• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.747 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.610 acteurs
  • 199.203 gebruikers
  • 9.384.291 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Een typische overgangsetappe is, zoals wel vaker, ideaal voor de vroege vluchters. Het muurtje aan het einde zorgde voor wat verschillen en Pirazzi maakte het sluw af. Voor de MM league gingen er veel punten verloren, maar MatthijsGr00t pakte wel z'n eerste Giro ritzege door De Gendt. Met Geschke weet Knisper zijn leidersplaats nog iets te verstevigen. Morgen gaan we weer klimmen!

Etappe 17 Giro:

1. MatthijsGr00t 60

2. Knisper 30

3. Montorsi 26

Maglia Rosa:

1 Knisper 1203

2 Finisterra 1130

3 McSavah 808

Jaarstand:

1 AHWA 3562

2 Finisterra 3258

3 McSavah 3010

4 Knisper 2487

5 david bohm 2311

6 Montorsi 2271

7 LuukRamaker 2117

8 Pitakaas 1846

9 MatthijsGr00t 1788

10 otherfool 1478

11 Outsiders 884

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Ah, één van mijn kleine subdoeltjes voor de pool in elk geval gehaald; al m'n renners (inclusief SW dus...) hebben nu punten gehaald, terwijl m'n kluns nog op een fraaie 0 staat.

Zuur voor hen die Scarponi hadden, was in principe een uitstekende klunskeuze.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Mijn SW (Cam Meyer) was er redelijk snel klaar mee... Mijn kluns deed het iets te goed (Kiserlovski).. Verder alleen Goydoy, Colbrelli en Hoogerland (oeps) geen punten... Hoogerland was gewoon een blunder. Dacht nog dat ik Battaglin had, maar die heb ik bij Scorito en niet op Sportpools.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Pakt uw toeters en bellen uit de kast, Girini, heft den klaroen of stof desnoods nog eens de vuvuzela af, spring op de tafel en doe een dansje, en juich vervolgens met Renaat mee: Tutto Pazzi per Pirazzi! Het Italiaanse bommetje pakte alweer de derde zege voor het nietige Bardiani in een etappe waarin het peloton de batistradi liet lopen en een rustdag nam. Uiteraard waren er ook de nodige MoMePazzi die het vertrouwen in de sympathieke Latijn hadden uitgesproken; lucdecoster deed daar nog eens nummer twee Wellens bij en deklasseerde op deze manier de rest van de kopgroep:

1 lucdecoster 45

2 Paap 25

. Justus18 25

. VivaLaHop 25

. Pitakaas 25

6 Sir Tinus 20

. De Willies 20

. De Jantjes 20

9 McSavah 18

10 geke bouwman 16

Wederom een scorende McSavah derhalve; de Maglia Rosa van de MoMeSubLiga staat inmiddels op 7 te shinen in het overall klassement en neemt een kleine maar significante bonus op Finisterra:

1 McSavah 775

2 Finisterra 751

3 eRCee 699

4 VivaLaHop 651

5 LuukRamaker 644

6 Pitakaas 634

7 david bohm 603

8 Sir Tinus 558

9 Paap 553

10 Timmy 552

De SubLiga staat nog altijd op een knappe vijfde plek, chapeau derhalve voor de top 5 kenners hierboven aangeduid. De Jantjes zullen ook morgen de Maglia Nera om de ranke schouders moeten torsen met 267 puntjes. Over morgen gesproken: het profiel van de etappe is me even ontschoten maar er schijnt wederom geklommen te moeten worden, dat zal ongetwijfeld spettacolo opleveren. A domani!

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

otherfool schreef:

De SubLiga staat nog altijd op een knappe vijfde plek, chapeau derhalve voor de top 5 kenners hierboven aangeduid.

Jaja, de laatste jaren zijn we bijna een vaste top-10 klant geworden qua subleage, goeie zaak.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Allemaal kenners.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Mooie rit met een strijd op twee fronten en de Colombianen heersen in het hooggebergte. Dondo was al gespot door McSavah in het prille seizoensbegin en hij pakt daarmee al zijn 12e WT zege in onze league. In de strijd om het roze komt hij ook weer wat dichter. Pellizotti haalt broodnodige punten binnen voor otherfool. Morgen een steile klimtijdrit. Benieuwd of Bouhanni de tijdsgrens haalt...

