- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2629 stemmen
Hmm, is dat nog serieus doorgegaan ook? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hmm, is dat nog serieus doorgegaan ook?
Na de wedstrijd wel. Bij ons heeft de commerciële er nog een klein stukje van laten zien, maar ik wist ook niet dat het nog zo erg geworden was. Het waren de Argentijnen die hun frustratie niet kwijt konden.
Maar ik geloof dat die beelden aangebracht zijn door een Italiaanse tv-zender. Naar de reden waarom hoeft men natuurlijk niet raden.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1719 stemmen
Vind dat er maar stroperig gespeeld wordt dit WK en hoewel ik de letters bijna niet van m'n toetsenbord kan krijgen zou ik Duitsland een verdiende winaar vinden....
Zo, koste wat moeite maar het is eruit 
Frankrijk gun ik het ook wel, met name om Zidane die man verdient wel een mooie exit uit het voetbal.
Dus een finale Duitsland - Frankrijk maakt me een tevreden Madecineman. Die gluiperts van Italië en Portugal mochten van mij al 3 rondes eerder naar huis hopelijk doen de duitseres en de fransen hun werk deze week.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Portugal heeft toch niet echt voordeel gehad van scheidsrechter Ivanov. Hij floot voor beide partijen even belabberd en gaf de Portugezen zelfs meer kaarten.
Maar hij liet niet genoeg extra tijd toe. Dat was zeer in het voordeel van Portugal daar zal zelfs dutchtuga het wel mee eens zijn.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dat is waar, maar zelfs als Scolari geen praatje had gemaakt geloof ik niet dat welke scheidsrechter dan ook een kwartier extra tijd erbij zou hebben getrokken.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Dat is waar, maar zelfs als Scolari geen praatje had gemaakt geloof ik niet dat welke scheidsrechter dan ook een kwartier extra tijd erbij zou hebben getrokken.
Als Scolari geen praatje had gemaakt, had het spel misschien wel helemaal niet zo lang stilgelegen. De effectieve speeltijd was 49 minuten. Aan wie ligt dat? De scheidsrechter lijkt mij daar een erg grote rol in te hebben gespeeld.
Opvallenderwijs waren dan ook 13 van de 16 gele kaarten na de goal van Maniche. Dat kost allemaal tijd. Verloren tijd voor Nederland. Sowieso is voor 64 procent van de overtredingen gele kaarten geven ongekend. Natuurlijk geeft ie dan ook veel kaarten aan Portugal. Anders valt het wel erg op.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Hoe stom is dit:
De materiaalwagen van het Australische team mocht pas niet verder rijden, omdat deze van Mercedes was, terwijl de hoofdsponsor van het WK Hyundai is.
Nu zie ik net trainingsbeelden van het Duitse team op televisie en wat voor sponsorlogo prijkt er op hun trainingsshirts? Juist: die van Mercedes..
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Frankrijk gun ik het ook wel, met name om Zidane die man verdient wel een mooie exit uit het voetbal.
Nee, vind ik wat teveel van het goede.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Toch wel een groot gemis voor Duitsland, Frings was de belangrijkste speler de laatste wedstrijden.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Frings die niet mag meespelen tegen de Italianen, wat een klotestreek!
Dat hebben die Azzurri toch weer mooi voor elkaar gekregen, en ik geef ze groot gelijk. Allesbehalve Duitsland die wereldkampioen mag worden. Het komt niet omdat ik de Duitsers zo haat, maar ik kan er gewoon niet tegen dat zo'n belabberd elftal opeens gaat lopen..
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Die geruchten over de scheidsrechter die met Scolari heeft gepraat vind ik maar flauw en een groot achterpraat " gezever" gehalte, meerbepaald het zoeken van excuses voor een (te verwachten en redelijk verdiende) nederlaag, hebben. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Inderdaad, daar had onmiddellijk iets van gezegd moeten worden. Ontoelaatbaar gedrag eigenlijk.
Wat Zelva zegt klinkt heel aannemelijk, niet bij nagedacht.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik blijf het vreemd vinden dat er zoveel mensen zijn die Duitsland niets gunnen. Het blijven toch gewoon onze buren en ze spelen over het hele toernooi van de overgebleven ploegen het leukste voetbal. En als je dan toch tegen de Duitsers bent dan zou ik juist wel hopen dat ze winnen van de Italianen zodat ze in de finale kunnen verliezen van Frankrijk ( aldus Edward Sturing
), dat doet namelijk meer pijn 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ik snap het ook niet helemaal. Een soort erfhaat die sommige mensen tegenover de Duitsers hebben. Al heb ik ook geen zin om het nog 4 jaar aan te horen hoe goed ze wel niet waren en hoe kut Nederland, dus kan inderdaad Frankrijk maar beter in de finale van ze winnen
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Mjah ik ben gewoon voor Duitsland morgen en dan moet Frankrijk mij maar overtuigen tegen Portugal en anders ben ik in de finale ook gewoon voor Die Mannschaft 
Ik ben altijd voor het mooiste voetbal dus nooit voor Italië
en zeker niet voor Portugal
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Over dat laatste zijn we het in ieder geval helemaal eens
.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Watvoor site ben ik hier beland zeg,.. Mensen die "voor" duitsland zijn???
