• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.758 films
  • 12.538 series
  • 34.680 seizoenen
  • 654.669 acteurs
  • 200.287 gebruikers
  • 9.454.497 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

ZZ TOP

• 511 berichten
  • 2273 stemmen

Van Gerwen laat met die 170 finish toch even zien waarom hij nummer 1 is. Net wanneer Klaasen op weg is om de 2de set te pakken, slaat hij toe.

Ontzettend knap.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Van fucking Gerwen. Weer de bull. Wat een baas.

Hij heeft het wel erg moeilijk, maar als je zulke finishes steeds maakt...

ZZ TOP

• 511 berichten
  • 2273 stemmen

Zeker. Zo win je wedstrijden.

Jammer dat Klaasen totaal niet constant is. De ene beurt 180 en daarna weer 21. En ga zo maar door.

ZZ TOP

• 511 berichten
  • 2273 stemmen

En de wedstrijd ook nog winnen met de bull. Ongelooflijk!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

En hij wint de wedstrijd weer met een finish in de bull!

Masterclassje finishen zeg.

Blij dat Michael door is. Ze mogen elkaar trouwens totaal niet, geen blik naar elkaar. Geen hand. Niks.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Was ook wel te verwachten trouwens, dat MvG geen hand wou geven.

Redelijk gemiddelde van MvG met een paar sterke finishes.

Op naar Barney morgen en dan ook nog Wattimena.

ZZ TOP

• 511 berichten
  • 2273 stemmen

Dat was inderdaad te verwachten. Als je het verhaal erachter leest dan snap je wel waarom ze elkaar geen blik waardig gunnen.

Ben benieuwd hoe Barney het gaat doen vandaag. Stiekem heb ik er toch wel vertrouwen in dat hij ver kan gaan komen.

Graaf Machine

• 10132 berichten
  • 1533 stemmen

Ik heb eigenlijk zeer weinig vertrouwen in Barney.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

ZZ TOP schreef:

Dat was inderdaad te verwachten. Als je het verhaal erachter leest dan snap je wel waarom ze elkaar geen blik waardig gunnen.

Ben benieuwd hoe Barney het gaat doen vandaag. Stiekem heb ik er toch wel vertrouwen in dat hij ver kan gaan komen.

Als je zo dicht bij staat als MvG wel inderdaad ja.

Barney moet van Young wel winnen ja, maar de Zwaan word al wat lastiger. Chisnall zie ik daarna sowieso als eindpunt. Zeker als je ziet wat voor druk hij zichzelf alweer aan het opleggen is.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dat Klaasen een foto van zijn geslachtsdeel naar het minderjarige zusje van Van Gerwens vrouw Daphne stuurde, is de wereldkampioen nog altijd niet vergeten. In tranen en af en toe met zijn handen voor zijn gezicht deed Michael van Gerwen gisteravond laat in de perskamer van Alexandra Palace een boekje open. Hoewel het jaren terug gebeurde, heeft de darter uit Vlijmen er nog altijd vast van.

,,Als iemand zoiets stuurt naar het zusje van mijn vrouw, terwijl ze veertien was en een beperking heeft, dan ga je kapot”, vertelde Van Gerwen aangeslagen. Hij probeerde ermee duidelijk te maken waarom hij in Londen voor het oog van de wereld zo graag van Jelle Klaasen wilde winnen. ,,Het komt dan toch weer naar boven. Ik wil erboven staan, maar dat lukt me niet”, vervolgde Van Gerwen, die tijdens de wedstrijd al een aangeslagen indruk maakte. ,,Ik mag hem niet tot op het bot.”

Het verhaal

Ik denk dat iedereen in dit geval wel de kant van Van Gerwen kiest. Vieze vent, die Klaasen. Hangt natuurlijk een dubieus verleden aan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Graaf Machine schreef:

Ik heb eigenlijk zeer weinig vertrouwen in Barney.

