- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Vorig jaar (of was het nog dit jaar?) is de hele Swiebertje-serie nog op DVD uitgebracht.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3278 stemmen
Niet echt iets wat ik zou gaan kijken. Ik heb natuurlijk wel van Swiebertje gehoord maar ik heb t nog nooit gezien en dus zou ik ook niet weten dat er een burgemeester in zit. Joop Doderer ken ik dan weer wel, maar dat is Hans Teeuwen's schuld
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23433 berichten
- 76917 stemmen
Vorig jaar (of was het nog dit jaar?) is de hele Swiebertje-serie nog op DVD uitgebracht.
Nee hoor de afleveringen op DVD zijn van de serie uit een latere periode. De serie liep al in 1955 en waren in zwart-wit 
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Maar die afleveringen zijn toch verloren gegaan?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Die oude wel ja, zoals zoveel uit die tijd.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Maar alle overlevende afleveringen zijn nu verkrijgbaar op DVD?
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Gisteren is filmcomponist Michael Kamen overleden (oa. van X-Men en Die Hard).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Inderdaad een groot componist... 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
x-men en die hard ja, maar zijn beste werk is mijn insziens de soundtrack van Band of Brothers. Een waar meesterwerk is dat.
55 jaar slechts, veel te jong..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Brrrr, ik kom er gevaarlijk dicht bij... 
lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Gisteren is filmcomponist Michael Kamen overleden (oa. van X-Men en Die Hard).
Damn! Schreef een hele mooie score voor What Dreams May Come en de "lieve" muziek voor Jack. Band of Brothers muziek was ook fenomenaal!

streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Ook Jonathan Brandis is overleden. Hij speelde in Neverending Story II, Ladybugs, de serie Seaquest DSV, etc. Hij was 27.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Auto-ongeluk? Overdosis? Hoe is 't gebeurd?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Gevonden op Internet:
The FACTS are that he committed suicide by hanging himself. His friends found him at his apartment on the 12 November 2003.
Echt heel jammer. Hij speelde in It en in Neverending Story II echt heel goed. Enkele weken geleden stierf ook nog een akteur uit It. 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Trieste zaak, het was nog zo'n jonge kerel ...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Trieste zaak, het was nog zo'n jonge kerel ...
Ik vind het echt zo jammer dat zo'n iemand aan zulke gevolgen sterft. De dood van Klaus Wenneman en Charles Bronson vond ik echt vreselijk, maar zo'n jonge kerel... De volgende keer dat ik 'It' ga kijken, heb ik weer die rotgedachte dat 'Stuttering Bill' dood is in het echt. 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Gisteren is filmcomponist Michael Kamen overleden
de man achter de muziek van o.a de Die Hard trilogie, Lethal Weapon films en The Last Boyscout.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
]bioscoopzaal schreef:[/b]
Trieste zaak, het was nog zo'n jonge kerel ...[/quote]
Als je eens nagaat zijn er nogal vele van die 'ex-kindsterretjes' die slecht terecht komen. De roem niet kunnen dragen? Geen succes meer als volwassene? Raar maar waar... 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
de man achter de muziek van o.a de Die Hard trilogie, Lethal Weapon films en The Last Boyscout.
Een componist die naar mijn mening teveel aandacht kreeg voor zijn werk voor de die hard films. En dat terwijl die scores op zich geen eens zo goed waren. Dingen als X-Men, Band Of Brothers, What Dreams May Come en Mr. Holland's Opus zijn het vernoemen waard.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
LOS ANGELES, California (AP) -- Kellie Waymire, whose frequent appearances on such shows as "Six Feet Under," "Friends" and "Ally McBeal" made her a familiar face to television fans, has died at age 36, apparently of a previously undetected medical condition.

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Daar raak ik altijd een beetje depri van... 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
apparently of a previously undetected medical condition.
Inderdaad erg jong, en de doodsoorzaak vind ik ook wel een beetje griezelig.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen

op 65-jarige leeftijd is Roda JC voorzitter Theo Pickee overleden, hij leed al geruime tijd aan kanker.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Idd een triest bericht.
Maar heb me nogal geërgerd aan het radio 3 nieuws.
Eerste uur netjes vertellen dat hij overleden is en op t laatst even meedelen dat de wedstrijd van vrijdag niet doorgaat.
Dan een uur later:
Ajax hoeft as vrijdag niet te spelen tegen Roda JC. Dit ivm het overlijden van de voorzitter van Roda.
Dit vond ik echt schandalig. 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
acteur en regiseur David Hemmings is overleden, hij stierf aan een hartaanval. hij werd 62 jaar.
hij regiseerde o.a afleveringen van The A - Team en Raven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.