft Italië teminste een veel gemakkelijkere doorgang naar de finale.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Duitsland heeft nog nooit verloren in het Westfalenstadion. En zeker nu "die Mannschaft" in een onoverwinnelijke roes lijkt te zitten is het voor Italië echt geen makkelijke doorgang. Dat zal een heerlijke pot voetbal gaan worden 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
En zeker nu "die Mannschaft" in een onoverwinnelijke roes lijkt te zitten is
Nou onoverwinnelijk heb ik ze nog in niet een van hun wedstrijden tot nu toe gezien. (al geldt dat ook voor Italië natuurlijk)
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Ik hoop dat Totti en Luca Toni de boel gaan oprollen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik hoop het ook, voor het eerst in mijn leven zal ik juichen voor de Italianen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Portugal zo ongeveer de meest verdedigende ploeg van het hele WK
Huh?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Opzich zou ik het Zidane ook wel gunnen, wat speelde hij een geweldige wedstrijd tegen Brazilië.
En dat is nu net het probleem. Op basis van één supergoeie wedstrijd, één mindere en drie zeg maar slechte matchen kan je toch geen wereldkampioen worden. Laat hij eerst en vooral zien wat de volgende wedstrijd geeft. 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Niet voor niets inderdaad.
"De kleedkamer van de scheidsrechter zat vlak naast die van de Nederlanders. De deur van de kleedkamer van de scheidsrechter stond open en zo kon Van Basten naar binnen kijken", zo zei Van Gelder gisteravond in het programma NOS Studio Sportzomer. "Er is toen een FIFA-waarnemer bijgehaald die ervoor koos de boel te sussen."
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik hoorde dat Jack gisteren ook vertellen ja. Moet toch niet kunnen zoiets.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
Ik blijf erbij dat Ivanov een flinke berisping zou moeten krijgen voor zijn optreden tijdens NL - PO, en zeker als ie zoiets doet. Hij weet wat er met Frisk is voorgevallen en alsnog gaat hij voor een wedstrijd met zulke belangen een lekkere babbel met een coach maken. De kans is groter dat het gewoon een koetjes en kalfjes gesprek was, maar dat neemt niet weg dat zoiets gewoon niet kan. Wanneer gaan de bonden de scheidsrechters nu eindelijk eens fatsoenlijk opleiden, dit gaat zo niet meer.
4 jaar geleden al een debacle, en dit jaar nog erger. Bah!
Die mannen moeten geen wedstrijd bepalen.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
De kans is groter dat het gewoon een koetjes en kalfjes gesprek was,
Die kans lijkt mij eigenlijk vrij klein. Een koetjes- en kalfjesgesprek voer je in het gangpad als je elkaar toevallig tegenkomt. Als je bewust de kamer van de scheidsrechter instapt, doe je dat niet om eens gezellig te praten over auto's. (Tenzij die natuurlijk van eigenaar gaan wisselen.)
Ronduit belachelijk dat die man die wedstrijd nog mag fluiten.
4 jaar geleden al een debacle, en dit jaar nog erger. Bah!
Die mannen moeten geen wedstrijd bepalen.
Ach, ze leren het toch nooit. Luis Medina Cantelejo, de man van de belachelijke penalty tegen Australië, mag daarna gerust weer uitermate slecht fluiten bij Brazilië-Frankrijk.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Portugal heeft toch niet echt voordeel gehad van scheidsrechter Ivanov. Hij floot voor beide partijen even belabberd en gaf de Portugezen zelfs meer kaarten. Toch is het niet helemaal koosjer.
Overigens mag Duitser Frings niet meedoen in de halve finale tegen Italië. Dat hebben die Italiaanse onderkruipsels toch weer mooi voor elkaar.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Torsten Frings geschorst voor halve finale.
De Duitser Torsten Frings is geschorst voor de halve finale van het WK van dinsdag tegen Italië. Dat maakte de Wereldvoetbalbond FIFA maandag bekend. De disciplinaire commissie van de FIFA veroordeelde Frings voor zijn aandeel in de vechtpartij na de kwartfinale tussen Duitsland en Argentinië. Op televisiebeelden zou te zien zijn dat Frings de Argentijn Julio Cruz in het gezicht geslagen heeft.
"Frings werd geschorst voor twee wedstrijden, waarvan één met uitstel. Hij zal opnieuw beschikbaar zijn voor de finale of de wedstrijd voor de derde plaats", meldde een woordvoerder van de FIFA. Frings moet ook een boete van 5.000 Zwitserse frank betalen en als hij binnen het halfjaar nog eens betrokken is in een dergelijk incident, riskeert hij een nieuwe schorsing. De middenvelder ontkende steeds en ook slachtoffer Cruz wist van niets. "Ik ben niet geslagen geweest of heb het toch niet gemerkt", vertelde de Argentijn maandag in La Gazzetta dello Sport.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.