Dagzege etappe 18 Giro:

1. McSavah 103

2. Outsiders 80

3. otherfool 60

Maglia Rosa:

1 Knisper 1218

2 Finisterra 1140

3 McSavah 911

Jaarstand:

1 AHWA 3577

2 Finisterra 3268

3 McSavah 3113

4 Knisper 2502

5 david bohm 2365

6 Montorsi 2309

7 LuukRamaker 2117

8 Pitakaas 1846

9 MatthijsGr00t 1828

10 otherfool 1538

11 Outsiders 964

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Hopen dat Dondo mij zondag nog wat blij kan maken, mijn secret weapon....

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Gracias Dondo. Wel spijtig dat Ulissi ziek is en niet meer verder kon. Die had zeker nog gescoord.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Het is al Colombia wat de klok slaat, Girini; in het algemeen klassement staan ze 1 en 2 en vandaag was het op de Rifugio Panarotta niet anders: Julian Arredondo Moreno won voor Fabio Andres Duarte Arevalo, de laatste mag zich troosten met de gedachte dat hij een nóg mooiere naam heeft. In de MoMeSubLiga had Paap goed bekeken de nodige Zuid-Amerikaanse klimgeiten op te stellen: alleen Finisterra kwam nog dicht aan het wiel van de dagwinnaar:

1 Paap 65

2 Finisterra 60

3 McSavah 49

4 VivaLaHop 48

5 eRCee 45

. II Grillo 45

7 Timmy 37

8 citybird 36

9 El Loco 35

. Justus18 35

10 jeroen dn urste 33

. MatthijsGr00t 33

McSavah leek in het heilige roze even te moeten passen op een paar venijnige stroken maar behield toch voldoende marge op Finisterra, terwijl eRCee op gepaste afstand zijn derde plek verdedigde:

1 McSavah 824

2 Finisterra 796

3 eRCee 744

4 VivaLaHop 699

5 Pitakaas 651

6 LuukRamaker 630

7 david bohm 621

8 Paap 618

9 Timmy 589

10 Justus18 583

De Jantjes doen het met 275 punten en de Maglia Nera terwijl de SubLiga nog altijd indruk maakt met een 4e plek in het algemeen klassement, al is het podium bijna 100 punten ver. Morgen een klimtijdrit waarin we hopen dat Keldermerckx weer wat verdappert, graag a domani!

stinissen (crew films & series)

• 23473 berichten
  • 76983 stemmen

WK voetbalpoule 2014 - wkvoetbalpoule.nl

Mensen die interesse hebben de wk-poule

WK voetbalpoule 2014 - wkvoetbalpoule.nl zoek poule moviemeter met wachtwoord movie

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Ingeschreven!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Erg mooi zo een klimtijdrit op de steile Cima Grappa met een prachtige tweestrijd tussen Quintana en Aru. david bohm pakt z'n 4e ritzege in deze Giro met Aru, Cataldo én Pozzo. Alleen een zware inzinking van Quintana of zondag een valpartij van Viviani én Nizzolo kan Knisper nog van de eindzege in deze Giro houden. Morgen als toetje nog even de Zoncolan!

Etappe 19 Giro:

1. david bohm 145

2. Knisper 100

3. AHWA 90

Maglia Rosa:

1 Knisper 1318

2 Finisterra 1210

3 McSavah 916

Jaarstand:

1 AHWA 3667

2 Finisterra 3338

3 McSavah 3118

4 Knisper 2602

5 david bohm 2510

6 Montorsi 2309

7 LuukRamaker 2117

8 Pitakaas 1846

9 MatthijsGr00t 1838

10 otherfool 1578

11 Outsiders 964

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Als Rolland en Majka morgen weer goed rijden, weet ik misschien toch nog de koppositie te behouden na de Giro. Zou een opsteker zijn.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Die koppositie behoud je sowieso wel. Heb alleen nog maar Uran en Bouhanni, die elk 1 kans hebben.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Die Rolland doet het irritant goed, had ik niet verwacht. Veel losse flodders van hem gezien in de voorbereidende koersen, maar die hebben blijkbaar toch hun vruchten afgeworpen. En dan ook nog een cadeautje paar dagen geleden.

