- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoorde dat ze in de kwalificatie Rusland met 7-1 hadden afgedroogd?
In Rusland werd het dan ook wel weer 0-0
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Portugal speelt al veel langer zo, en dan vooral tegen kleinere teams. Zo afwachtend, onderschattend, types als Cristiano Ronaldo die de vedette uithangen. Als ze een Mexico hadden gehad in de eerste wedstrijd vraag ik me af of ze de 3 punten wel binnen hadden gehaald.
Toch heeft Portugal ook wel mooie dingen laten zien. Vooral tegen wat grotere elftallen. Het is dus wel zo dat als ze de eerste fase doorkomen ze wel voor een verrassing kunnen zorgen. Ik hoop dan op een Nederland want laten die nou nog nooit van ons hebben gewonnen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben ik nou de enige die vindt dat Nuno Gomes ongetwijfeld een basisplaats hoort te hebben?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Ben ik nou de enige die vindt dat Nuno Gomes ongetwijfeld een basisplaats hoort te hebben?
Nuno Gomes is een spits dacht ik. Als hij een spits is moet hij zeker geen basisplaats hebben want je moet altijd Pauleta opstellen. Ik zou met C. Ronaldo - Pauleta - Figo voorin spelen met daarachter Maniche - Deco - Tiago.
Daar past Nuno Gomes niet bij.
Overigens vond ik van de 'favorieten' die je vooraf zou kunnen noemen Portugal duidelijk het zwakste. Nog zwakker dan Engeland en Duitsland zelfs. Totaal gebrek aan inzet maar belangrijker : totaal gebrek aan teamwork. Het is geen team. Bovendien vind ik het echt schokkend hoe C. Ronaldo speelde vandaag. Wat een einzelgänger, niet meer normaal.
Ik heb in de eerste 4 pouls tot nu toe nog niet het idee dat ik de wereldkampioen aan het werk heb gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind Nuno een betere spits dan Pauleta, veel beter. dutchtuga, jij als benfica supporter, back me up. 
Wat een einzelganger die Cristiano Ronaldo inderdaad. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Wat een einzelganger die Cristiano Ronaldo inderdaad.
En dan ook die blik toen hij op de bank zat. Alsof er een enorme misdaad tegen hem was begaan. Ik zou hem niet eens meer opstellen, maakt je hele team kapot !
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
alsof hij de enige ego is in de Portugese selectie.....het barst ervan!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, die kan een team heel goed kapot maken en hoe hij keek op die bank inderdaad, bijna humoristisch. Portugal heeft ook wel meerdere ego's maar Figo en Ronaldo spannen de kroon.
Twee jaar terug toen Figo eruit werd gehaald tegen Engeland gedroeg hij zich ook zo kinderachtig. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar Figo speelde vandaag toch wel in dienst van het team?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Nuno Gomes is in het portugees elftal altijd wel een effectievere spits geweest. In 44 wedstrijden ofzo 22 keer gescoord volgens mij. In de meeste gevallen daarvan als invaller. Maar daar ligt zijn kracht dus in dit elftal. Hij breekt het voorin open als het even niet gaat. Pauleta is overal waar hij heeft gespeeld topscorer van zijn team en van de competitie. Op basis daarvan zal hij ook wel basisspeler blijven. Zijn zwakte is dat hij op grote toernooien tot nu niet heeft gepresteerd. Hopelijk komt daar nu verandering in. Hij loopt 1 op 1. 
Gomes is trouwens niet eens een echte rasspits. Komt altijd beter tot zijn recht (bij Benfica tenminste) met een spits voor hem. Op die basis zou je hem al niet in het portugees elftal als basisspeler kunnen selecteren. Portugal speelt altijd met 1 spits. Maar persoonlijk zie ik m als Benfica supporter natuurlijk wel liever voorin
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar Figo speelde vandaag toch wel in dienst van het team?
