• 17.013 nieuwsartikelen
  • 181.490 films
  • 12.520 series
  • 34.651 seizoenen
  • 654.253 acteurs
  • 200.214 gebruikers
  • 9.449.746 stemmen
Avatar
 

R.I.P. #2

zoeken in:

avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

rip Tony


avatar van joolstein

joolstein

  • 11186 berichten
  • 9193 stemmen

Oh. Helemaal niet meegekregen vandaag...maar Tony Todd de enige echte ‘Candyman’ RIP


avatar van mister blonde

mister blonde

  • 12737 berichten
  • 5919 stemmen

Heerlijke badguy die Tony Todd. Zo iemand met een mooie markante kop, die elke filmliefhebber zonder twijfel kent en stiekem tientallen films van heeft gezien als je gaat tellen.


avatar van John Milton

John Milton

  • 24329 berichten
  • 13499 stemmen

Ik leerde Todd kennen door zijn memorabele rol in The Rock, die ik zeker 15 keer zag in die jaren. Eerst op video en daarna op DVD. Wat had ik hekel aan zijn karakter, deed hij echt uitstekend.

Rip, man.


avatar van ghostman

ghostman

  • 5749 berichten
  • 5 stemmen

RIP 'Candyman' Tony Todd

Candyman (1992) is een meesterwerk !


avatar van thunderball

thunderball

  • 5957 berichten
  • 1425 stemmen

That was one cool guy!

RIP Tony Todd.


avatar van Roger Thornhill

Roger Thornhill

  • 6201 berichten
  • 2549 stemmen

John Milton schreef:

Ik leerde Todd kennen door zijn memorabele rol in The Rock, die ik zeker 15 keer zag in die jaren. Eerst op video en daarna op DVD. Wat had ik hekel aan zijn karakter, deed hij echt uitstekend.

Ja inderdaad, zijn nauw verholen minachting voor de weifelende Ed Harris, zó goed gespeeld dat ik me niet kon voorstellen dat Tony Todd in werkelijkheid wèl een aardig iemand zou kunnen zijn. Geweldig.




avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

Jos Lammertink. Niet heel bekende maar toch redelijk succesvolle coureur. Bij mij vooral bekend vanwege de jaren '80 waarin ik elk nieuwsfeit over wielrennen verslond.

r.i.p.


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

Vandaag is ook Breyten Breytenbach overleden. Een zeer bekend Zuid Afrikaans dichter en activist. De naam ken ik al heel lang, en ik dacht echt dat dat kwam doordat hij eens de Nobelprijs voor Literatuur gewonnen had. Maar dat blijkt niet eens zo te zijn. Dan is het toch waarschijnlijk zijn activisme geweest waaraan hij in de jaren '80 zijn bekendheid aan verkreeg.

Mooie naam natuurlijk, en mooie leeftijd ook.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

The Naked Gun-maker Jim Abrahams (80) overleden

Dit was nou iemand die mijn leven echt leuker heeft gemaakt. Heb zijn films zo vaak gezien en zoveel ermee gelachen.

Airplane en The Naked Gun kan ik elk jaar wel kijken en dan blijven ze nog steeds vreselijk grappig.


avatar van Ajax&Filmfreak

Ajax&Filmfreak

  • 3397 berichten
  • 3768 stemmen

R.I.P. Eva Hermans-Kroot


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

Rip jim


avatar van Stephan

Stephan

  • 7911 berichten
  • 1392 stemmen

Mark Withers (Stranger Things) overleden (77)

Bron



avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

  • 22565 berichten
  • 5229 stemmen

Wolfgang Becker. Kleine regisseur met een grote arthousehit die in mijn begintijd hier een beetje een hype was op moviemeter. Ik wordt er bijna nostalgisch van.


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen




avatar van Ajax&Filmfreak

Ajax&Filmfreak

  • 3397 berichten
  • 3768 stemmen

John Milton schreef:

Ik leerde Todd kennen door zijn memorabele rol in The Rock, die ik zeker 15 keer zag in die jaren. Eerst op video en daarna op DVD. Wat had ik hekel aan zijn karakter, deed hij echt uitstekend.

(embed)

Rip, man.

Ik zie dit nu pas. Tonyy Todd komt hier bij mij vaak voorbij als ik deze scene quote, als ik zit te wachten op geld. Bij mij en mijn omgeving heeft Tony dus het eeuwige leven. RIP Tony Todd


avatar van John Milton

John Milton

  • 24329 berichten
  • 13499 stemmen

Hebben jullie dat ook als je wilt dat iemand sleutels aanrijkt?, Ajax&Filmfreak ? Ik moet me altijd inhouden, het lonkt zo vreselijk om te citeren. Maar omdat mensen er zo vreemd van opkijken, vraag ik het toch maar normaal....


avatar van Ajax&Filmfreak

Ajax&Filmfreak

  • 3397 berichten
  • 3768 stemmen

Ik citeer wel vaker uit flims, maar deze heb ik het niet bij.


avatar van starbright boy

starbright boy (moderator films)

  • 22565 berichten
  • 5229 stemmen

Olivia Hussey is overleden. Juliet uit de 1968--verfilming van Romeo & Juliet. Dat zou altijd haar bekendste rol blijven. Al zat ze ook in de klassieke vroege slasher Black Christmas en in de eerste It-verfilming.

DPG Media Privacy Gate - nu.nl


avatar van John Milton

John Milton

  • 24329 berichten
  • 13499 stemmen

Ach jeetje. Dat is niet heel oud, die zag ik nog niet direct aankomen. Ik zag haar voor het eerst als Audra in It, maar ze maakte als Juliet echt indruk.... Black Christmas was ook een leuke rol. Heel verfijnde mimiek, vond ik. En wat een koppie.

https://people.com/thmb/Rmbt8CDgUMNMr7yuqjN0xdKYzd0=/1500x0/filters:no_upscale():max_bytes(150000):strip_icc():focal(704x9:706x11)/Romeo-and-Juliet-Stars-Sue-Paramount-Pictures-for-Sexual-Exploitation-010322-fb411fef1dc74d628c96ddacef7375a0.jpg



avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

rip Olivia


avatar van Stephan

Stephan

  • 7911 berichten
  • 1392 stemmen

Jimmy Carter (100) overleden.

Eén van de meest onderschatte presidenten van Amerika.

https://cdn.nos.nl/image/2024/12/29/1174330/1024x576a.jpg

Bron


avatar van John Milton

John Milton

  • 24329 berichten
  • 13499 stemmen

Ik zit net wat door zijn bio te neuzen. There's a lot to like, inderdaad.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.