- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P. #2
R.I.P. #2
Slater (crew films & series)
-
- 1346 berichten
- 8970 stemmen
joolstein
-
- 10831 berichten
- 8916 stemmen
Oh. Helemaal niet meegekregen vandaag...maar Tony Todd de enige echte ‘Candyman’ RIP
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
Heerlijke badguy die Tony Todd. Zo iemand met een mooie markante kop, die elke filmliefhebber zonder twijfel kent en stiekem tientallen films van heeft gezien als je gaat tellen.
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Ik leerde Todd kennen door zijn memorabele rol in The Rock, die ik zeker 15 keer zag in die jaren. Eerst op video en daarna op DVD. Wat had ik hekel aan zijn karakter, deed hij echt uitstekend.
Rip, man.
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
RIP 'Candyman' Tony Todd
Candyman (1992) is een meesterwerk !
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
That was one cool guy!
RIP Tony Todd.
Roger Thornhill
-
- 6012 berichten
- 2446 stemmen
Ik leerde Todd kennen door zijn memorabele rol in The Rock, die ik zeker 15 keer zag in die jaren. Eerst op video en daarna op DVD. Wat had ik hekel aan zijn karakter, deed hij echt uitstekend.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Jos Lammertink. Niet heel bekende maar toch redelijk succesvolle coureur. Bij mij vooral bekend vanwege de jaren '80 waarin ik elk nieuwsfeit over wielrennen verslond.
r.i.p.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Vandaag is ook Breyten Breytenbach overleden. Een zeer bekend Zuid Afrikaans dichter en activist. De naam ken ik al heel lang, en ik dacht echt dat dat kwam doordat hij eens de Nobelprijs voor Literatuur gewonnen had. Maar dat blijkt niet eens zo te zijn. Dan is het toch waarschijnlijk zijn activisme geweest waaraan hij in de jaren '80 zijn bekendheid aan verkreeg.
Mooie naam natuurlijk, en mooie leeftijd ook.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
The Naked Gun-maker Jim Abrahams (80) overleden
Dit was nou iemand die mijn leven echt leuker heeft gemaakt. Heb zijn films zo vaak gezien en zoveel ermee gelachen.
Airplane en The Naked Gun kan ik elk jaar wel kijken en dan blijven ze nog steeds vreselijk grappig.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Mark Withers (Stranger Things) overleden (77)
ZAP!
-
- 5455 berichten
- 3622 stemmen
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5072 stemmen
Wolfgang Becker. Kleine regisseur met een grote arthousehit die in mijn begintijd hier een beetje een hype was op moviemeter. Ik wordt er bijna nostalgisch van.
ZAP!
-
- 5455 berichten
- 3622 stemmen
ZAP!
-
- 5455 berichten
- 3622 stemmen
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
(embed)
Rip, man.
Ik zie dit nu pas. Tonyy Todd komt hier bij mij vaak voorbij als ik deze scene quote, als ik zit te wachten op geld. Bij mij en mijn omgeving heeft Tony dus het eeuwige leven. RIP Tony Todd 

John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Hebben jullie dat ook als je wilt dat iemand sleutels aanrijkt?, Ajax&Filmfreak ? Ik moet me altijd inhouden, het lonkt zo vreselijk om te citeren. Maar omdat mensen er zo vreemd van opkijken, vraag ik het toch maar normaal....
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 berichten
- 3729 stemmen
Ik citeer wel vaker uit flims, maar deze heb ik het niet bij.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5072 stemmen
Olivia Hussey is overleden. Juliet uit de 1968--verfilming van Romeo & Juliet. Dat zou altijd haar bekendste rol blijven. Al zat ze ook in de klassieke vroege slasher Black Christmas en in de eerste It-verfilming.
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Ach jeetje. Dat is niet heel oud, die zag ik nog niet direct aankomen. Ik zag haar voor het eerst als Audra in It, maar ze maakte als Juliet echt indruk.... Black Christmas was ook een leuke rol. Heel verfijnde mimiek, vond ik. En wat een koppie.
robertinho
-
- 1512 berichten
- 2936 stemmen
Gabber 'Jantje van Amsterdam' uit docuserie Foute Vrienden overleden - nos.nl
Rust in vrede, Jantje.
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Jimmy Carter (100) overleden.
Eén van de meest onderschatte presidenten van Amerika.
John Milton
-
- 24221 berichten
- 13386 stemmen
Ik zit net wat door zijn bio te neuzen. There's a lot to like, inderdaad.