Figo speelde vandaag idd erg netjes.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Hij greep een kans om zijn oude positie terug te pakken van Deco dus hij speelde wel aardig, in elk geval naast Pauleta de enige aanvallend ingestelde speler die nog iets presteerde. Simao en C. Ronaldo waren ronduit slecht.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Oude positie? Naar ik weet zijn de vleugels altijd Figo's positie geweest. Als spelverdeler kan hij ook best uit de voeten dus wil hij nog weleens het midden opzoeken of idd, in afwezigheid van Deco, daar spelen. Figo is in zijn gouden tijd altijd rechtsbuiten geweest en Rui Costa de nr10, dus waar Deco nu speelt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Ik bedoelde eigenlijk meer de positie van vrije man. Als ze met Deco spelen heeft Figo die vrijheid niet meer 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik dacht dat C. Ronaldo pissig/bedroefd was dat dat WK-doelpunt er maar niet in wilt voor hem, ik vond hem voor de rest helemaal niet zo ego spelen, het zat hem gewoon tegen.
Wat is die Borgetti trouwens een prachtige spits om naar te kijken. Uitermate slim, staat altijd op de goede plek, kopsterk en een geweldige uitstraling. Jammer dat ie eruit moest.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Prachtige kopbal trouwens van de mexicanen, dat derde doelpunt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
Maar het mag ook gezegd dat Iran er een leuke wedstrijd van heeft gemaakt. Valt me ook heel erg mee want ik had daar een beetje mijn twijfels over. Ik zie Mexico als poulwinnaar gevolgd door Portugal of misschien Iran als ze kunnen snoepen in de volgende wedstrijd 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
1. 3. FisherKing FisherKing 7-6-2006 35 (+22)
5. NEC forever Marco 7-6-2006 35 (+22)
3. 1. Zavo Zavo 6-6-2006 32 (+15)
4. 2. kapp Alexander 7-6-2006 30 (+17)
10. Mikoz Mike van der Hilst 31-5-2006 30 (+22)
etc.
He stinissen, hoe komt het dat die cijfers aan het begin aldoor verkeerd staan? 
stinissen (crew films & series)
-
- 23510 berichten
- 77027 stemmen
He stinissen, hoe komt het dat die cijfers aan het begin aldoor verkeerd staan?
Hoe bedoel je?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Oh ik zie het nu al door die link.
@ stinissen
Ik bedoelde dat het niet op volgorde was. In het stukje dat ik quotte leek het bijv. dat er stond: nummer 1, 5, 3, 4 en 10.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Australie bakt er niet veel van, en wat een blunder van Schwarze.
Ik had als stand 2-0 Australie maar ik zie Japan er goed nog eentje scoren. Zij spelen heel aardig vind ik.
Ook bijna niemand op wkvoorspellen.nl heeft Japan laten winnen...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Volgens mij was het gewoon een overtreding van die ene Japanner. Hij duwde tegen Schwarze zodat hij uit balans raakte en al helemaal nooit meer bij de bal kon komen.
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
dacht dat de punten binnen waren...
maken ze nog 2-1:(
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik had ook 1-1 
Ik was waarschijnlijk op de 1e plek gekomen met 1-1, maar nu zal ik wel heel wat plaatsen zakken.
Echt typisch Hiddink, om het in de laatste minuut weer te doen.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ik had 2-1 voor de Aussies. Jammer dat ze de laatste minuut nog eentje wisten te scoren. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
2 woorden: Holy Shit!
Wat een onvoorstelbare wedstrijd en ontzettend sneu voor Japan. Ik vond Japan de hele wedstrijd beter, tot in de laatste 10 minuten dus. Onvoorstelbaar dat Australie er nog 3 inknalt. Wie had dat gedacht?
Ik vond Australie echt zeer matig spelen en die hufter van een Aloisi had een dikke rode kaart moeten krijgen voor die duw. Had ie die 3e goal ook niet kunnen maken en had ik 7 punten verdiend ipv 5 
Maar ik vind het echt sneu voor Japan die ook zeer goede kansen had.
stinissen (crew films & series)
-
- 23510 berichten
- 77027 stemmen
Had ik ook 1-1
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25173 stemmen
De blauwe samurai hebben gevochten voor wat ze waard waren maar door scheidsrechterlijke dwalingen verliezen ze nog 
Cahill had al 2x geel moeten hebben na de tweede overtreding in het strafschopgebied van Australië waar hij die Japanner bijna kreupel schopt.
Aloisi had al rood moeten hebben nadat hij een Japanner zomaar omver duwt zonder dat er een bal in de buurt is.
Ik vind het een schande en als fan van Japan kan ik wel janken.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
en die hufter van een Aliusi had een dikke rode kaart moeten krijgen voor die duw.
Helemaal mee eens. Echt een smerige overtreding, het is verdomme geen rugby.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.