- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
En ze bleven voetballen, ook na de 1-1. Klinsman is de enige coach met in ieder geval nog een beetje lef. Ik weet niet wie er meer falen: de scheidsrechters of de coaches?!
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Het niveau op dit WK is laag en bewijst voor mij weer eens dat het winnen van de Champions League de echte hoofdprijs is.
Je zou eens de CL moeten afschaffen in een jaar waarin het WK wordt gehouden (of een verkorte competitie spelen). Wellicht dat het niveau omhoog gaat...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Naomi Watts en Onderhond, dank voor jullie steun!
Is weer eens wat anders dan al het gelul hier. Nog steeds heb ik niets gelezen over het goede werk van veel portugese spelers die door velen over het hoofd wordt gezien. En ik vind het niveau van dit WK best goed te doen hoor. Ik heb in ieder geval van veel wedstrijden genoten.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Nu Frankrijk zover is, gun ik ze de cup ook wel. Zou het erg mooi vinden voor de oude Zidan!
Maar eigenlijk gun ik het allevier de teams wel, al is het niet omdat ze nou zo goed voetballen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Naomi Watts en Onderhond, dank voor jullie steun!
Is weer eens wat anders dan al het gelul hier. Nog steeds heb ik niets gelezen over het goede werk van veel portugese spelers die door velen over het hoofd wordt gezien. En ik vind het niveau van dit WK best goed te doen hoor. Ik heb in ieder geval van veel wedstrijden genoten.
Een van weinigen die hier echt lult ben jij. Door Portugal te verdedigen en tegelijkertijd te zeggen dat de duitsers nog geen goede wedstrijd hebben gespeeld. De portugezen zijn verdedigend sterk maar brengen aanvallend tijdens dit wk veels te weinig om bij de neutrale voetballiefhebber geliefd te worden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Portugal speelt gewoon kut. Vooral al dat gezeur om kaarten is zwaar vervelend, snap echt niet dat scheidsrechters daar geen kaarten voor geven. Ook geen idee wat er met die Portugese ploeg is gebeurd want in 2004 speelden ze veel en veel beter. Toen schakelden ze Nederland ook uit, maar hoorde je verder niemand over die "kutportugezen". Waarom? Omdat ze nu irritant zijn en toen gewoon goed voetbalden.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Wat lul je nou man timbo? Ik heb geen één woord over de duitsers uitgesproken. Verdedigend zijn wij idd sterk en ook dat dient gewaardeerd te worden. Carvalho is een grootheid en zeker één van debeste centrale verdedigers ter wereld voor mij. Ook duitsland verdient het hier te staan. Tegen alles en iedereen hebben ze bewezen veel meer in hun mars te hebben en beschikken over een geweldige vechtersmentaliteit net als de portugezen. Eerst goed lezen voor je begint te roepen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Wat lul je nou man timbo? Ik heb geen één woord over de duitsers uitgesproken. Verdedigend zijn wij idd sterk en ook dat dient gewaardeerd te worden. Carvalho is een grootheid en zeker één van debeste centrale verdedigers ter wereld voor mij. Ook duitsland verdient het hier te staan. Tegen alles en iedereen hebben ze bewezen veel meer in hun mars te hebben en beschikken over een geweldige vechtersmentaliteit net als de portugezen. Eerst goed lezen voor je begint te roepen.
Sorry haalde twee reacties door elkaar
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Iedereen zeikt wel op Portugal, maar zij hebben ondertussen wel gewoon de halve finale van het WK bereikt en wie weet komen ze zelfs nog verder. Dan zijn ze maar irritant, je hoeft niet goed te voetballen om ver te komen. Resultaat telt!
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
En dat gezeur om kaarten is mij weinig opgevallen in de poulewedstrijden en gister tegen Engeland, en als het zo was had het een reden, bv een stel dikke noppen in je ballen gedrukt krijgen. Lijkt me idd kaartwaardig. Verder kan ik me alleen Viana herinneren die zich ietwat aanstelde. Vergeet even de wedstrijd tegen Nederland en zie in dat deze ploeg wel meer kwaliteiten bezit!
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Ik zag het einde van Frankrijk - Brazilie en wat daar gebeurde vond ik eigenlijk wel veel erger. Net als die scheids trouwens.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Duitsland - Italië en Frankrijk - Portugal: dat hoeft inderdaad niet hoogstaand voetbal te worden, het zal zeker bikkelharde strijd opleveren.
