• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.901 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.958 gebruikers
  • 9.370.024 stemmen

Graham Humphreys

zoeken in:

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

We hebben allemaal weleens een illustratie van hem gezien waarschijnlijk, als je tenminste fervent koper bent van releases van Arrow Video of vinyl van Death Waltz. Zijn werk is er deels voor verantwoordelijk dat oude genrefilms een nieuw leven krijgen op blu-ray. Ik heb voor mijn blog wat vragen mogen stellen aan de man achter deze cover-art: Graham Humphreys.

Een exclusief interview met cover artist Graham Humphreys | It's Only a Movie - itsonlyamovie.nl

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Tof interview! Graham Humphreys heeft erg mooi artwork afgeleverd. Zijn cover voor de eerste Nightmare on Elm Street is fantastisch, vind die een heel stuk mooier dan de originele US poster.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ik vind dat eerlijk gezegd ook zijn beste werk. Heeft daarom de eer bovenaan t artikel te mogen staan .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.