Kan alle kanten op, maar aannemelijk is dat zijn koppie weer gaat hangen bij de eerste de beste tegenslag. Maar als er iemand altijd Mr. WK Darts was, dan was hij het. Presteerde er altijd veel beter dan op welk ander toernooi. Ben heel erg benieuwd. Hoop dat hij minstens de kwartfinale weer eens haalt.

j0enne

• 9617 berichten
  • 3833 stemmen

Wat een pot tussen Wattimena en Humphries.

Wattimena echter helaas uitgeschakeld.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Mooiste pot tot nu toe inderdaad. Hij had wel één van de zwaarste eerste ronde tegenstander, die je kan treffen. Cullen of Wilson/Kurz daarna is aanzienlijk makkelijker.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kan alle kanten op, maar aannemelijk is dat zijn koppie weer gaat hangen bij de eerste de beste tegenslag. Maar als er iemand altijd Mr. WK Darts was, dan was hij het. Presteerde er altijd veel beter dan op welk ander toernooi. Ben heel erg benieuwd. Hoop dat hij minstens de kwartfinale weer eens haalt.

Heeft gewoon altijd op verscheidene toernooien gepresteerd jaarlijks. Het WK was nooit een uitschieter. Kwam altijd wel in een aantal toernooien behoorlijk ver. Majors en kleinere toernooien. Alleen vloertoernooien vond hij verschrikkelijk.

j0enne

• 9617 berichten
  • 3833 stemmen

Wat een enorme afgang voor Barney.

Ben benieuwd welk smoesje die nu weer heeft.

ZZ TOP

• 511 berichten
  • 2273 stemmen

Echt een afgang. Hij stond echt met een uitstraling van een zak aardappelen te gooien.

Ik had nog een klein beetje vertrouwen in Barney, maar dat was helaas ijdele hoop.

Ook dat zure gezicht. Totale negativiteit. Jammer.

Splinters

• 2634 berichten
  • 1392 stemmen

Barney. Als puber in de jaren 90 van hem genoten via mijn piekleine televisie op mijn kamer. Als twintiger in the zeroes idem, in deze jaren kwamen de beelden binnen op mijn BakBeest. In the tens zat hij duidelijk in de herfst van zijn carrière. Desalniettemin ook in deze jaren prachtige momenten gezien via mijn flatscreen. Helaas een paar jaar te lang doorgegaan, maar dat is geen misdaad en er zijn er meer die dat is overkomen. Barney, ga genieten van het leven.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

j0enne schreef:

Wat een enorme afgang voor Barney.

Ben benieuwd welk smoesje die nu weer heeft.

Shitttt was dat gisteren al... Wat had ik dat graag willen zien, de vernedering van die kwal

Dat interview ook na afloop, wat een dramaqueen. Ga toch wat leuks doen met je groene blaadje.

kos

• 46797 berichten
  • 8934 stemmen

Even echte sport

NFL playoffs beginnen bijna!

Houden de Ravens dit vol? Komt er een wonderlijke wederopstanding van Brady the GOAT?

Gaan New Orleans, Seattle en San Francisco nog verrassen? Gaat Mahomes met KC eindelijk doorbreken?

Ben benieuwd!

stephan-0115

• 1359 berichten
  • 2299 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het verhaal

Ik denk dat iedereen in dit geval wel de kant van Van Gerwen kiest. Vieze vent, die Klaasen. Hangt natuurlijk een dubieus verleden aan.

Jelle heeft fouten gemaakt en heeft daar boete voor moeten doen. Dat t hem blijft achtervolgen is niet meer dan logisch, dat weet ie zelf ook wel. Zelf vind ik het alleen niet chique van MVG om eerst te zeggen 'Ik haat m, maar ik heb er een streep onder gezet om vervolgens, meer dan 7 (!) jaar na dato alles doodleuk weer te vertellen voor de camera. Dat je een persoonlijke veto hebt prima, en van Jelle natuurlijk niet goed te praten, maar het getuigt ook van Michael van weinig klasse in dit geval.

Joy4ever

• 4654 berichten
  • 1876 stemmen

Vraag me trouwens sowieso af hoe Jelle aan die foto komt. Hoewel, ik wil het niet eens weten..

