- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
moviemike
-
- 1309 berichten
- 5762 stemmen
De dood van Sean Connery en Ward Verrijcken bezorgen, in deze eenzame coronatijden, een vreemde, extra droefheid aan dit
Allerheiligenweekend.
R.I.P.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
In Memoriam Geoffrey Palmer (93)
Een fijne en veelzijdige Engelse acteur, die ik heel graag zag acteren.
Vooral de razend populaire sitcom "As Time Goes By" (1992-2005) waarin hij samen met Judi Dench speelde zal mij in warme herinnering blijven.
(diverse keren opnieuw bekeken, en op DVD in huis)
Een indrukwekkende staat van dienst >
https://www.imdb.com/name/nm0658244/]Geoffrey Palmer - IMDb
Met Judi Dench in de TV serie As Time Goes By
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2286 stemmen
Voor mij vooral de dokter uit die aflevering van Fawlty Towers! I am a doctor and I want my sausages!
I Want My Sausages! | Fawlty Towers | BBC Comedy Greats - YouTube
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
R.I.P Geoffrey Palmer
Hier met Penelope Keith in de serie Executive Stress. Nederlandse titel: Twee Banen op een Kussen.
http://pic100.picturetrail.com/VOL292/2053176/24817104/414484952.jpg
Fisico
-
- 10039 berichten
- 5398 stemmen
Ook Elsa Raven (91) is overleden. Bekend uit Back of the future, maar ook uit deze erg pakkende wereldbekende scène
https://img.huffingtonpost.com/asset/5fa3e3272400000a1f9ae0ed.jpeg?ops=scalefit_630_noupscale
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Haarlemse blueszanger Oscar Benton (71) overleden | Haarlems Weekblad
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Bob Van Staeyen van de Antwerpse Strangers is overleden. De groep was een Antwerps monument dat met Antwaarpe zowat het anthem van de stad zong. Bob heeft ook een tijd geacteerd in enkele luchtige series als de Strangorianen en Benidorm en een klein rolletje in Zone Stad. Al zal de muziek vooral bijblijven.
TheBunk
-
- 746 berichten
- 3093 stemmen
Soumitra Chatterjee, bekend van o.a. Satyajit Ray's The World of Apu en Charulata, overleden na corona-ziekbed
Soumitra Chatterjee, Indian acting legend, dies from Covid complications - CNN - edition.cnn.com
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
In Memoriam Lutgart Simoens, Belgische radiocoryfee met een pracht van een warme stem, die je nooit meer vergat wanneer je die een keer gehoord had.
Bijgenaamd "De Engel van Vlaanderen".
Die naam had ze merkwaardig genoeg te danken aan een Nederlands radioprogramma waaraan ze eind jaren zeventig regelmatig meewerkte: "De Avondspits", gepresenteerd door Frits Spits, die haar die naam toebedeelde.
beavis
-
- 6627 berichten
- 14782 stemmen
John Sessions
Fernando Solanas
RIP
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
In memoriam Corry van Gorp (78) Actrice-zangeres
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
RIP Corry van Gorp
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
RIP Corrie van Gorp Leek me een tof wijffie!
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ah wat jammer zeg. Meeste voetballers heb ik niets mee, maar Maradonna heb/had ik een zwak voor. Of hij nou aan de coke was, hands maakte of een fenomenale dribbel bezegelde met een goal, altijd werd ik wel blij van hem.
RIP.
moviemike
-
- 1309 berichten
- 5762 stemmen
R.I.P. Corrie van Gorp
R.I.P. Maradona
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Maradona
Wij hadden vroeger zo'n VHS tape met de beste momenten uit de voetbalgeschiedenis en daar was Maradona integraal deel van. Zo jong ook.. Geen gezonde levensstijl natuurlijk maar na alle positieve berichten van de afgelopen weken en dagen had ik het niet zien aankomen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Jeetje, daar schrik ik toch wel even van.
Afgelopen zomer zag ik nog de prachtige documentaire Diego Maradona (2019)
Maradona trivia:
Diego Maradona probeert rookworst te scoren in HEMA Mierlo | NOS
Michiel Romeyn - Diego Maradona over Bep van Mokum | Facebook
VI 16-05-11 - Gijp heeft grote lol om Maradona die voorbijganger door de benen speelt - YouTube
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een waanzinnige speler zeg. Niet normaal.
Jammer genoeg door alle roem en aandacht wel zo gek als een deur geworden. Maar wat een persoon. Hij zal gemist worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jeetje, daar schrik ik toch wel even van.
Afgelopen zomer zag ik nog de prachtige documentaire Diego Maradona (2019)
(embed)
Prachtige docu ja. Je krijgt medelijden met hem als je zag hoe hij werd geleefd.
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
In Memoriam Corrie van Gorp
Ik hou altijd een zwak voor pure fysieke comedy (slapstick). Daar wordt wel eens neerbuigend op gekeken, maar het is de meest pure en ook moeilijkste vorm van komedie die er is. Je moet er echt aanleg voor hebben. Corrie van Gorp is in Nederland één van de grootste die dit vak beheerste. Van Duin moest er nog wel eens moeite voor doen, maar zij was zelf al zo. Als je als komiek zelf een soort rekwisiet wordt, (met je laten gooien enz.) dan ben je gewoon een slapstick koningin.
depri83
-
- 6802 berichten
- 1490 stemmen
Gracias Dios, por el futbol, por Maradona.
Maradona gol del secolo mondiali '86 Argentina-Inghilterra - YouTube
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
De goal die nooit had mogen vallen omdat Pluisje al met een rode kaart op zak in de kleedkamer had moeten zitten...
Maar over de doden niets dan goeds, want het was toch een begaafd voetballer en een markant mens.
R.I.P. Maradona
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
R.I.P. Daria Nicolodi. Heeft met o.a Deep Red, Inferno, Tenebrae, Phenomena en Opera een indrukwekkende filmography.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Zangeres en cabaretière Liselore Gerritsen overleden | NOS
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
R.I.P. Darth Vader.
Darth Vader-acteur Dave Prowse op 85-jarige leeftijd overleden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.