Het moet werkelijk niet gekker worden,. straks gaan we nog Britten zien die voor Frankrijk juichen 
Nog liever mijn pink eraf dan dat die duitsers kampioen worden,..
Mooiste voetbal tot nu toe komt gewoon van Italië. Prachtig countervoetbal, om zoiets zo goed te kunnen is een kunst.
En laten we vooral het prachtige oefeninterland niet vergeten op 1 maart 2006... Waarin Italië 4-1 van Duitsland won. Ze prachtig alle hoeken van het veld liet zien.
Hopen op een herhaling van dit duel, met wellicht een aanpassing naar 4-0 of 5-0 
Forza Italia !!!
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Oefeninterlands 
Nog nooit won een ploeg van Duitsland in Dortmund.
Dat is toch even wat anders denk ik.
Maar waar ik vrees is dat Materazzi gaat spelen bij Italië. Die schopt dadelijk Klose of Podolski het toernooi uit 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ja, waarom niet? Wat hebben de Duitsers jou ooit aangedaan? Ik was nooit voor Duitsland omdat ze zo afschuwelijk speelden. Nu spelen ze leuk voetbal, zeker in vergelijking met Portugal of Italië.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Helemaal met boordappel eens! Met dit voetbal mag Duitsland zeker winnen 
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Ik heb tot nu toe het meest genoten van de matchen met Duitsland.
Vandaar: Go Germany!
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
Dat Duitsland wint druist toch wel een beetje tegen mijn gevoel in..,Ohne Holland fahren wir nach berlin zingen ze ook telkens en toen ik naar Nederland -Argentinië ging waren alle duitser beschildert met een argentijns vlaggetje en riepen ze de hele tijd argentina argentina..
er heerst gewoon een sportieve rivaliteit met onze buurtgenoten. Maar eerlijk is eerlijk..ze hebben wel het beste voetbal laten zien van de 4 (ook al is frnakrijk groeiende qua spel)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb tot nu toe het meest genoten van de matchen met Duitsland.
Kort en goed, daar kan ik mij heel goed in vinden. 
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Ja, vooral voor die Klinsmann, die is hilarisch 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Oefeninterlands 
Nog nooit won een ploeg van Duitsland in Dortmund.
Dat is toch even wat anders denk ik.
Jaja,..14 wedstrijden ofzo,. waarvan het meerendeel een eeuwigheid geleden waarschijnlijk. Die statestiek zegt nou echt totaal en absoluut niets...
Als we toch zo gaan beginnen. Italië staat elk 12 jaar in de finale,. en nu is het weer de 12e jaar.
Nog zo iets stoms.
Een oefeninterland is een goede krachtmeting,. en het was maar een paar maanden geleden.
--
Ik blijf er overigens bij dat Duitsland absoluut niet zulk goed voetbal heeft laten zien als iedereen beweert. Alleen tegen Ecuador,. een ploeg die er in die wedstrijd totaal niet voor ging.
Anders zou ik wel willen weten waar in de wedstrijd tegen Argentinië ze goed voetbalden? Was het een van die twee keer dat ze uit hun eigen strafschopgebied wisten te komen tijdens de wedstrijd? Sorry hoor, maar die verdienen het absoluut niet te winnen.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
De meeste beweren slechts dat Duitsland het leukste voetbal heeft laten zien met aardige wedstrijden. Niemand zegt hier geloof ik dat Duitsland fantastisch voetbalt hoor!
In het land der blinden is de éénoog koning.
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Brilljant weer van Italië!! Wat een geweldig spel, die Duitsers waren weer nergens.
Zul je toch wel weer zien dat die k*tduitsers weer met mazzel onverdient in de laatste minuut scoren net als onverdient tegen Argentinie. 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Ik zie nog liever luxemburg als het saaie en geheel fantasieloze Duitsland waar ik in de 1e helft naar zat te kijken.
Gelukkig hebben de Italianen prachtige acties laten zien. Ondanks dat achterlijke gehak van de duitsers.
Dacht nog even dat de scheidsrechter zijn gele kaarten in de kleedkamer was vergeten. Duitsland had er zeker nog 3 verdient.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Niet zo overdrijven ! Duitsland speelt nog altijd 10 keer leuker voetbal als dat fantasieloze Italiaanse verdedigende hoopje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.