- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik kan het niet helpen, maar telkens er zo'n 'oudje' gaat, doet het dubbel zoveel pijn (bij mij dan toch)... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Prinses Juliana overleden.
Prinses Juliana, de vorige koningin van Nederland en moeder van Beatrix, is zaterdag om tien voor zes in de ochtend op 94-jarige leeftijd op Paleis Soestdijk overleden. Dat heeft de Nederlandse Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.

Zeer spijtig. Een prinses die eens een grote koningin was... 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Net iets van gezien op Nederland 2. Leek me wel een grappig iemand. Niet zo'n stijve hark als Beatrix en Willem Alexander. Maar ja, ze heeft een mooie leeftijd bereikt dus echt treurig kan ik er niet om zijn.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Bovendien was het de laatste jaren niet best.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Nee, ze leefde eigenlijk niet meer, maar ineens hebben we interessante TV (ze kunnen het dus wel) met mooie historische beelden en verhalen.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen
maar ineens hebben we interessante TV (ze kunnen het dus wel) met mooie historische beelden en verhalen.
Maar geen herhaling van de kwalifikatie van Formule 1
, dat moet weer wijken voor dingen die nu ook al 40 andere zenders wordt uitgezonden.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Formule 1,? Kijk je toch Milaan- San Remo op de Belg 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen
Formule 1,? Kijk je toch Milaan- San Remo op de Belg 
Blabla en voetbal, dacht het niet, moet ik eerst 4 keer dood gaan, maar blabla is toch nog blij, F1 kwali wordt toch nog uitgezonden. 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik dacht dat het aan mijn tv lag. Ineens is heel Nederland verplicht aan het rouwen.
Zelfs Discovery Channel is onveilig.
Zit ik rustig koffiedrinkend te kijken hoe een gnoe vol in zijn pens gegrepen wordt door een krokodil...verschijnt ineens een foto van Juliana in beeld. Schakel ik naar NL2 zit daar Jan Pronk te vertellen dat telkens als hij van Soestdijk terugkeerde hij zich helemaal leeggezogen voelde.
Ze was inderdaad niet helemaal in orde de laatste jaren.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Blabla en voetbal, dacht het niet, moet ik eerst 4 keer dood gaan, maar blabla is toch nog blij, F1 kwali wordt toch nog uitgezonden. 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5242 stemmen
Wielrennen blabla, Wielrennen.
Blabla heeft na F1 wenig verstand van sport 
Maar, genoeg off topic geluld, past hier niet echt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Hey jongens hebben jullie het gezien, Juliana is dood ! Zo, kunnen we nu weer andere programma's gaan uitzenden godmejaar 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Weet iemand trouwens of die caberet show nog wordt uitgezonden?
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Hey jongens hebben jullie het gezien, Juliana is dood ! Zo, kunnen we nu weer andere programma's gaan uitzenden godmejaar 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen

Hij heeft wel een beetje gelijk vind ik.Al was het nu niet zo erg gesteld als toen met Pr. Claus,dat ging echt te ver.
Ze moeten gewoon 1 zender hebben die hiervoor de uitzendingen doett bijv. Ned1,2 of 3.Maar niet alle zenders.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Weer één van de laatste uit de 'oude' generatie verdwenen... 

jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Gaat de laatste tijd erg hard met de oudere generatie.Om de haverklap staat er hier wel weer èen.Ik moet zeggen dat ik de meeste niet ken,maar blijkbaar hadden ze toch veel invloed in de filmwereld destijds.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Gaat de laatste tijd er hard met de oudere generatie.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn oma zei altijd: de meeste mensen verdwijnen met het botten en het vallen van de bladeren. In het begin van de lente en het einde van de herfst dus. Er zit veel waarheid in... 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen

Hoe bedoel je dit?
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Hij heeft wel een beetje gelijk vind ik.Al was het nu niet zo erg gesteld als toen met Pr. Claus,dat ging echt te ver.
Ze moeten gewoon 1 zender hebben die hiervoor de uitzendingen doett bijv. Ned1,2 of 3.Maar niet alle zenders.
Idd, ik word er ook spuugzat van! Alsof iedereen er op zit te wachten om de hele dag dat gezeur aan zijn kop te horen. En dan vind ik het helemaal belachelijk dat je dan ook nog 1 minuut stilte moet houden (Bij mij op school iig).
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hoe bedoel je dit?
Ouderen gaan nou eenmaal sneller dood dan jongeren... t'is toch allemaal niet zo verwonderlijk.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Zo bedoelde ik het ook niet.Meer in de vorm van zo hoor je niks en dan "ineens" gaan ze in rap tempo.
Dacht dat dat wel duidelijk werd uit mijn berichtje.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
En dan vind ik het helemaal belachelijk dat je dan ook nog 1 minuut stilte moet houden (Bij mij op school iig).
Je vindt het belachelijk dat je een minuut stilte moet houden om stil te staan bij de dood van een VOORMALIGE KONINGIN VAN NEDERLAND?! Oke, dat het hele nieuws er mee dicht is geplamuurd hangt me ook de keel uit, maar het fatsoen om een minuut stilte in acht te nemen is toch nog wel op te brengen? Je klinkt nu alsof het een door RTL Nieuws gesponsorde minuut stilte is, of zo.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Zo bedoelde ik het ook niet.Meer in de vorm van zo hoor je niks en dan "ineens" gaan ze in rap tempo.
Dacht dat dat wel duidelijk werd uit mijn berichtje.
Dat werd ook duidelijk in je berichtje en dát was dus hetgene dat ik onzin vind. Er gaan altijd oudere mensen dood, bekenden personen of niet. Elke maand vertrekt er wel een aantal grootheden, logisch toch?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Je vindt het belachelijk dat je een minuut stilte moet houden om stil te staan bij de dood van een VOORMALIGE KONINGIN VAN NEDERLAND?!
Vind ik ook onzin hoor. Maar misschien komt dat ook omdat ik vind dat ze dat hele nutteloze koningshuis moeten afschaffen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.