- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Belgen
De meest irritante bekende Belgen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Andrea Croonenberghs en die speelt trouwens al 3 seizoen ofzo niet meer mee in Flikken.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Andrea Croonenberghs en die speelt trouwens al 3 seizoen ofzo niet meer mee in Flikken.
Dat kan kloppen, maar ze doet nog wel (af en toe) programma aankondigingen en ze is uiteraard een bv.
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
ja doe bedoel. ik dat is de reden waarom ik nooit naar flikken kijk
Existentialist
-
- 13 berichten
- 1 stemmen
Regi pinxten van Milc Inc. Dikke nek en een dikke muil..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor de Nederlanders misschien onbekend, maar voor de Vlamingen des te meer.
Bert Anciaux, alias Beireken de Bleiter en ieder jaar winnaar van de prestigieuze trofee "De Gouden Pamper".

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vond het geweldig dat Rob Vanhoudenhover slaagde in het laten blijten van Anciaux in de 12 werken van Vanhandenhoven.
Politiekers 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Voor de Nederlanders misschien onbekend, maar voor de Vlamingen des te meer.
Bert Anciaux, alias Beireken de Bleiter en ieder jaar winnaar van de prestigieuze trofee "De Gouden Pamper".
(afbeelding)
Hij verschijnt altijd wel voor het een en ander op de Belgische tv. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hij verschijnt altijd wel voor het een en ander op de Belgische tv. 
Juist. Hij was al enkele maanden aan het roepen en tieren dat de Belgen de Olympische Spelen moesten boycotten, dat de mensenrechten er schandalig waren, enz..., enz... Maar wie hebben we daar de laatste tien dagen permanent in beeld gezien? Inderdaad, Bert den Bleiter. Ik haat echt zo'n hypocriete mensen die zich trachten mee te wentelen in het succes van anderen, in dit geval sportmensen. 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Dewinter van het Vlaams Belang en Sandrine (Idool)
katie morosky
-
- 1003 berichten
- 804 stemmen
Sandrine? Hoezo? Naar mijn weten een van de weinige personen waar je moeilijk iets tegen kan hebben. Kan ze misschien iets te goed zingen naar jouw zin? Overigens ken ik haar verdere televisiewerk niet. Dewinter is inderdaad voluit irritant. Ging voor de zoveelste maal grandioos de mist in met z'n uitspraak dat de Duitsers moesten winnen van de Turken zodat Europa kon zegevieren. Echt een Qué?-uitspraak zoals we van hem ondertussen al gewend zijn. Turkije wil Europa koloniseren, jaja. Tot zover politics op MovieMeter. 
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Dewinter van het Vlaams Belang en Sandrine (Idool)
Sandrine is nochtans een goeie zangeres. Dewinter is natuurlijk een speciaal geval.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Natalia ( wat een boerin)
Phaedra Hoste
Regi (milk inc)
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Natalia kan nochtans goed zingen. Ik weet niet of ze uit een boerendorp komt ?
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ze komt regelmatig in de winkel waar ik werk. Ze praat als een man en als ze voor de spiegel haar dansmoves doet kijk ik maar een andere kant op.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ze praat als een man en als ze voor de spiegel haar dansmoves doet kijk ik maar een andere kant op.

Waar werk je dan Linn, als je bv's van dat formaat over de vloer krijgt?
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Bij Morgan de toi een kleding boetiek op de meir antwerpen
Jambers is ook al eens geweest met zijn vrouw.
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Jambers is ook al eens geweest met zijn vrouw.
Ja bij ons ook eens, voor een potje yoghurt en een banaan
.
Friday the 13 th
-
- 2558 berichten
- 2023 stemmen
Jessy (zangeres), SOS Piet, die ene van Big Brother die dat gamen en gunk tv presenteert op tmf, Ignace Crombé, Bart Peeters, Hans Otten, Bart Vandenbosse....
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
- Heel de cast van FC De Kampioenen (behalve Jaak Van Assche)
- Filip Dewinter en Jean-Marie Dedecker: twee incompetente, opportunistische malloten
- Die Jelle van Spring
- Bart Peeters en Marcel Vantilt hebben ook hun beste tijd gehad. Moeilijk om een programma op één op te zetten zonder dat ze erin komen.
- Geert Hoste
- Goedele Liekens
- Erik Van Looy
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Geert Hoste - he's supposed to be funny?
de hele affaire "Ignace Crombé" - misschien een mooie storyline voor die overdramatische films op Vijftv 
de Pfaffs - hypocrieten
de Planckaerts - bosjesmannen
Goedele Liekens - zelfs een eigen tijdschrift *zucht*
...
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Tom Boonen
Haha, inderdaad, zeker nu hij geen meter vooruit schijnt te komen. Eigenlijk vooral sinds z'n tweede cocaïne-geval werkt hij zwaar op de zenuwen.
Andere irritante Belgen:
- Dat vet arrogant wijf van een Anne-Marie Lizin
- Bert Anciaux, wat een oetlul, komt geen zinnig woord uit.
- Jacky Mathijssen, wannabe-Mourinho zonder de resultaten echter, maar wel de grote bek opzetten.
- heel de Pfaff kliek, IQ te samen net geen 100 (behalve Sammeke Goris, wat een vent!)
- Bart Peeters: kan niet normaal spreken, niet normaal bewegen, kortom kan niet normaal doen. Word altijd zeeziek als ik naar hem kijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik zie Goedeleke Liekens hier nogal vaak voorbij komen. Daar begrijp ik helemaal niets van. Ik vind het een sympathieke dame met een mooie stem. Dat ze er ook nog leuk uitziet is meegenomen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Met het drukke gedoe van Bart Peeters heb ik helemaal niets. Als ik dan toch een Belg moet noemen kies is voor hem.
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Laura Lynn & Betty van Big Brother
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Betty van Big Brother
Leeft dat mens zelfs nog. 
nummervlinder
-
- 1463 berichten
- 365 stemmen
Leeft dat mens zelfs nog.
Jep, laatst was ze te zien in Villa Vanthilt, met heuse plannen om een hotel te openen samen met haar, opvallend rijke, man
.
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Is haar kortstondige zangcarrière als "Biba Binoche" dan al reeds overgewaaid?