menu

Overig / Algemeen / Screensavers

zoeken in:
Ik ben op zoek naar een leuke screensaver voor mijn nieuwe PC. Wie kent er nog een leuke?

Schermbeveiligingen kun je ook zelf maken. Ik weet niet of iedere Windows-versie het heeft, maar in XP zit een functie dat je foto's uit een bepaald map telkens langs kan laten gaan; of verschillende manieren, seconden enzovoort.

jester schreef:

Ik ben op zoek naar een leuke screensaver voor mijn nieuwe PC. Wie kent er nog een leuke?

http://fxnetworks.com/shows/originals/the_shield

Ik heb vroeger tientallen screensavers gehad en nooit was ik tevreden. Tot ik op het idee kwam om alle filmposters van de films die ik bezit te kopiëren naar mijn afbeeldingen en die dan te gebruiken als screensaver. Ik heb die nu al een zestal maanden, en ik ben zeker dat ik er nooit meer vanaf wil, iedere 15 seconden een nieuwe filposter...

Matrix screensaver.
Je krijgt een beeldscherm met de lopende letters net als op monitoren in the matrix.
Degene die ik heb is een freeware ding dat ik ooit eens heb gevonden op het net, als je 'm niet kunt vinden pm me even dan kan ik 'm wel mailen.

Ik heb inmiddels een mooie gevonden: voor de liefhebbers van aquaria: Aquarium.
Zeer rustgevend.

Die heb ik ook afgehaald, maar met maar drie visjes van de originele 26 is het wat leeg in het aquarium. Het kost voor de volledige versie 19.95 $...

Eén van de commentaren onder aan de pagina (van de link op ZD Net) geeft een code waarmee je de volledige versie wel kunt gebruiken. Scheelt je weer $ 19,95.

jester schreef:
Eén van de commentaren onder aan de pagina geeft een code waarmee je de volledige versie wel kunt gebruiken. Scheelt je weer $ 19,95.

Gauw kijken dan. Thanks...

Ik heb inmiddels ervaren dat de code na enige tijd opnieuw ingebracht moet worden: bewaren dus!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:39 uur

geplaatst: vandaag om 04:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.