• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.983 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.992 gebruikers
  • 9.371.086 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

W.V.

• 845 berichten
  • 476 stemmen

Graaf Machine schreef:

Tweekamp, kwis voor middelbare scholieren. Presenteerde hij samen met Judith Bosch. Goh, wat heb ik dat vaak gezien. Judith Bosch en Dick Passchier... een tweeëiige tweeling in mijn televisiegeheugen. Dat die man nog leefde...

RIP Dick !

Even een quizvraagje dan, wie heeft in die show als een soort voice over op een umpire stoel gezeten????

Meneer Passchier rust zacht.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

W.V. schreef:

(quote)

Even een quizvraagje dan, wie heeft in die show als een soort voice over op een umpire stoel gezeten????

Meneer Passchier rust zacht.

Voor zover ik weet was dat Erica Terpstra, maar misschien in andere seizoenen een ander.

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2187 stemmen

R.I.P. Tom Petty

Groot artiest!!!

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

RIP Dick Passchier (nostalgie ten top)

R.I.P. Tom Petty (veel te jong)

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Tom Petty

Voor het eerst leren kennen via de Johnny Cash cover van I Won't Back Down en niet lang daarna Full Moon Fever aangeschaft. Misschien wel één van de beste platen ever (Zombie Zoo!) en dan verder gegaan naar Wildflower, Damn the Torpedoes en recent nog Hypnotic Eye.

Fuck, hier ben ik toch echt even niet goed van

W.V.

• 845 berichten
  • 476 stemmen

Jij bent dus ook van mijn generatie, je hebt namelijk helemaal gelijk, volgens mij was zij de enige, maar dat weet ik niet zeker.

Voor zover ik weet was dat Erica Terpstra, maar misschien in andere seizoenen een ander.

W.V.

• 845 berichten
  • 476 stemmen

Tom Petty, misschien niet de bekendste, maar wel degelijk een rocklegende, veel te vroeg.

RIP

TheBunk

• 746 berichten
  • 3093 stemmen

Eberhard vd Laan RIP

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Rust zacht van der Laan

W.V.

• 845 berichten
  • 476 stemmen

De beste MP die ons land nooit had, rust in vrede Excellentie van der Laan.

beavis

• 6627 berichten
  • 14782 stemmen

R.I.P. Anne Wiazemsky

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Oh jeej wat triest, de 2de moviemeter persoon al

Alleen hij was al lang niet meer actief zag ik

Rust zacht

nakada

• 2203 berichten
  • 1666 stemmen

En ook zo vreselijk jong !

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

In Memoriam Wim Castermans (tolpol)

Roger Thornhill

• 6011 berichten
  • 2445 stemmen

Ach, Jean Rochefort, altijd een betrouwbare verschijning met een lach, een traan en een snor, en in ieder geval al onsterfelijk dankzij Un éléphant ça trompe énormément en Nous irons tous au paradis. R.I.P. Jean Rochefort 1930-2017.

http://www.ina.fr/var/ogpv3/storage/images/contenus-editoriaux/articles-editoriaux/jean-rochefort/24013-2-fre-FR/jean-rochefort_620x349.jpg

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

Umberto Lenzi is dood, zal nooit vergeten hoe hij in 2012 helemaal doorflipte in Brussel.

Morto Umberto Lenzi: il regista e sceneggiatore aveva 86 anni - cinematographe.it

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Waar reageerde die Lenzi dan op?

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

Ramon K schreef:

Waar reageerde die Lenzi dan op?

"The experience of meeting Umberto Lenzi [a legendary Italian genre director – NR] was less positive. He called me every foul name under the sun because we accidentally screened the American copy of his film. The whole cinema could hear him screaming and after the tirade, I was drenched in saliva. He had only arrived in Brussels two hours earlier."

Offscreen film festival celebrates tenth birthday | BRUZZ

Prachtig om mee te maken natuurlijk!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Weer een legende minder

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Lenzi

RIP

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Ombudsman/Consumentenman/Vakantieman Frits Bom is overleden. Voor de jongeren waarschijnlijk niet bekend, voor de filmwereld niet belangrijk, maar voor de televisiekijkers van de 70-er en 80-er jaren een icoon. Verbazend dat hij pas 73 was.

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

RIP vakantieman

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

RIP Frits Bom, wel jong eigenlijk.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Filmdiva Danielle Darrieux (100) overleden | AD.nl

De Franse actrice Danielle Darrieux is op honderdjarige leeftijd overleden in haar woonplaats Bois-le-Roi, melden Franse media. Ze gold als een ware filmdiva die al in 1931, toen ze veertien jaar oud was, haar filmdebuut maakte in de rolprent Le Bal.

Darrieux speelde in meer dan honderd films. In 1934 speelde ze in Mauvaise Graine, het debuut van de later beroemd geworden regisseur Billy Wilder. Ze trouwde in 1935 met een andere regisseur, Henri Decoin. Die moedigde haar aan naar Hollywood te trekken. In de Verenigde Staten speelde ze met onder anderen Douglas Fairbanks jr,, Jane Powell, James Mason en als laatste met Richard Burton. In 1953 keerde Darrieux terug naar Frankrijk, waar ze de tegenspeelster werd van Charles Boyer.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

In Memoriam Danielle Darrieux

https://ibb.co/koJNrR

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Jemig, bijltjesdag vandaag

RIP Umberto Lenzi

RIP Danielle Darrieux

Zolang je nog over mensen praat - leven ze voort. Toevallig vorige maand nog met een user van alhier over Lenzi (en Lizzani en Pietrangeli) gesproken....

Trouwens, ook Frits Bom heeft een entry op imdb...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.