menu

Overig / Algemeen / De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:
Ebenezer Scrooge schreef:
Yvon Jaspers.

Een schande voor Brabant die vrouw.

Ik heb eens kort in brabant gewoond. ik vind yvon eerder exemplarisch

Haha, eigenlijk wel hè..

Bakema NL schreef:
(quote)

Die kerel komt niet heel veel verder dan de geijkte top40 zooi.....en je dan als kennisbank der muziek laten presenteren.....hahaha, wat een kwast, er is zo ongelooflijk veel meer dan dat.

Eens dat ie op teevee veel top40 zaken doet. Oneens voor het overige. In zijn boeken onderzoekt hij toch het een en ander. Bakermat van de blues etc.

https://www.debezigebij.nl/auteurs/leo-blokhuis/

Irritante acteurs:
1. Halina Reijn
2. Daan Schuurmans

1. Ze heeft het gewoon net niet al is ze best mooi.

2. Bal. Weinig variatie in rollen. Overal klinkt de korpsbal in door. Reden om verder te zappen.

Om toch ook wat positiefs te noemen:
Cees Geel, Hadewych Minis, Renee van ‘t Hof, Jan Bijvoet.

Leave Yvon alone! Is toch een lief meiske, mensen...

kos
Is inderdaad een lief meiske, al kijk ik die onzinprogramma's van haar nooit.

Er zijn nogal veel van die irritante lui. Lil Kleine en Sylvana Simons heb ik z.s.m. weggezapt 't weekend. Ik kan daar echt niet naar kijken.

Iemand afgelopen vrijdag Marc-Marie Huijbregts gezien bij DWDD?. Ik ook niet, zo diep zat hij er in bij Sylvana.

Bij hem zap ik gelijk weg, ik kan hem niet uitstaan.

Bij Sylvana heb ik altijd de indruk dat ze dood gaat als alle racisme uit de wereld geholpen is. Een beetje zoals een plant doodgaat als je het geen water geeft.

om racisme nou te vergelijken met water gaat wat ver.
eerder met gif of zo.

Fillumon
Sylvana was en is 1 van de meest irritante vrouwelijke personen die op TV is. Schijnheilige muts.(over Sinterklaas gesproken )

mikey schreef:
om racisme nou te vergelijken met water gaat wat ver.
eerder met gif of zo.

Dan klopt de vergelijking met de plant weer niet en daar ging het me nou om.

Nicholas schreef:
Iemand afgelopen vrijdag Marc-Marie Huijbregts gezien bij DWDD?. Ik ook niet, zo diep zat hij er in bij Sylvana.
Haha, ja vandaar dat ik er over begon. Wat een verschrikkelijke ergernis en dan die Marc-Marie erbij, erg treurig.

RuudC schreef:
Dan klopt de vergelijking met de plant weer niet en daar ging het me nou om.
Klopt

Philip Frericks: per seizoen wordt het erger: die onnatuurlijk opgewonden stemverheffingen. Hoogst irritant!

Dogie_Hogan schreef:
Philip Frericks: per seizoen wordt het erger: die onnatuurlijk opgewonden stemverheffingen. Hoogst irritant!

Ik dacht dat ik de enige was. Dat die man een carrière heeft opgebouwd door te doen waar hij vreselijk irritant in is (al doen meer mensen dat).

- Britt Dekker
- Marc-Marie Huijbregts

Shadowed schreef:
- Britt Dekker
- Marc-Marie Huijbregts

Ik vind Britt Dekker niet al te snugger over komen en ze maakt totaal oninteressante tv, maar het lijkt me een heel erg aardig en lief meisje. Ook oprecht, waar ik de meeste BN-ers hartstikke fake vind. Ik vind haar totaal niet irritant.

Marc-Marie is wel vervelend ja.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Ik vind Britt Dekker niet al te snugger over komen en ze maakt totaal oninteressante tv, maar het lijkt me een heel erg aardig en lief meisje. Ook oprecht, waar ik de meeste BN-ers hartstikke fake vind. Ik vind haar totaal niet irritant.

Marc-Marie is wel vervelend ja.

Dat is hem ook. Ik denk dat ze juist dom doet voor meer media aandacht.

Shadowed schreef:
(quote)

Dat is hem ook. Ik denk dat ze juist dom doet voor meer media aandacht.

Aangezien ze geloof ik paardenvlogster is verwacht ik niet dat ze acteert dat ze een niet al te snugger figuur is. Al die vloggers zijn wat simpel. Ik heb haar nog wel eens bij DWDD zien zitten. Waar iedereen heel interessant deed was zij gewoon down to earth. Misschien dat haar opmerking wat simpel en soms tikje dommig waren, maar ze was wel zichzelf. Nee, niks mis met haar. Alleen heb ik niks met haar werk.

Over een kam scheren gesproken...

Ik geloof ook wel dat ze grotendeels een rol speelt, maar vind wel dat ze het goed doet.

Als ik aan iemand een hekel heb is het Jandino Asporaat wel, en toen ik gisteren VI keek viel ik om van verbazing dat hij het Voetbalgala mocht presenteren. Ik had toch niet gekeken, maar toen ik vanochtend hoorde dat er ophef was over zijn speech heb ik de 6 minuten durende speech van hem toch maar even bekeken.

Deze speech is het meest tenenkrommende moment uit de geschiedenis van de Nederlandse televisie. Werkelijk waar, het is gewoon erg.. Je moeder dit, je moeder dat..

Je kunt van Johan Derksen en z'n uitspraken vinden wat je wil, maar hij zei gisteren niks raars: Jandino heeft niks met voetbal en ik vind hem totaal niet grappig (iets andere bewoording, maar de kern), en hij vindt het nodig een 'Je moeder-speech' te houden..

Verschrikkelijk. Boycot deze man aub op tv. En het liefst: boycot hem helemaal.

Emma Wortelboer.

Wat een nietszeggend, talentloos niemendalletje. Met dat irritant streberige 'ik wil erbij horen' gedrag van haar telkens. En dan die hysterisch overdreven reactie van haar op het songfestival. Om Johan Derksen te quoten: 'Als die klaarkomt breekt ze door de geluidsbarrière.'

Gast
geplaatst: vandaag om 10:54 uur

geplaatst: vandaag om 10:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.