menu

Overig / Algemeen / R.I.P.

zoeken in:
kos
geplaatst:
Dan veel liever:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=zbb8HLGVvZQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
RIP Lynn Shelton

geplaatst:
RIP Geno Silva, mede bekend door 'Scarface'.

606
geplaatst:
martijn011 schreef:
RIP Geno Silva, mede bekend door 'Scarface'.
Misschien wel de meest gehate man van de film, gezien het eindslot.

geplaatst:
Michel Piccoli

Eerlijk gezegd een onbekende naam voor mij, tot ik las dat hij in La Grande Bouffe speelde. Die film is mij ook nog onbekend, maar ligt hier al jaren op de plank. De meneer is dus in alle stilte gestorven op mijn boekenplank, waar niet eens boeken op lagen, maar dvd's.
Een oneerlijk einde.

geplaatst:
RIP Michel Piccoli
Blijft mijn favoriete acteur, onvervangbaar.

geplaatst:
Piccoli Ik heb er meer van gezien dan ik dacht (al kan ik me bijvoorbeeld zijn rol in La Grande Bouffe niet herinneren, vind ik op zich niet erg) maar toch wel erg fijn in films zoals La Chamade. Ik wist zelfs niet dat hij nog leefde hoewel hij blijkbaar nog tot recent actief was. Hij heeft het als regisseur ook een aantal keer geprobeerd, maar die films zijn amper bekeken hier.

geplaatst:
beavis schreef:
RIP Lynn Shelton

Marc Maron interviews Lynn Shelton. Met als inleiding een Marc die met een gebroken hart praat over zijn geliefde. Heavy stuff, maar wel mooi.

geplaatst:
Samen met Romy Schneider op de fiets zie ik er zelfs tof uit. Haha.
RIP mister Piccoli !

geplaatst:
Als ik de naam Michel Piccoli hoor, dan denk ik onmiddellijk aan La Grande Bouffe waarin hij tijdens het pianospelen al scheten latend op het balkon aan zijn einde kwam. Ja, heel wat afgelachen in die film.

R.I.P. Michel Piccoli

geplaatst:
R.I.P. Michel Piccoli, een vaste waarde in Franse en Italiaanse films van de jaren 70, altijd betrouwbaar, altijd goed in onorthodoxe keuzes. Een absolute grootheid.

geplaatst:
R.I.P. Michel Piccoli

Fijn acteur en in vele films een opvallende aanwezigheid. Gek genoeg komt de pulpfilm 'Le prix du danger' nu het eerst in mij op nu ik aan hem denk!

geplaatst:
In Memoriam Michel Piccoli

https://www.youtube.com/watch?v=QP0h2l4BPIo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
Obituary: Ravi Zacharias
It was the culmination of a remarkable transformation set in motion when Zacharias, recovering in a Delhi hospital from a suicide attempt at age 17, was read the words of Jesus recorded in the Bible by the apostle John: “Because I live, you will also live.” In response, Zacharias surrendered his life to Christ and offered up a prayer that if he emerged from the hospital, he would leave no stone unturned in his pursuit of truth. Once Zacharias found the truth of the gospel, his passion for sharing it burned bright until the very end. Even as he returned home from the hospital in Texas, where he had been undergoing chemotherapy, Zacharias was sharing the hope of Jesus to the three nurses who tucked him into his transport.
Totaal onverwachts vernam ik vandaag dat Ravi Zacharias op 74 jarige leeftijd is overleden. Een mens waar ik diep respect voor had en waar we met zijn allen nog veel van kan leren. Het komt harder aan dan ik dacht.

Voor Ravi!

geplaatst:
In Memoriam Mori Kanté

https://www.youtube.com/watch?v=cIUD1Z3pU1g

https://www.youtube.com/watch?v=S9lG7pXux6k

Ik mis hem.

Malick schreef:
Ik mis hem.

Is God dood? Ik dacht dat die al dood was.

Ravi Zacharias is vorige week overleden.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:07 uur

geplaatst: vandaag om 13:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.