• 12.336 nieuwsartikelen
  • 166.291 films
  • 10.741 series
  • 30.960 seizoenen
  • 624.057 acteurs
  • 195.128 gebruikers
  • 9.113.579 stemmen

Software om filmstukjes te knippen

zoeken in:

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

weet iemand een goed programma om stukjes uit filmen te knippen, het moet wel gratis zijn, of in trial mode ofzo.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Kijk eens rond op download.com of tucows.com, daar vind je vast wel iets wat je kunt gebruiken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zou even op vcdhelper.com kijken, veel van de software op dat gebied is gratis (TMPGenc bijvoorbeeld).

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

thx

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

euhm op vcdhelper.com vind ik alleen tools om naar dvd enzo te zetten maar niets om stukjes te knippen wel iet met ogm maar dit werkt niet, en die TMPenc is waardeloos ofwel zijn er ergens instellingen ofzo maar ik kan alleen de film exporteren naar een ander videoformaat? zijn er geen handige tools?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

vcdhelp.com moet je hebben, niet vcdhelper

hier vind je stap-voor-stap uitleg, afhankelijk van het type bestand

amco

• 197 berichten
  • 2473 stemmen

ja man thx deze tool (virtual dub) is gewoon de max

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.