Twee prachtige halve finales, en al zeker een mooie finale.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Ik vind dat gezeur om kaarten ook wel meevallen vindt alleen dat ze niet echt leuk of aanvallend voetbal spelen. Verdedigend staat het goed. Maar het viel mij erg tegen dat ze tegen tien engelsen niet voor de overwinning durfde te spelen.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Dat die Ricardo ze trouwens wéér allemaal pakt!

kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Maar wie verwacht dan ook dat Brazilie eruit gaat tegen Frankrijk
Heb ze zelfs als WK-winnaar genoteerd.
Zidane
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dat die Ricardo ze trouwens wéér allemaal pakt!
Ricardo bewijst eigenlijk weer wel degelijk een topkeeper te zijn. Verguist door veel Benfica fans sleept ie Portugal er wel weer doorheen met 3 geweldige reddingen. Een record trouwens op een WK. 
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ja, de poule moest je voor het wk invullen
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Ricardo bewijst eigenlijk weer wel degelijk een topkeeper te zijn. Verguist door veel Benfica fans sleept ie Portugal er wel weer doorheen met 3 geweldige reddingen. Een record trouwens op een WK.
Ik vind dat die voornamelijk een erg goede penaltykeeper is. Dat maakt nog niet meteen een topkeeper.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zidane
.
Kos jong, je moet nu niet meteen gaan overdrijven. Hij heeft gisteren gespeeld zoals in zijn jonge gloriedagen, maar de andere wedstrijden was hij niet veel soeps. 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ach ja iedereen vindt Gomes ook een topkeeper.
Ik vindt het vooral een goede lijnkeeper maar als ie uit moet komen vindt ik hem onzeker ogen.
Maar toch had ie wel als derde doelman mee kunnen gaan met Brazilie.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maar toch had ie wel als derde doelman mee kunnen gaan met Brazilie.
Ja, dan had hij nu ook op het vliegtuig naar huis gezeten. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Rooney en C. Ronaldo nooit meer samen
02 juli 2006, 12:51
Door: Gert Gysen
Wayne Rooney gaf na Engeland-Portugal aan dat hij nooit nog in hetzelfde team wil spelen met Cristiano Ronaldo. De Engelse spits werd in die wedstrijd van het veld gestuurd, nadat Ronaldo bij de scheidsrechter ging klagen.
Rooney vertelde na afloop dat Ronaldo hem voor de wedstrijd opzocht en zei: "Ik ga ervoor zorgen dat jij van het veld wordt gestuurd." In de 61ste minuut was het zover. Rooney trapte in het kruis van Ricardo Carvalho en Ronaldo leek een rode kaart te claimen bij ref Horacio Elizonodo, waarop Rooney de Portugees wegduwde. De Engelsman werd hierop van het veld gestuurd en de TV-camara's registreerden een knipoog van Ronaldo naar zijn coach Scolari.
"Ik zal nooit meer met hem kunnen samenspelen", vertelde Rooney na afloop van de wedstrijd in de kleedkamer aan de rest van de Engelse selectie. Dat is wel een probleem want de twee spelen samen bij Manchester United. Insiders van die club vertelden aan Sunday Mirror dat er tijdens het seizoen al meer problemen waren tussen de Engelse spits en de Portugese balvirtuoos. "Wayne vindt dat Ronaldo geen ploegspeler is en enkel aan zichzelf denkt", vertelt men bij United.
Ronaldo had eerder dit WK al aangegeven graag naar Real Madrid te verhuizen en herhaalde dat na de gewonnen wedstrijd van gisteren. Of dat gaat gebeuren is nog lang niet zeker, maar als Ronaldo moet terugkeren bij Manchester United zal dat als meest gehate speler in Engeland zijn.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ja, dan had hij nu ook op het vliegtuig naar huis gezeten.
Ja klopt. 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Waar las je dat?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik denk dat het Voetbalprimeur was maar ik ben niet zeker. Ik lees veel te veel voetbalnieuws 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Zie het daar inderdaad staan ja. Is vooral een roddelsite toch?
Bij de serieuze Britse pers kom ik voorlopig geen quotes van Rooney in die richting tegen. Wel speculaties dat ze denken dat Ronaldo geen warm welkom zal krijgen bij ManU en dat Ronaldo sowieso liever naar Real zou vertrekken.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Beetje aparte vraag hoor, maar weet iemand hoe het komt dat die Ribery zo eruit ziet? Ik bedoel: heeft ie een ongeluk gehad ofzo?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ongeluk met een auto is mij verteld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.