- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8284 stemmen
Potver!
In Memoriam David Bowie.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Verdomme, erg triest. Eén van m'n grote muziekhelden. R.I.P. David Bowie.
Ik zet Lady Grinning Soul zo even op, m'n favoriete Bowie plaat.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Eén van mijn favoriete artiesten is niet meer. Erg jammer. Vanochtend in de auto mijn favoriete Bowie album "The Man who Sold the World" opgezet.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Een held minder. Erg onverwacht, ondanks zijn ziekte. Heb veel van zijn cd´s. Zal er de komende tijd geregeld eentje uit de kast trekken.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 berichten
- 76937 stemmen
R.I.P. David Bowie.
Rickyman
-
- 1282 berichten
- 2724 stemmen
Nou, wat een schokkend nieuws, Mijn favoriete artiest, wat triest.
CD maar opgezet met Wild is the wind, één van z'n mooiste nummers ook.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Mijn favoriet:
I want to live krijgt nu wel een heel andere dimensie.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
R.I.P. D B.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Verdomme, lag bijna te janken in de auto toen ik het nieuws hoorde. Heel de dag al Bowie albums aan het luisteren. Onverwacht en droef nieuws, zoveel is zeker.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1679 stemmen
RIP David Bowie
Een groot verlies.
Helaas gaan we dit de komende jaren nog heel vaak meemaken. De eerste generaties rockhelden die het tot hier gehaald hebben gaan het nu toch afleggen tegen vadertje tijd.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 berichten
- 5450 stemmen
Zondag zat ik nog op een vinylbeurs en was er blij met 2 platen van David Bowie. Niet evident, omdat zo'n naam de prijs altijd omhoog duwt. Ondanks z'n leeftijd en gezondheid blijft het toch een grote verrassing. R.I.P. Bowie!
thunderball
-
- 5882 berichten
- 1414 stemmen
Ik schrok me zojuist kapot toen ik het las toen ik net thuis kwam, dacht/hoopte even nog dat het een wansmakelijke grap was, maar helaas .....het is waar.
Hij was dus al een tijd heel erg ziek en komt ie toch nog met een wereldplaat aan zetten. Ongelooflijk!
Ik ga meteen een cd op zetten.
R.I.P. David.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8159 stemmen
R.I.P. David Bowie. Zeer triest nieuws dit. Eigenzinnige man met net zo eigenzinnige muziek. Jammer dat hij van ons heen gegaan is.
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1576 stemmen
Iggy Pop:
"David’s friendship was the light of my life. I never met such a brilliant person. He was the best there is."
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
RIP David Bowie
Een schok voor iedereen, denk ik. Hij behoort tot de allergrootsten. Ik herinner mij zijn beste liedjes : Heroes, China Girl en natuurlijk Let's Dance
Basto
-
- 11954 berichten
- 7412 stemmen
Ziggy is Stardust. Goede reis, major Tom!
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Moest direct denken aan Christiane F. Ook al is hij slechts een minimaal onderdeel van de film.
R.I.P.
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
R.I.P. David Bowie. Ik hoorde het vanmorgen op de radio in de auto. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik een groot kenner van zijn oeuvre ben, maar ik begon sinds kort wel meer naar hem te luisteren. Nummers als Space Oddity, Let's Dance, Rebel Rebel en zijn samenwerking met Queen (Under Pressure) hoor ik erg graag. Ook luisterde ik afgelopen kerstperiode meermaals naar zijn versie van Little Drummer Boy (met Bing Crosby) en zag ik een stuk van één van zijn concerten op nieuwjaarsnacht voorbijkomen. Een man met een erg mooie stem en een stage presence waar je u tegen zegt.
Maarten0402
-
- 803 berichten
- 533 stemmen
R.I.P. David Bowie!
Moet aan de David Lynch films denken: Twin Peaks: Fire Walk With Me en zoals Freud hierboven heeft gepost I'm Deranged die als soundtrack voor Lost Highway werd gebruikt.
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Wat is Rebel Rebel een prachtige plaat zeg...
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
Twee grote legendes overleden de afgelopen tijd. Voor mij was Lemmy Kilmister erg schokkend. Ook R.I.P. Bowie, al kende ik alleen het nummer Let's Dance.
Brix
-
- 19680 berichten
- 5118 stemmen
In Memoriam Ruth Leuwerik (echte familienaam Leeuwerik!) (91)
Duitse actrice die vooral in de jaren '50 behoorde tot de beste en populairste actrices van Duitsland.
Bekend om haar sterke vrouwenrollen.
In 1954 kreeg zij de Duitse filmprijs voor beste actrice, en in 1978 nog een speciale prijs voor bijzondere verdiensten voor de Duitse Cinema.
Veel populariteit vergaarde zij o.a. ook in de rol van Maria von Trapp, in de (kaskraker)films over de muzikale familie Trapp (ook bekend uit The Sound of Music)
http://i68.tinypic.com/28it56d.jpg
http://i65.tinypic.com/2my85kh.jpg
http://i66.tinypic.com/io3cit.jpg
Met Peter van Eyck in "Ein Alibi zerbricht"
3 2 1 cut
-
- 1066 berichten
- 98 stemmen
Alan Rickman overleden ? Mijn favoriete Snape ????
Acteur Alan Rickman (69) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
http://seveninchesofyourtime.com/wp-content/uploads/2014/03/rickman.jpg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.