Justus18

• 696 berichten
  • 79 stemmen

Ik heb Rolland als kluns, maar die kluns ben ik dus zelf.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

De puntjes op de ï, Gïrïnï, voor Nairo Quintana die als een roze zuurstok de Cima Grappa op danste en duidelijk maakte dat hij en hij alleen deze Giro op zijn naam gaat schrijven. Achter hem en de revelatie Aru kon men menig renner horen kraken, en hoe zit dat in de MoMeSubLiga? Awel, deze sympathieke groep van kenners kent haar eigen Quintana in de persoon van McSavah, die de berg werkelijk op sprintte en zeker 3 eerder gestarte kenners onderweg opraapte:

1 McSavah 87

2 Paap 77

3 eRCee 73

. Montorsi 73

. II Grillo 73

6 lucdecoster 71

. Pitakaas 71

8 De Willies 66

9 Teunnis 64

10 david bohm 63

. jeroen dn urste 63

Met dit zoveelste straffe staaltje van de MoMeSubLigaKoploper lijkt de Giro daarmee beslist: de voorsprong op Finisterra werd uitgediept tot 60 punten en een snelle blik op de truipunten doet vermoeden dat McSavah nog slechts door een extreme hongerklop of een positieve plas kan worden afgestopt:

1 McSavah 911

2 Finisterra 851

3 eRCee 817

4 VivaLaHop 756

5 Pitakaas 722

6 Paap 695

7 david bohm 684

8 LuukRamaker 673

9 Timmy 651

10 II Grillo 641

De SubLiga vinden we net als gisteren op 4, de achterstand op het podium is nog 54 punten. De Jantjes behoudt ondertussen de Maglia Nera, al zit met een blik op de truipunten alhier ook team AHWA in nauwe schoentjes. Morgen het Beest genaamd de Zoncolan, graag a domani!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

De maglia nera zou terecht zijn. Heb het maken van m'n selectie duidelijk afgeraffeld, en niet gedacht dat Evans nog om de prijzen mee zou doen.

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

otherfool schreef:

De puntjes op de ï, Gïrïnï, voor Nairo Quintana die als een roze zuurstok de Cima Grappa op danste

Heh. Kan iemand de renners ook duidelijk maken dat een volledige outfit in z'n felle kleur oerlelijk staat? Gewoon je normale koersbroek en helm aanhouden staat echt veel beter (en ik heb totaal niks met kleding/mode, kan je nagaan).

Met dit zoveelste straffe staaltje van de MoMeSubLigaKoploper lijkt de Giro daarmee beslist: de voorsprong op Finisterra werd uitgediept tot 60 punten en een snelle blik op de truipunten doet vermoeden dat McSavah nog slechts door een extreme hongerklop of een positieve plas kan worden afgestopt:

Ho ho, vergeet de SW niet...

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

eRCee trekt met Tim Wellens als sw inderdaad alsnog de koppositie naar zich toe. Kon ik daar maar Battaglin als sw tegenover zetten

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

eRCee schreef:

Ho ho, vergeet de SW niet...

Inderdaad, dat was ik door mijn eigen falende en al lang afgestapte SW vergeten

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

McSavah schreef:

eRCee trekt met Tim Wellens als sw inderdaad alsnog de koppositie naar zich toe. Kon ik daar maar Battaglin als sw tegenover zetten

Potver, hoe weet je dat? Heb inderdaad Timmetje Wellens, die goed zou kunnen zijn voor een punt of 100, maar dat hangt een beetje van morgen af. Denk niet dat het genoeg zal zijn voor de winst overigens. Gat is al te groot, daarnaast heb jij morgen nog Pozzovivo en zondag Bouhanni en Mezgec om het verschil te vergroten.

