- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
W.V.
-
- 845 berichten
- 476 stemmen
Tweekamp, kwis voor middelbare scholieren. Presenteerde hij samen met Judith Bosch. Goh, wat heb ik dat vaak gezien. Judith Bosch en Dick Passchier... een tweeëiige tweeling in mijn televisiegeheugen. Dat die man nog leefde...
RIP Dick !
Even een quizvraagje dan, wie heeft in die show als een soort voice over op een umpire stoel gezeten????
Meneer Passchier rust zacht.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Even een quizvraagje dan, wie heeft in die show als een soort voice over op een umpire stoel gezeten????
Meneer Passchier rust zacht.
Voor zover ik weet was dat Erica Terpstra, maar misschien in andere seizoenen een ander.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
RIP Dick Passchier (nostalgie ten top)
R.I.P. Tom Petty (veel te jong)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Tom Petty
Voor het eerst leren kennen via de Johnny Cash cover van I Won't Back Down en niet lang daarna Full Moon Fever aangeschaft. Misschien wel één van de beste platen ever (Zombie Zoo!) en dan verder gegaan naar Wildflower, Damn the Torpedoes en recent nog Hypnotic Eye.
Fuck, hier ben ik toch echt even niet goed van
W.V.
-
- 845 berichten
- 476 stemmen
Jij bent dus ook van mijn generatie, je hebt namelijk helemaal gelijk, volgens mij was zij de enige, maar dat weet ik niet zeker.
Voor zover ik weet was dat Erica Terpstra, maar misschien in andere seizoenen een ander.
W.V.
-
- 845 berichten
- 476 stemmen
Tom Petty, misschien niet de bekendste, maar wel degelijk een rocklegende, veel te vroeg.
RIP
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
R.I.P. Anne Wiazemsky
Anne Wiazemsky, French writer, actress and Godard muse, dies at 70 - france24.com
W.V.
-
- 845 berichten
- 476 stemmen
De beste MP die ons land nooit had, rust in vrede Excellentie van der Laan.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
MovieMeters tolpol is overleden: I.M. Wim Castermans - schokkendnieuws.nl
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Oh jeej wat triest, de 2de moviemeter persoon al
Alleen hij was al lang niet meer actief zag ik
Rust zacht
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6011 berichten
- 2445 stemmen
Ach, Jean Rochefort, altijd een betrouwbare verschijning met een lach, een traan en een snor, en in ieder geval al onsterfelijk dankzij Un éléphant ça trompe énormément en Nous irons tous au paradis. R.I.P. Jean Rochefort 1930-2017.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Umberto Lenzi is dood, zal nooit vergeten hoe hij in 2012 helemaal doorflipte in Brussel.
Morto Umberto Lenzi: il regista e sceneggiatore aveva 86 anni - cinematographe.it
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Waar reageerde die Lenzi dan op?
"The experience of meeting Umberto Lenzi [a legendary Italian genre director – NR] was less positive. He called me every foul name under the sun because we accidentally screened the American copy of his film. The whole cinema could hear him screaming and after the tirade, I was drenched in saliva. He had only arrived in Brussels two hours earlier."
Offscreen film festival celebrates tenth birthday | BRUZZ
Prachtig om mee te maken natuurlijk!
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ombudsman/Consumentenman/Vakantieman Frits Bom is overleden. Voor de jongeren waarschijnlijk niet bekend, voor de filmwereld niet belangrijk, maar voor de televisiekijkers van de 70-er en 80-er jaren een icoon. Verbazend dat hij pas 73 was.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Filmdiva Danielle Darrieux (100) overleden | AD.nl
Darrieux speelde in meer dan honderd films. In 1934 speelde ze in Mauvaise Graine, het debuut van de later beroemd geworden regisseur Billy Wilder. Ze trouwde in 1935 met een andere regisseur, Henri Decoin. Die moedigde haar aan naar Hollywood te trekken. In de Verenigde Staten speelde ze met onder anderen Douglas Fairbanks jr,, Jane Powell, James Mason en als laatste met Richard Burton. In 1953 keerde Darrieux terug naar Frankrijk, waar ze de tegenspeelster werd van Charles Boyer.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
In Memoriam Danielle Darrieux
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Jemig, bijltjesdag vandaag
RIP Umberto Lenzi
RIP Danielle Darrieux
Zolang je nog over mensen praat - leven ze voort. Toevallig vorige maand nog met een user van alhier over Lenzi (en Lizzani en Pietrangeli) gesproken....
Trouwens, ook Frits Bom heeft een entry op imdb...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.