- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Jammer dat hij dit maar zelden kan opbrengen. Lullig voor van Gerwen 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Sjongejonge, Barney. Speelde lange tijd subliem tegen van Gerwen. 6-3 voor en dan alsnog de zege verspelen. Knappe comeback van Gerwen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
En het vervolgens weer weggeven. Zo kennen we Barney weer 
Al had ie weinig kans de laatste legs. Korte format ligt hem beter dan MVG/Taylor.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vind je houding richting van Barneveld een beetje flauw worden. Je kan ook zeggen dat hij vrij goed speelde tegen de beste darter ter wereld. Hij is niet zo constant als vroeger mee nee, maar dat is bv Taylor net zo min. Verwacht ook niet dat Van Barneveld de play offs gaat halen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Niet constant spelen is wat anders dan ongemotiveerd. Tegen de mindere goden straalt het er gewoon van af. Hij kan zich alleen opladen tegen de toppers zoals MVG, Phil en Ando. Maar goed, laat hem maar die 4de plaats halen. Laat hem maar strijd tonen. Als ie dat doet, zal ik hem als eerste een compliment geven.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Buitenom zijn ongemotiveerd zijn heeft Barney ook wel een arrogante periode gehad en dan met name in zijn laatste jaren bij de BDO. Hij heeft periodes gehad, dat het nooit aan hem ligt, maar altijd aan iets anders of een ander. Overigens zie ik hem totaal de play-offs niet halen. Lewis en Wright gaat hij niet meer inhalen.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Komende nacht Golden State vs Boston en zondag tegen vs Portland. Als ze deze beide winnen, dan zijn ze de tweede ploeg in de historie met 70 wins in de regular season. Die 70 gaan ze wel halen en ik geloof ook nog steeds, dat ze het record van Chicago afpakken.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Gaat nu toch lastig worden voor Golden State, dit was wel een must win voor ze.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Wat is die F1 kwalificatie toch een gedrocht geworden. De spanning is er volledig uit in de laatste minuten.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Serieus nummer van Sagan, neemt daar na de top van de Pater toch nog afstand van Cancellara & Vanmarcke.
Ik hoop wel dat Canc zich volgende week nog naast Roger De Vlaeminck en Tom Boonen kan hijsen, dat verdient zo'n legende wel wat mij betreft.
Boonen zelf zie ik volgende week niet meer meedoen voor de winst. Fenomenale carrière, maar nu denk ik dat hij beter stilaan plaats maakt voor de nieuwe generatie.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ben doorgaans geen fan van de Ronde, maar eerder van Roubaix of de Omloop: 2 Vlaamse klassiekers met meer spanning.
Al moet ik zeggen dat dit toch een mooie editie is, met een prachtige winnaar.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Heel erg mooie koers!
Voor volgende week lijken Boom en Terpstra geen slechte papieren te hebben. Al hoop ik stiekem gewoon op den Sep. (Of toch nog eens Canc, dat zou ook mooi zijn.)
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Het zal ook volgende week vast weer tussen de Grote Drie gaan. Zou mooi zijn als Spartacus hem zou pakken. Prachtige koers gisteren, manmanman, wat is Petertje toch een Godsgeschenk voor de edele wielersport...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Sterke pot van Wade. Hopelijk speelt hij straks iets minder dodelijk tegen Taylor.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Niets van gezien, maar weer een nederlaag voor Barney dus. Speelt een anonieme PL of darts, zit dit jaar geen glans aan. Alles op het WK maar weer zetten 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Hij kreeg een kans in het begin, pakte die niet, toen kreeg Wade de kans en die pakte hem wel. Viel verder weinig op af te dingen. Niet overdreven goed of slecht van Barney.
Fijne zege van Taylor op Anderson, al was Ando niet in goede doen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Van Gerwen weer met een matig gemiddelde van 117,95. Pff...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vreselijke laatste pot van Taylor en Wade, maar gelukkig wel gewonnen door Phil. Twee belangrijke zeges vandaag. Mooi begin. Bijna zeker van O2 nu.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ernie Els' 7 putts op de eerste hole van de Masters 
Koekoek!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Redelijk bizar inderdaad. Jordan Spieth geeft meteen even een klein statement af trouwens.....
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
En Jason Day verprutst het even op hole 15-17 hole. Van 2e op -5 naar T21 op level par.
GSW nog 3 potten en ze moeten ze allemaal winnen om het record te pakken. Tweemaal tegen Memphis en nog een keer tegen de Spurs. Gaat er om spannen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Spieth is dit jaar nog wat wisselvallig geweest maar als-ie het hier weer flikt dan mogen de recordboekjes weer ter hand worden genomen.
Adam Scott +4, Fowler +8 en Bubba inmiddels ook al +7 na anderhalve ronde. Voorlopig ook opvallend matige scores vandaag.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Contador pakt nog eens uit vandaag door in een klim van 5 km bijna een halve minuut te pakken op Quintana en de rest van het veld helemaal weg te blazen. Vervolgens lekker uitgebold naar de finish om daar de zege in de Ronde van het Baskenland op te rapen. Held.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
otherfool worden de Masters ergens op tv uitgezonden?
Edit: Nevermind. BBC2. Al gevonden.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Spies slaat ze alle kanten op maar is weer aan het putten als een koning...
Kijk het zelf trouwens op Ziggo Sport, vind het commentaar daar erg goed.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Held.

happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
GSW nog 3 potten en ze moeten ze allemaal winnen om het record te pakken. Tweemaal tegen Memphis en nog een keer tegen de Spurs. Gaat er om spannen.
Memphis uit overleefd. Nipt maar een win. Komende nacht een away game tegen San Antonio, als ze die winnen halen ze de 73 wel. Anders gok ik op een evenaring van het Bulls record.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Spies slaat ze alle kanten op maar is weer aan het putten als een koning...
Kijk het zelf trouwens op Ziggo Sport, vind het commentaar daar erg goed.
Al ging het op de 18de nog wel mis. Nu wordt het nog spannend vandaag. Heerlijk rustgevende sport om te volgen, en lekker commentaar op de BBC.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.