- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Had wel een overmacht van Wright verwacht. Zie het alleen wel aankomen dat de pot halverwege om zal draaien omdat Wright dit niet vol kan houden.
Justus18
-
- 742 berichten
- 84 stemmen
Wright heeft dit toernooi het mooiste darts laten zien. Ik hoop dat hij het wel vol houdt. En Aspinall mag best de finale halen.
Finale zal wel Price-Van Gerwen worden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zo goed heeft Wright toch niet gespeeld nog?
Heeft het ook een paar keer erg moeilijk gehad.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Heerlijk giftig potje darts tot nu toe. Wright redelijk solide waar Price het niet heeft maar wel 1-1. Wright tikt Price aan na de 1e set om het er in te wrijven, met als gevolg dat Price in het gezicht van Wright gaat juichen na zijn gewonnen set. Beiden lopen vervolgens weg met een pokerface.
Ja, hier kan ik wel van genieten. Game on!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lekker potje. Price is wel over het algemeen een eikel, doe mij Wright maar door. Wright lijkt wel echt geïrriteerd.
Ga maar zo door.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Lekker potje. Price is wel over het algemeen een eikel, doe mij Wright maar door. Wright lijkt wel echt geïrriteerd.
Ga maar zo door.
Normaal zou ik zeggen dat dit onsportief is van Price, maar deze keer heeft Wright het er wel een beetje zelf naar gemaakt. Echter komt het woord stoppen bij Price niet in het woordenboek voor.
Maar goed, dit zorgt tenminste voor entertainment. Beter dan 2 zoutzakken op het podium die alleen maar gooien.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Tja de schreeuwende idioot of een volwassen vent met een dubieus uiterlijk. MvG is een Nederlander, dat heeft ie nog mee, maar van alle halve finalisten is Aspinall een verademing.
Desalniettemin beloofd dit een vermakelijk potje te worden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Normaal zou ik zeggen dat dit onsportief is van Price, maar deze keer heeft Wright het er wel een beetje zelf naar gemaakt. Echter komt het woord stoppen bij Price niet in het woordenboek voor.
Maar goed, dit zorgt tenminste voor entertainment. Beter dan 2 zoutzakken op het podium die alleen maar gooien.
Ow, ik snap het wel. Kans op een WK finale bereiken moet je zo groot mogelijk maken. Ik vind dit ook wel mooi ja, er zijn al genoeg saaie zoutzakken. Die Litouwer waar van Gerwen gister tegen speelde was helemaal niks. Beetje passie is wel fijner.
Dit wordt een lange avond haha.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tja de schreeuwende idioot of een volwassen vent met een dubieus uiterlijk. MvG is een Nederlander, dat heeft ie nog mee, maar van alle halve finalisten is Aspinall een verademing.
Desalniettemin beloofd dit een vermakelijk potje te worden.
Wright ziet darts als entertainment. Kan ik wel waarderen. Sommigen staan te darten of ze bij een crematie aanwezig zijn.
Justus18
-
- 742 berichten
- 84 stemmen
Zo goed heeft Wright toch niet gespeeld nog?
Mooiste set was die tegen Humphries, waarbij het gezamenlijke gemiddelde boven de 120 lag.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Price mindert wel gelukkig, doet het op zijn normale manier, dus niet meer in het gezicht van Wright. Hij heeft het wel nodig gehad want het ziet er allemaal een stuk beter uit.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Price komt er nu ff totaal niet aan.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Bizar eigenlijk. Dan denk je dat ie erin komt en dan gooit ie weer paar keer helemaal niks. Wel knap met gemiddelde van 12 punten minder 2-2 in sets te staan en maar 1 leg minder hebben gewonnen
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ja hij heeft zijn kansen wel gegrepen, dat is best knap. Zo houd hij zich in de wedstrijd en kan hij toeslaan als Wright zijn standaard dipje krijgt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat zitten die RTL huilebalken toch het hele WK te klagen over dat het publiek soms eens tegen een speler fluit. Laat die mensen lekker. Niks mis mee om af en toe een voorkeur te tonen of iemand vervelend te vinden.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Sowieso is het commentaar bij RTL altijd tenenkrommend. Tijd voor een frisse wind daar. Nieuwlaat heeft tenminste verstand van zaken maar waar ze die Vischschraper vandaan hebben gehaald? Die loopt alleen maar dom te praten en de popie-jopie uit te hangen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Klopt, beetje een vastgeroeste bende. Ook steeds analisten die maar weinig te melden hebben, maar hun loonstrookje wel netjes op komen halen. Te weinig mensen die in dit land met darts bezig zijn. Is overigens ook met F1, ook al jaren een beetje vast qua tv in ons land.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ineens gooit Price weer alles. Rare pot, maar zeker vermakelijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lekker voor Price.
4-3 voor Wright nu 
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Wright had allang klaar moeten zijn maar hij gooit hier en daar niet uit waardoor Price er aan kan blijven kleven. Nog is het niet gedaan: dit gaat echt wel tot de beslissende set denk ik. En dan moet ik het nog maar zien want beide heren zijn zo instabiel als wat op de dubbels. Alleen is Wright scorend stabieler en beter.
Justus18
-
- 742 berichten
- 84 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voor wie de Premier League finale tussen van Gerwen en Wright heeft gezien moet het enorme choken van Wright met matchdarts wel bekend voorkomen 
Maar dan toch. Hij haalt het. Het is deze baas gegund.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Anticlimax deze wedstrijd. Lijkt inderdaad erop dat er iets gebeurd is. Zo gelaten van Price allemaal + geen hand. Heel jammer maar verdiende winnaar.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Haha, wat een choker weer die Wright. Die wordt zo nooit wereldkampioen. Jammer van the Iceman maar die had er duidelijk geen zin meer in.
ZZ TOP
-
- 511 berichten
- 2276 stemmen
Mooi. Wright heeft het verdiend. Alleen zoveel matchdarts gemist. Dat gaat hem in de finale de kop kosten.
Benieuwd waarom ze elkaar geen blik waardig gunnen. Zou er toch iets gebeurd zijn?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha, wat een choker weer die Wright. Die wordt zo nooit wereldkampioen. Jammer van the Iceman maar die had er duidelijk geen zin meer in.
Geen zin meer in...in een halve finale WK. Jaja.
Wright faalde een paar keer, maar ik heb hem vandaag wel de nodige veerkracht zien hebben.
Had dit niet verwacht, ging van een sterkere Price uit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Koert Westerman is trouwens de slechtste en meest ongrappige presentator op de Nederlandse tv. Blij dat hij tegenwoordig nauwelijks nog voetbal doet.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Wright staat ook niet bekend als de meest sympathieke binnen het darts wereldje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.