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Jelle heeft fouten gemaakt en heeft daar boete voor moeten doen. Dat t hem blijft achtervolgen is niet meer dan logisch, dat weet ie zelf ook wel. Zelf vind ik het alleen niet chique van MVG om eerst te zeggen 'Ik haat m, maar ik heb er een streep onder gezet om vervolgens, meer dan 7 (!) jaar na dato alles doodleuk weer te vertellen voor de camera. Dat je een persoonlijke veto hebt prima, en van Jelle natuurlijk niet goed te praten, maar het getuigt ook van Michael van weinig klasse in dit geval.

Ik vind zoiets lastig om over te oordelen. Het kwam wel oprecht over bij MvG en als ze er naar vragen, dan moet je er een antwoord op geven en dan laat je je emoties over Klaasen de vrije loop. Het is familie en iemand, die dan minderjarig is met een beperking. Wat ook nog meespeelt is, dat ze ook goede vrienden waren voor heen. Dat is wat het nog lastiger maakt voor hem om zich in te houden.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Tja Barney eruit. Zo'n interview na de wedstrijd geven kan gewoon niet. Dat was hetzelfde, zoals hij op het podium stond. Een slapzak. Hij heeft het gewoon op keymoments laten liggen, want gewoon scorend 96 en check outs hetzelfde als Young. Blamerend gewoon.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Overigens ligt de eerste titelkandidaat eruit met Cross.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Splinters schreef:

Barney. Als puber in de jaren 90 van hem genoten via mijn piekleine televisie op mijn kamer. Als twintiger in the zeroes idem, in deze jaren kwamen de beelden binnen op mijn BakBeest. In the tens zat hij duidelijk in de herfst van zijn carrière. Desalniettemin ook in deze jaren prachtige momenten gezien via mijn flatscreen. Helaas een paar jaar te lang doorgegaan, maar dat is geen misdaad en er zijn er meer die dat is overkomen. Barney, ga genieten van het leven.

Ook mijn gevoel. Opgegroeid met die kerel. Zó genoten van hem. Zó pijnlijk hoe zijn laatste jaren zijn gegaan. Pijnlijk. Gister ook, die Amerikaan kon er niks van. En toch gaat hij niet onverdiend door. Zoveel gefaal op de dubbel.

Hoop dat hij met zijn mooie nieuwe vriendin lekker van het leven gaat genieten. Weg met die depressieve, negatieve gedachten en houding. Lekker demonstratiepotjes spelen tegen Phil en aanschuiven bij RTL om als analist mee te babbelen.

Je zag het gister al meteen aan zijn blik en houding. Begon op het einde veel te snel te gooien. Leek er klaar mee.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

Overigens ligt de eerste titelkandidaat eruit met Cross.

Ook bizar ja. 2 jaar geleden nog wereldkampioen. Halve finale Cross-Van Gerwen was een van de beste dartswedstrijden die ik ooit heb gezien. Ongekend niveau.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Ik vind dit echt enorme onzin, sorry. Als je hoort wat Jelle zijn familie aangedaan heeft, dan mag je deze emoties voelen en tonen. Ook nu nog. Sterker, zo'n Klaasen hoort eigenlijk niet eens meer in dit wereldje thuis. Ze hadden die gozer gewoon destijds een professioneel dartsverbod voor de rest van zijn leven moeten geven.

Ik vond het wel mooi dat van Gerwen er juist al die jaren later er nog mee zat. Die gozer geeft zoveel om zijn familie dat hij het nooit meer laat zakken. Misschien ongezond voor zichzelf, maar richting Klaasen snap ik het goed.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

Vraag me trouwens sowieso af hoe Jelle aan die foto komt. Hoewel, ik wil het niet eens weten..

Hoe bedoel je dit? Jelle heeft zijn eigen zaakje op de foto gezet en doorgestuurd op de telefoon.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Van der Vaart als analist bij de handbal WK finale. heeft een hoop meegekregen van Estevana zeker.

Joy4ever

• 4654 berichten
  • 1876 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hoe bedoel je dit? Jelle heeft zijn eigen zaakje op de foto gezet en doorgestuurd op de telefoon.

Oh, wacht! Haha. Ik dacht even dat het Michael's eigen sloopkogel was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.