- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Waarom nou geen 2-2 ipv die 3-1, dan had ik mijn voorspelling goed gehad en was de uitslag ook een stuk rechtvaardiger geweest...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik had een 1-1 gelijkspel. Ik vond het tot nu toe de leukste wedstrijd van het wk en vond in tegenstelling tot velen australie de eerste helft helemaal niet de mindere. Viduka kreeg in het begin twee goede kansen bresciano een goede kans en een vrije trap van hem en toen kewell nog op de lat. Waren veel meer wapenfeiten dan de japanners want die goal was eigenlijk niet eens is een kans.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Oja nog vergeten te vertellen, maar is al gezegd; Japan had zeker weten een strafschop moeten hebben!
Aan de andere kant vond ik het dan ook wel weer leuk om Hiddink weer helemaal blij te zien en ben ik benieuwd of hij dit jaar met Australie het ver weet te schoppen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Stoorde me ook al zo aan die commentator die deed alsof daar elf barbaren op het veld staan bij australie. Ze spelen gewoon iets harder maar zo erg was het allemaal echt niet.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Stoorde me ook al zo aan die commentator die deed alsof daar elf barbaren op het veld staan bij australie. Ze spelen gewoon iets harder maar zo erg was het allemaal echt niet.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Zoals Aloisi dus. En dan die derde goal scoren, leuk voor hem.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Pff weer geen goede voorspelling. Gaat lekker zo.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Guus heb het hem toch maar mooi weer geflikt. Zie hem zo maar de tweede ronde halen. Prima werk.
Niet technisch begaafd, maar wel vol passie en strijdlust.
En liever wat harde overtredingen dan kramp simuleren, o zo!
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
En liever wat harde overtredingen dan kramp simuleren, o zo!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Nou nou, het was maar een licht duwtje. Die penalty hadden ze inderdaad zeker wél moeten krijgen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Nou nou, het was maar een licht duwtje. Die penalty hadden ze inderdaad zeker wél moeten krijgen.
Niet zomaar een lichte duw, maar een 'licht' duwtje zonder dat er ook maar enige aanleiding was. De bal was niet in de buurt en Aloisi stak duidelijk twee handen naar voren om hem weg te duwen. Niet zomaar een schouderduw zoals normaal, dit was gewoon opzet. Rood dus.
Mooi om te zien is trouwens dat de Japanners nauwelijks tot nooit uitvallen tegen de scheids of andere spelers.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Niet zomaar een lichte duw, maar een 'licht' duwtje zonder dat er ook maar enige aanleiding was. De bal was niet in de buurt en Aloisi stak duidelijk twee handen naar voren om hem weg te duwen. Niet zomaar een schouderduw zoals normaal, dit was gewoon opzet. Rood dus.
Ja daar gaan we toch geen rood voor geven kom op zeg. Als je het duel een beetje aanvoelde zoals de scheids gelukkig deed dan ga je voor een dergelijk duwtje geen rood geven.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
liever goed voetbal, dan amateuren/liliputters op het veld...
Is wel erg denigrerend. Dit zijn teams waar ieder land het niet gemakkelijk tegen gaat hebben.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Is wel erg denigrerend. Dit zijn teams waar ieder land het niet gemakkelijk tegen gaat hebben.
Inderdaad. Wat speelden wij vorige week ook weer tegen die amateurs uit Down Under?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Hmm, wkvoorspellen.nl zegt dat de einduitslag 2-1 is?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, dat had ik ook voorspelt, goed zo wkvoorspellen. 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Hmm, wkvoorspellen.nl zegt dat de einduitslag 2-1 is?
Viel mij ook net op! Zal hopelijk toch wel snel veranderd worden?
Daardoor moet ik Kappeuter naast me dulden 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Pfff, ik ruik omkoperij!
Dikke punten trouwens voor diegene die Cahill hebben opgenomen in hun selectie voor WKmanager.nl. Waaronder ik dus
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Tja ik sta nu 18e maar zolang de uitslag niet klopt weet ik nog niet hoeveelste ik sta. Hopelijk wordt het snel veranderd.
edit: Het is veranderd.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
En nu idd lager, want ik ben je voorbij gegaan
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik had ook 1-1 maar ben blij dat het 3-1 is geworden. lang leve Hiddink en mannelijk voetbal. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
En nu idd lager, want ik ben je voorbij gegaan
.
Hehe ik haal je wel weer in 
Over een kwartier volgende wedstrijd 
VS - Tsjechie
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik had ook 1-1 maar ben blij dat het 3-1 is geworden. lang leve Hiddink en mannelijk voetbal.
Als hij het maar niet in zijn hoofd haalt om nog te klagen over de arbitrage, hij komt hier namelijk heel goed weg.
Wel mooi om te zien hoe uitbundig die kerel altijd is, maar het wegduwen van zo'n klein Japans verzorgertje gaat toch wel een stapje te ver, Guus.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Bijgewerkte top 5:
1. NEC forever Marco 7-6-2006 71 (+5)
2. kapp Alexander 7-6-2006 70 (+7)
3. Diesel. Hakan 7-6-2006 65 (+7)
4. Artmeister Art 6-6-2006 64 (+5)
5. Jelle's MM Team Jelle 7-6-2006 61 (+7)
We zijn hierdoor weer iets gestegen in de poulelijst:
38. Moviemeter.nl
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Netjes
, maar echt alles ligt nog open. Je hoeft de wereldkampioen maar verkeerd te hebben en je loopt al gigantisch veel punten mis.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
12-06-2006 15:00 Australië (F) Japan (F) 2 - 2 3 - 1 0
Wat ben ik toch goed...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Whoehaha, wat een beuk van een kopbal van Koller zeg. Laten we hopen dat Tsjechië niet net als Portugal achterover blijft leunen, al hoop ik natuurlijk dat ze het bij 2-0 laten
.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad. Wat speelden wij vorige week ook weer tegen die amateurs uit Down Under?
9 van de 10 keer zouden ze een pak slaag krijgen van NL
en ik telde meer dan 10 schoten op doel van NL
dus ja: er lopen daar echt een aantal amateurs rond....
net zoals bij die vage Afrikaanse landen (B-landen allemaal)
Gelukkig geeft Tsjechie nu B-land USA wel een pak slaag.
Zoals het hoort
(p.s. is Tsjechie nu ook een B-land, nu Koller waarschijnlijk niet meer kan spelen?
)
Hoe eerder al dit soort B-landen eruit vliegen, hoe mooier de affiches in de 2e ronde! 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
met Koller waren ze echt kanshebber
ik denk echt dat ie niet meer terugkomt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.