- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Met welke mobiel loop jij op zak?
Met welke mobiel loop jij op zak?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nog een klein jaartje geduld, maar dit wordt absolutely zeker mijn volgende!

cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Ik baal er van dat het nog zo lang duurt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2070 stemmen
Hee, dat ziet eruit als iets van Apple!
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Laat eerste andere kopers maar de foutjes er uit vissen, ik ben niet zo'n early adapter
.
davidov
-
- 3466 berichten
- 2166 stemmen
Precies, dat ding zal in het begin nog vol met kinderziektes zitten.
Tevens vind ik de achterkant eigenlijk vrij lelijk. Geen wonder dat er op de officiele site alleen maar plaatjes van de voorkant te vinden zijn.
Tevens moet ik nog maar zien hoe de aansluiting zal zijn op de NL markt...als in: welke providers het ding verkopen (er vanuit gaande dat het net als in amerika alleen in combinatie met abbo kan)
Och, ik heb toch net een SE K800i dus ik wacht nog wel 2 jaartjes 
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
met kerstmis was ik hem gestolen, jij misschien? 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Doosje was van Nokia, met bijhorende uitleg en ongeopend
Bovendien heb ik deze in Italië gekregen. Of zou mijn vader naar Nederland gevlogen zijn om een gsm te stelen en hem dan, als nieuwe gsm, aan mij cadeau geven ?

X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Je kunt nooit weten, het was in Belgie dat trouwens al stukken dichter ligt bij Italie dan Nederlands. Kheb trouwens al een nieuwe 'oude'.
No hard feelings 
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
![]()
Ben blij dat ik hem over 2 maandjes kwijt ben (abbo loopt af). Ze bellen me thuis maar
Iemand nog interesse in deze Nokia?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2070 stemmen
lijkt wel op een alien-Tamagotschi...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nog een klein jaartje geduld, maar dit wordt absolutely zeker mijn volgende!
Het was weer een leuk keynote avondje gisteren
wat een ongelofelijk geil apparaat weer, benieuwd wat dat hier moet gaan kosten.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Het was weer een leuk keynote avondje gisteren
wat een ongelofelijk geil apparaat weer, benieuwd wat dat hier moet gaan kosten.
Richtprijs in de VS. 500 à 600 uit een niet al te betrouwbare bron
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat is inclusief een duur abonnement wat er nog bij komt, benieuwd hoe dat hier zal gaan.
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3296 stemmen
Zal hier dan ook wel flink wat centen gaan kosten, aangezien de providers de subsidies voor toestellen flink gaan verlagen.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1821 stemmen
een siemens A60, heb ik al 4 jaar ofzo, lol?

jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen

LG k800, Chocolate. Ook verkrijgbaar in wit en wijnrood
Gratis bij een 15 euro-bundel van Tele2 voor 2 jaar
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8555 stemmen
een siemens A60, heb ik al 4 jaar ofzo, lol?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zal hier dan ook wel flink wat centen gaan kosten, aangezien de providers de subsidies voor toestellen flink gaan verlagen.
Waarom ze die koppelverkoop in Nederland niet verbieden, dat begrijp ik niet.
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3296 stemmen
In principe is er niks mis mee. Klanten krijgen een gratis GSM en de operators hun centen. Daarnaast is het ook mogelijk om een (veel goedkoper) abonnement te nemen zonder toestel. Men weet dus dat er goedkoper gebeld kán worden. Alleen is de verleiding van een gratis mobieltje voor veel mensen te groot. Het grote nadeel is alleen dat er veel mee gefraudeerd wordt.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Precies, die sim-only abonnementen zijn perfect.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Na er een keer mee in het zwembad gesprongen te zijn, hij meerdere malen is meegewassen en minstens 3 keer per week op de grond kletterde heeft mijn Postbank-mobiel (Siemens MC60) het toch begeven.
Dus heb ik die van mijn moeder maar gepakt
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
In principe is er niks mis mee.
Alles mis mee. Is zelfs Europees verboden. De Europese wetgeving zegt hierover:
Er is sprake van koppelverkoop, wanneer de leverancier de verkoop van een bepaald product afhankelijk stelt van de koop van een ander, onderscheiden product van de leverancier of van iemand die door de leverancier is aangewezen. Het eerste product wordt het "koppelende" product genoemd, en het tweede product het "gekoppelde" product. Wanneer de gekoppelde verkoop niet objectief gerechtvaardigd wordt door de aard van de producten of door het handelsgebruik, kan een dergelijke praktijk een misbruik van een machtspositie zijn. Vanuit mededingingsoogpunt kan een dergelijke overeenkomst, waarbij de verkoop van een bepaald product afhankelijk wordt gesteld van de koop van een ander, onderscheiden product, de mededingingsregels schenden.
Bron: europa.eu
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Maar in dit geval is er dus geen koppelverkoop.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maar in dit geval is er dus geen koppelverkoop.
Het is in België ook verboden als koppelverkoop, net op dezelfde wet als eerder beschreven.
Het ligt gewoon aan het feit dat je de twee produkten samen moet kopen.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Maar dat is hier dus niet zo. Je kunt ook kiezen voor een abonnement zonder telefoon, en andersom.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maar dat is hier dus niet zo. Je kunt ook kiezen voor een abonnement zonder telefoon, en andersom.
Akkoord, maar de produkten moeten geleverd worden aan dezelfde prijs apart als samen. En dat is niet het geval.
Je betaald nu bijvoorbeeld voor produkt A 25 euro en voor produkt B 50 euro, samen 75 euro.
Maar als je ze samen koopt betaal je voor A & B samen slechts 60 euro. En dat mag helemaal niet, dat is koppelverkoop.