Maar theoretisch kan het nog... (hup Niemiec! Hup Wellens! Hup Battaglin!)

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Hmmm. ik had verwacht eRCee nog wel in te halen, maar dat wordt lastig dan. McSavah haal ik op zeker niet meer in. Of Pozzo moet nog zieker worden.

Toch een tegenvaller dat Bouhanni vol blijft houden.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Mijn SW heeft gisteren zijn eerste punten gescoord! Toppertje.

Daar had Bataglin moeten staan natuurlijk. Begrijp niet waarom ik voor die andere ben gegaan. Was echt een hele grote gok, al kan hij wel iets. Wellens is een goeie, maar zoveel punten zeker niet verwacht op voorhand.

Ben eigenlijk toch wel tevreden van mijn team. Behalve Purito was een misser, NIemiec idem en de SW is een flop. Matthews scoort eigenlijk ook iets te weinig (al was Swift nog minder blijkbaar). Zonder val zou die ook wel dik boven de 100 uitgekomen zijn. Nu mis ik Bouhanni natuurlijk, die onverwacht het einde haalt... De combi Ferrari+Ulissi was een erg geslaagde voor 2 punten. Al heb ik lang getwijfeld over die twee.. En de kluns bleek erg goed, al was hij de laatste winnaar op de Zoncolan, dus wie weet...

Benieuwd wie mij aflost na 2 overwinningen in de Giro. Helaas gaat de Tour en Vuelta meestal iets minder...

eRCee

• 13447 berichten
  • 1980 stemmen

Ah, Sebastian Henao is dus je SW. Je rook door die naam natuurlijk bergen punten. Hij maakt trouwens wel een goede indruk verder.

Ik sta verder nog steeds achter de keus voor Rodriguez, dit soort dingen kan je natuurlijk niet voorzien. Niemiec wel een misser, verder heb ik ook Bouhanni wat onderschat na z'n presteren in de Giro vorig jaar. Daarnaast heb ik dezelfde topkluns als Finisterra; één keer zat hij in een kopgroep van 26 man, keurig 25e geworden. Een kluns die geen punten pakt geeft bijna net zoveel voldoening als een nulpunter met meer dan 50 punten.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

Nope, toch niet Henao. Nog minder punten zelfs... Al scoort hij vandaag opnieuw!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Zoidl dus.

Mijn enige renner zonder punten werd vandaag van zijn fiets geduwd, maar scoort toch netjes 18 puntjes.

Niemiec blijkt achteraf - samen met Rodriguez - mijn slechtste keuze te zijn geweest.

Ik ga net podium halen. Sorry Finisterra

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4711 stemmen

De Zoncolan blijft een beest van een col maar de rit viel toch wat tegen. De spanning voor de ritwinst ging dan ook nog eens verloren door een idioot in het publiek... Rogers wint en de Outsiders mogen dus voor de 2e keer vieren. otherfool zag Pelli opnieuw scoren vanuit de vlucht en sluipt stilletjes dichterbij. Knisper pakt quasi zeker de eindwinst in de Giro met meer dan 100 punten voorsprong voorlopig. Wellicht zet hij morgen nog even de puntjes op de 'i' in de slotsprint!

Etappe 20 Girp;

1. Outsiders 100

2. otherfool 80

3. LuukRamaker 60

Maglia Rosa:

1 Knisper 1337

2 Finisterra 1213

3 McSavah 916

Jaarstand:

1 AHWA 3667

2 Finisterra 3341

3 McSavah 3118

4 Knisper 2621

5 david bohm 2555

6 Montorsi 2310

7 LuukRamaker 2177

8 Pitakaas 1846

9 MatthijsGr00t 1838

10 otherfool 1658

11 Outsiders 1064

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Finisterra schreef:

otherfool zag Pelli opnieuw scoren vanuit de vlucht en sluipt stilletjes dichterbij.

Proef ik daar een lichtelijke vorm van bijtend cynisme?

Waar is Visconti trouwens, samen met Pelli de renner die ik specifiek voor de Giro had geselecteerd...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.